sobota, 11 lipca 2020

Witalny...

Hey!


Witam Was kochani w pierwszy, nieco pochmurny dzień weekendu. Jak spędziliście kończący się już tydzień? Z przytupem, jak to na wakacyjną aurę przystało, a może nieco spokojniej? Ja w planach miałam przede wszystkim częstsze zaglądanie na blogosferę. Czy udało mi się spełnić własne oczekiwania? I tak i nie. Chodź chęci nie brakowało, brakowało czasu. Ostatnie dni mogłabym określić w kilkoma słowy - "spędzone poza domem, w trasie". Myślę, że po prostu nieoczekiwanie i nieumyślnie "odrabiam" sobie czas spędzony przed komputerem. Powiem Wam, że brakowało mi tego uczucia, kiedy mogę odpalić laptopa by zajrzeć na blogosferę i przejrzeć ulubione strony. Rekreacyjnie i relaksująco - tak po prostu na chilloucie.


Po ostatniej kosmetycznej notce dzisiaj chciałabym skupić się na nieco innej tematyce, aczkolwiek równie interesującej - pielęgnacyjno-odżywczej. Dwa produkty, jakie przedstawię zadbają zarówno o dobro i zdrowie naszego wnętrza jak i piękno spojrzenia z zewnątrz. Ja zawartością swojej paczki podzieliłam się na równo z mamą. Srebro koloidalne wybrałam dla siebie, natomiast do niej trafił kolagen. Wspólnie uznałyśmy, że testy suplementu diety przez osobę dojrzałą jest jeszcze bardziej wiarygodne; co przekłada się na rzetelność opisu.
Jeżeli zaciekawiłam Was wprowadzeniem do tematyki dzisiejszego wpisu zapraszam do zapoznania się z jego treścią. Z wielką chęcią poznam także Wasze opinie na temat tych produktów, bądź innych pochodzących ze strony witalny.pl




Kolagen Beauty Silver Myvita




Miesięczna suplementacja z udziałem kolagenu została przetestowana przez moją mamę. Standardowej wielkości kapsułki wytworzone z roślinnej celulozy; o specyficznym, aczkolwiek nie drażniącym zapachu. Jego naturalne pochodzenie warunkuje skład, w którym królują wyłącznie aktywne składniki bez sztucznych dodatków i wypełniaczy. 

Zawiera hydrolizowany kolagen morski pochodzenia naturalnego, witaminę C, koenzym Q10, D-biotynę i kwas hialuronowy, a skład został wzbogacony o leucynę, aminokwas pochodzący z białka.


Już po pierwszym tygodniu suplementacji mama zauważyła lepszą kondycję swojej skóry i paznokci, które z każdym dniem, zgodnie z hasłem przewodnim sklepu przybierały na WITALNOŚCI. Skóra jest o wiele jędrniejsza, elastyczna i nawilżona, paznokcie wzmocnione. 
Kolejną, bardziej perspektywiczną zaletą wraz z wydłużeniem suplementacji okazała się poprawa samopoczucia. Brak zmęczenia wpływa na dodatkowy przypływ energii i motywacji do działania.
Suplement dba o nasze zdrowie od wewnątrz i super wygląd z zewnątrz. Włączenie suplementacji do swojej diety z pewnością wynagrodzą nam efekty, jakie dzięki niej możemy uzyskać. Koenzym Q10, D-biotyna i kwas hialuronowy to jedne z najbardziej pożądanych przez nas składników, które warto systematycznie uzupełniać. 





Srebro koloidalne 50ppm niejonowe Myvita




Srebro koloidalne, to preparat, którego poszukiwania sprzed lat ziściły się tej wiosny. O tym preparacie po raz pierwszy przeczytałam na jednym z ulubionych blogów. Autorka bardzo zachwalała sobie jego właściwości i niezwykle uniwersalne zastosowanie. Ja, jako nastolatka poszukiwałam czegoś, co zawładnie nad moją, nieco problemową cerą. Niestety w swojej okolicy nie mogłam otrzymać tego preparatu, więc na szybko posiłkowałam się czymś innym, co zaspokajało moje oczekiwania. Takim sposobem osobista weryfikacja właściwości srebra została owiana tajemnicą, a ja obiecałam sobie, że "co się odwlecze, to nie uciecze" i kiedyś z pewnością ów produkt trafi do moich pielęgnacyjnych zbiorów.

Srebro koloidalne o czym już wspomniałam jest preparatem bardzo uniwersalnym. Można je stosować zarówno do pielęgnacji skóry, jak i skóry głowy-włosów, a także do płukania jamy ustnej. Za te szerokie zastosowanie odpowiada szereg właściwości m.in. antybakteryjne, przeciwgrzybicze i i przeciwzapalne.
Ja postanowiłam dogłębnie zadbać za wyłącznie jeden z obszarów - pielęgnację skóry. Preparat wedle opisu miał tonizować, odświeżać, regenerować i nawilżać. Jak jest na prawdę?
Srebro stosuje zarówno po porannym jak i wieczornym oczyszczaniu, aczkolwiek zdarzało się, że sięgałam po niego również za dnia np. po treningu bądź z potrzeby serca. 
Preparat stosuje jako dodatkową formę oczyszczenia, która w okresie letnim jest dla mnie podstawowym i nieodzownym punktem zrównoważonej pielęgnacji. Wraz z włączeniem srebra do swojej linii zauważyłam, że skóra nabrała ładnego, zauważalnego napięcia, wyczuwalnej elastyczności i bardziej promiennego blasku. Srebro traktuje również jako bazę pod ulubiony krem, co w duecie jeszcze lepiej chroni moją delikatną skórę. Po dwóch miesiącach testów z 100 ml objętości pozostała mi 1/3 preparatu co wskazuje na jego wydajność. 

Na pochwałę zasługuje także poręczne szklane opakowanie wyposażone w pompkę, dzięki której uzyskujemy "srebrzystą", dobroczynną mgiełkę. 




Sklepy ze zdrową żywnością, suplementami diety i naturalnymi produktami pielęgnacyjnymi na pewno zasługują na szerszą uwagę. Coraz częściej zachęca się by wybierać naturalne składy, które najlepiej wpływają na nasze zdrowie. A to wszystko znajdziemy na stronie witalny.pl




1. Wasze plany na weekend?
2. Stosujecie dodatkową suplementacje diety? 
3. Srebro koloidalne - co sądzicie o tym preparacie? Testowaliście? Wasze spostrzeżenia. 




24 komentarze:

  1. Srebro może świetnie zadziałać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio jestem w trasie - tak jak Ty nadrabiam ,jednak nie czas przed komputerem (cóż u Ciebie była to nauka ,i z tego co pamiętam czas ten zaowocował pozytywnymi wynikami na studiach ) ale lockdown ☺
    Nie stosuje suplementów - zresztą wogule unikam jakichkolwiek tabletek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten suplement i uważam, że świetnie się sprawuje w kwestii włosów i paznokci :) Chętnie polecam go znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie stosuję żadnych suplementów, raczej unikam zażywania takich preparatów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w moich weekendowych planach mam dużo chodzenie i zwiedzania 😊 nie stosuję obecnie żadnej dodatkowej suplementacji diety 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam od kilku tygodni tego suplementu i po tylu latach skończył mi się problem z suchymi skórkami na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis. Muszę przyznać, że produkt ciekawy.
    Miłego wieczoru :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam srebra koloidalnego, ale może kiedyś się skuszę. :D
    W weekend dokończyłam czytać książkę i skupiłam się na blogosferze. ;)
    Życzę Ci udanego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam przyjemności wypróbować, ale chętnie sama to sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam Tych produktów. Nie miałam jeszcze przyjemności ich stosować:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosuję takich produktów, ale widzę, że są coraz bardziej polecane. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słysze o tym, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w weekend spotkałam się ze znajomymi hehe
    Nie używam takich suplementóww i nie wiem czy zaczne, ale brzmią ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja biorę tabletki codziennie z rana aczkolwiek o tym srebrze nawet nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama zażywała kolagen i miała po nim mniej zmarszczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, fajnie, że te produkty naprawdę się sprawdziły. O srebrze koloidalnym trochę słyszałam, jednak jak na razie nie miałam okazji go przetestować.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jadę do Zakopanego i nie mogę już się doczekać. :)
    A co do suplementów ja nie stosuje, jakoś nie wierzę takim produktom. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie sięgam po suplementy diety :) Staram się ich raczej unikać :)
    Pierwsze słyszę o srebrze koloidalnym ;)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam kompletnie, a w sumie uciekam od suplementów jak tlyko mogę i w sumie biorę tylko to co muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używam żadnych suplementów, ale post bardzo przydatny! :)

    https://weronikaholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie sięgam po suplementy jakoś mnie do siebie nie przekonują :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥