czwartek, 2 lipca 2020

Cherry Passion...

Hey!


Jak tam kochani spędzacie pierwsze dni lipca?

Aż trudno uwierzyć, że tak szybko wkroczyliśmy w iście wakacyjną aurę.
 Chodź czerwiec jest moim ulubionym miesiącem, ciesze się, że zawitał nowy, może bardziej perspektywiczny i spokojniejszy.  Od zakończenia letniej sesji na studiach dzielą mnie godziny. To napawa wielkim optymizmem i nadzieją. Ostatni egzamin! Czyż to nie brzmi pięknie? Zdecydowanie tak, a będzie jeszcze piękniej, kiedy poznam jego satysfakcjonujący wynik.
Dlaczego natomiast nie poświęcam tego czasu na ostatnie  przygotowania i naukę? Zdecydowanie potrzebuję chwili wytchnienia i oderwania myśli. Na stres jeszcze przyjdzie odpowiednia pora.
A właśnie wspominając o stresie... jak staram się go zwalczyć, bądź choćby ustabilizować by nie zawładnął całkowicie moich myśli. Z pomocą przychodzą mi przepyszne przekąski. Moim faworytem są zdecydowanie owoce, ale od czasu do czasu pozwalam sobie na coś słodkiego, nie martwiąc się o swoją dietę. Taką niewielką nadprogramową ilość kcal z łatwością mogę spalić podczas codziennych ćwiczeń, a doznania zmysłowe i poprawa samopoczucia podczas nauki jest dla mnie o wiele ważniejsza. Jak wiecie przyswajanie nowych treści z czasem może spowodować wzrost naszego znużenia i spadek koncentracji. Pobudzenie słodką przekąską niekiedy jest wskazane. 
 A co jeśli mogę Wam zaproponować dwa w jednym? Bogato nasączoną wiśnie oblaną smakowitą, rozpływającą się w ustach czekoladą? Myślę, że jest to propozycja dla prawdziwych koneserów słodkości. 





Cherry Passion (VOBRO)


Eleganckie opakowanie bombonierki skrywa w sobie 9 pralinek w kształcie kopczyka. Wygląd bombonierki to idealny pomysł na prezent, bądź poczęstunek dla niespodziewanych gości.
W tej propozycji słodkich wyrobów nie chodzi o to by zjeść na raz wszystkie pralinki - chodź nie można tego wykluczyć, bo ich smak jest na prawdę rozkoszny, ale o to by z umiarem się nimi delektować, zachwycając swoje zmysły. Pralinki są zapieczętowane w ozdobny papierek z logo marki. To wpływa na dodatkowe wrażenia estetyczne i piękno podania. 

Nadziewane wiśnią w alkoholu pralinki to słodkość dedykowana dla starszego grona odbiorców. Ich smak jest bardzo wyrazisty, alkohol mocno wyczuwalny, wiśnia aromatyczna i chrupka. Czekolada to przełamanie mocnych, wytrawnych smaków, delikatniejszym deserowym akcentem.
Po skomponowaniu i połączeniu wszystkich nut pralinki tworzą prawdziwą rozkosz dla podniebienia, którą chcemy dzielić się z najbliższymi. 



100 g produktu zawiera 399 kcal/ opakowanie mieście w sobie 126g 

NIE ZAWIERA: barwników, konserwantów, tłuszczów utwardzonych, oleju palmowego

Zaprezentowana bombonierka to jedna z wielu propozycji produktów marki Vobro z kolekcji Cherry Passion. By poznać pozostałe słodkości z tej i innych - bogatych kolekcji zapraszam odpowiednio na stronę marki. Z pewnością wiele z nich będzie Wam znanych. 





ZAPRASZAM - Vobro.pl


Tymczasem zmykam do nauki. Życzę miłego popołudnia. Do zobaczenia w kolejnym poście. Pa! Pa!




1.Czy już oficjalnie możecie cieszyć się z wakacyjnej laby? Plany?
2. Próbowaliście pralin Cherry Passion? Doznania smakowe.
3. Podczas nauki sięgacie po słodkie przekąski? Wasze faworyty? 




16 komentarzy:

  1. Mm uwielbiam słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie czekoladki, takie słodkości to najlepszy sposób dla mnie stres :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak już mogę cieszyć się z wakacyjnej laby :D Planów jako takich nie posiadam, ale pewnie odwiedzę kilka miejscowości w Polsce :D Miałam okazję próbować tych pralinek i są naprawdę dobre, aczkolwiek za prawdziwą czereśnią w środku zbytnio nie przepadam xD Podczas nauki skupiam się wyłącznie na danym materiale, ponieważ gdybym połączyła z tą czynnością przekąski to z nauki byłyby przysłowiowe nici xD Życzę Tobie jak najlepszego wyniku :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja sesja też już zdana i w pełni mogę cieszyć się wakacjami, konkretnych planów mnie mam w tym sezonie stawiam na spontaniczność
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi przepysznie. Mnie stres zżera strasznie więc muszę chyba wypróbować twojego sposobu na pozbycie się go :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja słodycze uwielbiam ale wiśnie w czekoladzie to nie są moje ulubione czekoladki :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dzisiaj zakończenie roku. Co do czekoladek to tych akurat nie jadłam. A poczas nauki kiedy mam 'zalamanie' xD to jem kinder czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to musi być pyszne *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam nie próbowałam, a co do wakacji mówie TAK, włąsnie ostatni dzień w pracy i urlop twutygodniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wczoraj zdałam ostatni egzamin- miałam obronę online i wreszcie rozpoczęłam upragnione wakacje. <3

    Życzę Ci przyjemnego, zasłużonego odpoczynku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyobraź sobie stąd pyszną mieszankę smaków czekolady i wiśni ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubie takich czekoladek. Ja aktualnie zaczeąłam nową prace wiec nie bede miała szybko wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię takich czekoladek, ale prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie chodzę do szkoły od 3 lat :D Ale za to pracuję od dwóch miesięcy ( zaraz będzie 3) i jak na razie wakacji nie widać :D

    Uwielbiam takie wiśniowe czekoladki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥