wtorek, 5 maja 2020

Ubierzesz się w TECHNO? - TECHNO CAT...

Hey!


Witam Was serdecznie kochani w pierwszym poście miesiąca maj. Chodź początkowo przewidywałam nieco luźniejsze rozpoczęcie jednego z ulubionych miesięcy ze względu na popularną majówkę, im dalej w przysłowiowy "las" tym więcej zależności. 

Przede wszystkim zastanawiam się, czy uda mi się zaliczyć wszystkie przedmioty w planowanym czasie.  Staranne przestrzeganie terminów, przeglądanie wysłanych materiałów i narzucona przeze mnie samą obowiązkowość z pewnością bardzo mi pomaga. Z drugiej strony pojawia się przekonanie, a może mniej dobitnie określając przeczucie, że nie można być wszystkiego do końca pewnym i zawsze pojawia się jakaś mniej zadowalająca ewentualność. 
 Byłoby super, gdybym zakończyła rok akademicki w planowanym terminie z satysfakcjonującymi wynikami. Z pewnością zwieńczyłoby to wysiłek i trud pracy. 
Nie tak dawno pojawiła się także możliwość by wziąć udział w internetowych warsztatach edukacji międzykulturowej, które liczą 16 jednostek godzinowych. Pisząc do Was w dniu dzisiejszym owego posta, mogę już zakomunikować iż połowa z tych warsztatów jest już za mną. Natomiast w  najbliższych dniach - jutro i piątek czeka mnie kolejna dawka wiedzy. Przekazywanie treści online, gdzie możemy się widzieć i słyszeć to pierwsza taka forma, odkąd rozpoczęłam zdalną naukę. Sądzę, że jest to o wiele przyjemniejsze od tradycyjnie wysyłanych modułów. Mogłabym nawet powiedzieć, że pojawiła się głęboka konsternacja, dlaczego inni wykładowcy nie zdecydowali się na taką sposobność. 
Jestem bardzo ciekawa jak u Was wygląda zdalna nauka? Czy Wasi wykładowcy/ nauczyciele zdecydowali się na transmisje wideo czy jednak kontakt mailowy. Możecie także wspomnieć o swoim stanowisku na ten temat. Co według Was jest korzystniejsze, która rozwiązanie jest Wam bliższe?

Nie rozpisując się dłużej o nauce, chciałabym przejść do tematu właściwego. Kolejna dawka zdjęć? Czy będzie to odprężający post? Myślę, że tak, zwłaszcza, że pogoda nie sprzyja do pochłaniania obszerniejszych treści. W poprzedniej publikacji spotkałam się ze sporym odzewem z Waszej strony. Moc pozytywnych opinii zachęcił mnie do umieszczenia kolejnej notki z planowanej serii. Obiecywałam, że nie będziecie musieli na nią tak długo czekać. Post pojawił się o wiele szybciej aniżeli planowałam, co jest nagrodą za Waszą aktywność. 

Zdjęcia zostały zrobione kolejno w ubiegłą niedzielę i poniedziałek. Zmienność scenerii nie jest przypadkowa. W niedziele wraz z mamą zdecydowałam się na spontaniczny wyjazd w poszukiwaniu atrakcyjnego krajobrazu w mojej miejscowości, natomiast w poniedziałek miałam tą przyjemność by wybrać się nieco dalej. Choć moje regiony są bogate w naturalne krajobrazy, które szczerze celebruje, sądzę, że brakuje im takiego akcentu "wow". Miejsca, które mogłoby być przysłowiową "wisienką na torcie". Słodką i urodziwą zarazem.



Nim rozpocznę opis zestawu, chciałabym Wam zadać kilka niezobowiązujących pytań, aczkolwiek odpowiadając na nie tworzymy głębszą relację bloger-czytelnik.
A więc, z chęcią chodzicie do kina z oferowanymi efektami specjalnymi 3D? Lubicie spoglądać na trójwymiarowość? Interesujecie się techno style? A może znaleźli się jacyś właściciele/ miłośnicy czworonożnych przyjaciół - kotów?
Jeżeli choć na jedno pytanie odpowiedzieliście twierdząco, myślę, że skomponowane zestawienie wpadnie Wam w oko. Chciałabym abyście sięgnęli pamięcią, a nawet zerknęli do poprzedniego posta, gdzie po raz pierwszy przedstawiłam bluzę z nadrukiem marki - BITTERSWEETPARIS.COM
Dzisiaj kolejna odsłona looku, z rewelacyjną bluzą ze wspomnianym nadrukiem techno. 










Bluza z kapturem Techno Cat (bittersweetparis.com)



Zastanawialiście się kiedyś, czy na konkretny wiek przepisana jest konkretna odzież bądź styl? Szczerze mówiąc, będąc młodszą miałam takowe spostrzeżenia. Sądziłam, że wchodząc w dorosłość nie będzie pasowało mi nałożyć czegoś totalnie luzackiego, zadziornego, z powiewem nastoletniej szaleńczej natury. 
Zgubność swojego przekonania zweryfikowałam dość szybko. Wystarczy zagłębić się w nowinki ze świata mody, przejrzeć Wasze blogi i poszukać inspiracji. W każdym wieku możemy ubrać się modnie, elegancko, sportowo, totalnie indywidualnie w oparciu o wygodę i niezależność.
Takim sposobem moja kolekcja odzieży jest bardzo zróżnicowana. Od typowych zwyklaków, po strojne kreacje. 
Jak zakwalifikowałabym bluzę z kapturem Techno Cat?
Jako ciuszek prawdziwie wystrzałowy. Fantastyczny nadruk spodobał mi się od pierwszego wejrzenia. Tajemniczo spoglądający kotek sprawia wrażenie jak gdyby się skradał i przeszywał swoim dyskretnym wzrokiem. Ile ujrzy? Zależy tylko i wyłącznie od nas samych i tego w jakie miejsce postanowimy odziać taką bluzę. Myślę, że spontaniczny wypad na miasto, zakupy, spotkanie ze znajomymi, koncert bądź imprezę pod gołym niebem - chodź na część z tych okazji nie mamy jeszcze możliwości się udać, warto pomyśleć o tej kwestii przyszłościowo, prawda? 
Ja na razie wybrałam się tylko na zakupy, ale myślę, że wraz z polepszeniem sytuacji i powrotem na studia niejednokrotnie zestawię zaprezentowaną bluzę by wyjść na tzw. miasto.
Wysoka jakość nadruku, jego wytrzymałość, żywe kolory i wierne odwzorowanie każdego szczegółu sprawia, że bluza będzie godnie reprezentowała naszą kolekcję przez wiele, wiele sezonów. Potwierdzeniem owych słów jest także dodatkowe wzmocnienie szwów na ściągaczach, rękawach i odpowiednie zszycie poszczególnych elementów. 









A materiał? Cudaśny, cudaśny! Co rozumiem przez te słowa? Przede wszystkim delikatność otulającą naszą skórę. Brak szorstkości, wystających, gryzących szwów - pełen komfort i lekkość noszenia.

By w trakcie naszych mniej bądź bardziej wytrwałych spacerów czuć pełne bezpieczeństwo tzn. ochronę przed deszczem bądź chłodem projekt bluzy został wzbogacony o pojemną jednokomorową kieszeń, kaptur i ciepły, oddychający materiał. Prawdziwe czaderstwo, prawda?
Damska bluza z kapturem to nie jedyna rzecz, na której widnieje motyw Techno Cat. Na stronie dostępny jest także top, przedłużany t-shirt, tradycyjny t-shirt, bluza bez kaptura (w wersji damskiej i męskiej) a także szorty. Bogato, oj bogato. 

Osobiście jestem zadowolona z kolejnej niebanalnej bluzy zważywszy na fakt, że po taką odzież sięgam najczęściej. Uwielbiam na swój sposób wyróżniać się z tłumu; myślę, że strój to jedna z najbardziej powszechnych form. Jeżeli mogę z niej skorzystać, tak też i robię, czerpiąc wielką radość.

Wspominając jeszcze o samej marce dodam, że połączenie bluzy z czarnymi rurkami to tylko i wyłącznie moja propozycja. Zarówno w poprzednim jak i tym poście zamieszczę odnośnik do zakładki do - spodnie dresowe damskie, gdzie można znaleźć odpowiedni motyw tworząc prawdziwie, zgrany komplet. 



INSTAGRAM - @bittersweetparis

FACEBOOK - @bittersweetparis



Dobrze kochani zmykam troszkę odpocząć. Jutro z pewnością odwiedzę Wasze blogi. Liczę na odzew z Waszej strony, za który szczerze dziękuje. A więc, żegna się życząc miłego wieczorku. Pa! Pa!



1. Jak minęła Wam Majóweczka?
2. Plany na najbliższe dni?
3. Co sądzicie o modelu Techno Cat? Lubicie takie wystrzałowe bluzy?



26 komentarzy:

  1. Bluza jest przeurocza! U mnie majówka była wspaniała. Ogólnie w planach wiele zależy od pogody. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas zajęcia odbywają się na microsoft teams i normalnie mam na nich wykłady. Przez co od 8 do 16 mam zajęcia. Plus milion sprawozdań i notatek wysyłanych wykładowcom bo przecież trzeba jakoś udowodnić że się jest i słucha. Wydaje mi się że pracy nawet jest więcej niż normalnie.
    A co do pytania jako dziecko lubiłam chodzić na filmy 3d bo to takie fajne uczucie. Teraz natomiast jest mi to całkowicie obojętne. Plus prześliczna bluza.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka bluza :) Ubrałabym ją na rolki hehe
    U mnie nauczyciele robią dość często live'y gdzie na zywo prowadzą lekcję i robimy razem zadania. Podoba mi się bardzo ta opcja.
    Majówka minęła mi w pracy a następne dni spędzę pewnie na nauce i blogowaniu

    Miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super bluza :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja studia mam juz za sobą ale zdaje sobie sprawę, ze studiowanie online moze byc ciężkie. Bluza jest całkiem inna niż wszystkie! Fajna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna bluza, podoba mi się :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia piękne jak zawsze. Dałaś mi też pomysł na nową notkę.. Dzięki!

    http://www.mateuszmagiera.pl/uncategorized/jak-przeniesc-strone-www-bloga-na-nowy-serwer/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wielką miłośniczką kotów, tak więc bluza dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś zakochałabym się w takiej bluzie, dziś odeszłam już trochę od takiego stylu
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza fajna, ale nie w moim stylu.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się takie bluzy. Uwielbiam nosić wygodne ubrania, a ta z motywem kota fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza jest naprawdę oryginalna i super się prezentuje :D
    Fajne zdjęcia :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kocia bluza! :) Uwielbiam wszystko co jest związane z kotami, także mi skradła serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby Ci się udało zaliczyć :) Ładna bluza, mojemu mężowi by sie spodobała, bo on uwielbia koty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nie dla mnie, ale bluza ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz że nigdy nie byłam w kinie na filmie 3d?
    Cóż otworzą kina ,z pewnością się wybiorę z czystej ciekawości 😉
    Fajna ta bluza choć nie w moim stylu 🙂
    Ale za to miejscówka do zdjęć-rewelacyjna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie nietuzinkowe rzeczy, a ta bluza na pewno taka jest. Podoba mi się. Fajnie jakbys pokombinowała z takim stylem. No i trzymam kciuki za zdanie egzaminów w terminie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh so cute style
    The sweater is really cute
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w zdaniu egzaminów ;) Bardzo fajna bluza, bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety u mnie majówka bez większych atrakcji. Każdy dzień jest podobny. Dużo pracuję nad blogiem, staram się być aktywna fizycznie, gotuję, czytam książki, oglądam klasyki kina, słucham zapomnianych piosenek i dłuugo spaceruję z moją psinką. Nie mogę się doczekać aż minie okres kwarantanny i wszystko wróci do normy. Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Great Post dear!👏👏👏

    thanks for sharing!Stay safe please! 📢📢📢🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluza jest wręcz zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pewna, że uda Ci się wszystko zaliczyć. Co więcej, jestem pewna że wszystko pójdzie Ci wspaniale :) Nie ma co się martwić na zapas, tzreba myśleć optymistycznie :) Bardzo ciekawa stylizacja, muszę przyznać, że bluza wpadła mi w oko, nie tylko dlatego, że jest tak kolorowa i pstrokata :D Kocham koty, to też swoją drogą. Naprawdę rewelacja, jak dla mnie :) Sama chętnie bym taką zakupiła :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥