środa, 29 kwietnia 2020

Blue Paradise...

Hey!



Jak tam kochani spędzacie ostatnie dni kwietnia?

Ja postanowiłam troszeczkę odpocząć i zajrzeć do blogosfery. Wczorajszy dzień był totalnym resetem od wszelkich uczelnianych zobowiązań. W ubiegłym tygodniu poświęciłam kilka dni pod rząd by zrobić zadania z zamiarem swoistego rodzaju "odpustu" na końcówkę kwietnia. Zdecydowanym skutkiem ubocznym nauki zdalnej jest brak jakiejkolwiek chęci by wykorzystać wolny czas na działalność w social mediach. Po kilku godzinach spędzonych przed monitorem laptopa człowiek marzy tylko i wyłącznie o tym by uciec od niego jak najdalej się da. Takim sposobem z pasją zajęłam się pielęgnowaniem ogródka i sadku. Podlewanie, uwaga czy wszystko właściwie rośnie - to jedno z moich rozwiązań i odmian relaksu na świeżym powietrzu. 

Choć w ostatnim czasie nie pojawiły się nowe posty, to nie zapominam by regularnie sprawdzać Waszą obecność na moim blogu. Za wszystkie miłe komentarze szczerze dziękuje. Jestem pewna, że to właśnie one okażą się prawdziwą motywacją do stałej aktywności, którą chciałabym właściwie zaplanować. 

By nie zasypywać Was dzisiaj obszernymi treściami w trakcie wczorajszego wyjazdu zdecydowałam się na małą sesję. Kilka zdjęć i bardziej szczegółowy opis - mam nadzieje, że spodoba Wam się taka forma posta na dzisiejsze południe.
Zdjęcia zostały wykonane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa! 







Jak możecie zauważyć zdecydowałam się na typowo, sportowe połączenie. W ostatnim czasie stawiam na wygodę looku. Każdy wyjazd wiąże się z szybkimi zakupami i sprawnym załatwieniem spraw. Wygodne obuwie, zwykłe czarne rurki i nieco wariacji w górnej odzieży wierzchniej to jedno z moich ulubionych połączeń.
Jest przede wszystkim stylowo i bardzo, bardzo praktycznie.



Bluza z kapturem Blue Paradise (bittersweetparis.com)



W zaprezentowanym połączeniu najbardziej zależało mi na wyszczególnieniu nowego nabytku - bluzy z kapturem BLUE PARADISE
Szczerze mówiąc bluza to jedna z wielu części garderoby, które towarzyszą mi od dawien dawna. Spośród pokaźnych zbiorów eleganckiej odzieży lubię od czasu do czasu sięgnąć po coś sportowego i luzackiego. Elegancja i sportowy styl to dwie skrajności, które obecnie preferuje, a zdarza się nawet, że próbuje je dość sukcesywnie ze sobą zestawić. 
Bluza to także praktyczne rozwiązanie, kiedy nie mamy czasu bądź pomysłu na nasz look. Fajna grafika "robi całą robotę". Nie potrzeba biżuterii bądź dodatkowych warstw... 

Materiał to połączenie bawełny i poliestru, przy przeważającym udziale tego pierwszego - 70% do 30%. 
Bluza w dotyku jest bardzo przyjemna, widać fach i uwagę o zachowanie jak najlepszej struktury. Wewnątrz posiada delikatnego misia. 
Na jaką porę roku jest najodpowiedniejsza?
Początkowo myślałam, że obecne temperatury będą zbyt wysokie na taką odzież. Swoje przekonanie zweryfikowałam szybciej niż pomyślałam. Bluza rewelacyjnie sprawdza się na obecną pogodę, a to dzięki oddychającej właściwości materiału i lekkości noszenia. 

Na wielką pochwałę zasługuje także profesjonalnie odwzorowany nadruk. Idealne łączenia nadruku tułowia z rękawami i kieszenią nie burzą jego harmonii i spójności. Nasycenie kolorów,  dopasowanie znajdujących się elementów potrafi zrobić wrażenie. Producent zapewnia o jego niezniszczalnej jakości i wieloletniej gwarancji użytkowania wybranej rzeczy. Jak dla mnie bomba; a jak Wy to postrzegacie?

O czym można jeszcze wspomnieć? Na pewno o kroju unisex, czyli kroju nieokreślonego płciowo; szerokiej dostępności rozmiarów zaczynając od XS, na 3XL kończąc; a także pojemnej kieszeni z przodu; wzmocnieniu szwów na ściągaczach i rękawach. 









INSTAGRAM - @bittersweetparis

FACEBOOK - @bittersweetparis


Podsumowując: bluza z nadrukiem to rewelacyjna rzecz by stworzyć prostą, a zarazem szaloną poprzez nadruk stylizację.
Dla osób, które pragną z nieco eleganckiej stylizacji stworzyć jednak totalnie sportowe zestawienie z pomocą przychodzi odpowiednia - znajdująca się na stronie kategoria - spodnie dresowe damskie. Różnorodność dostępnych wzorów potrafi zawrócić głowie; myślę, że pokuszenie się o stwierdzenie, że z pewnością zostaniemy zauważeni nie jest napisane na wyrost.
A więc, na dzień dzisiejszy zdecydowałam się na damską bluzę z kapturem; czy na mojej stronie pojawi się coś jeszcze? Tego dowiecie się niebawem!



Tymczasem kochani zmykam zajrzeć na Wasze strony w poszukiwaniu blogerskich inspiracji. Życzę miłego dnia! Pa! Pa!




1. Zaglądałyście na stronę marki - bittersweetparis.com?
2. Co sądzicie o mojej stylizacji? Zakładacie bluzy z odważną grafiką, a może preferujecie stonowane barwy i jednolite nadruki?



31 komentarzy:

  1. Ja ostatni miesiąc mam dużo wolnego więc odpoczywam :)
    Fajne mają te bluzy

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dużo od początku kwietnia dużo ćwicze. Podoba mi sie ta bluza. Ja bardziej wole wygodny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluza :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna ta bluza! Ja bardzo rzadko noszę się na sportowo, ale taka bluza by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z Tobą ze po całym dniu przed monitorem pozniej sie od niego ucieka :) świetnie wyglądasz :) bardzo fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bluzy z motywem liście zwykle są zielone ale niebieskie chyba są nawet lepsze ! Mój ulubiony kolor. Ja osobiscie teraz nadrabiam swoje dni resetu przez co cały dziś dzień siedzę w notatkach :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzyłam na stronę aie przepadam za bluzami z motywami ale Tobie bardzo pasuje i ogolnie masz meeeega piękne oczy!

    Życze miłego wieczoru i zapraszam :)
    http://zpolskidopolski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bluzy. Są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zajrzeć na tę stronę, bo lubię takie oryginalne bluzy. Ps. świetnie Ci pasują intensywne odcienie niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie prezentuje się ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bluzę z bittersweetparis i jest świetna, mój narzeczony z żadnej innej firmy nie jest tak zadowolony jakością ubrań jak z tej :* Jest po prostu świetna!
    Zapraszam w wolnej chwili, zachęcam do pozostania na dłużej :*
    GABRIELLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam już dość odpoczynku-marze by wrócić do pracy 😁
    Swietna jest bluza i do twarzy Ci W niej 😍
    Ja nie noszę bluz ,tak więc nie wypowiem się czy wolę gładkie czy wzorzyste 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pracuję nad rzeczami na uczelnię, bo zbliżają się zaliczenia, więc mam dużo roboty :(
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza, sama bym chciała taką mieć :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna bluza.Ja zazwyczaj chodzę w bluzach,gdy jadę na działkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza rewelacyjna faktycznie, ale ładnemu to we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza naprawdę ładna! Żałuje tylko, że nie jest troszkę ciemniejsza, ponieważ wtedy z pewnością bym ją przygarnęła

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiecień zleciał mi sama nie wiem nawet kiedy, oby maj był bardziej pozytywnym miesiącem! Super bluza, mega mi się podoba :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzy teraz jak najbardziej się przydają do chodzenia po domu czy na spacery. Bardzo fajne wiosenne zdjęcia ;)
    https://milena-photomodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna bluza! Ma piękny nadruk, bardzo oryginalna. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej strony, ale bluza jest genialna! Uwielbiam bluzy fullprint :) Mam ich bardzo dużo w swojej szafie, chociaż czasami myślę, że już mi nie wypada takich nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. The blue hoodie flora motif looks cool worn. Look sporty and fresh

    Regards from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bluza! U mnie ze stylizacją zależy od humoru, ale przydałaby mi się w szafie taka bluza. Ja przygotowuję się do matury i faktycznie, brak szkoły nie pomaga.
    Dużo zdrówka!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna bluza *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie końcówka kwietnie była bardzo pracowita. Projekt gonił projekt na studiach. Cały dzień zajęć zdalnych ogromnie mnie wyczerpuje. Ale jakoś daję radę. :D
    Bardzo fajnie wyglądasz, tak naturalnie! ;)
    Życzę Ci udanej majówki! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. beautiful photos and nice style...
    Wishing you a great day!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz pięknie, świetna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wpis oraz stylizacja! Lubię takie bluzy :) ostatnio do biegania zamówiłam koralowy polar damski z Outhorn, który pięknie się prezentuję.

    Odzież sportowa tej marki jest idealna na każdą porę roku! Połowa mojej szafy to własnie odzież sportowa, która jest wygodna i można z niej tworzyć fajne stylizacje.

    Ciekawy blog! Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥