czwartek, 9 maja 2019

Półmetek zmagań...

Hey!


Witajcie moi kochani w ten piękny czwartkowy dzień. Słoneczko pojawia się coraz częściej i tak również dzieje się w moim życiu. Idąc tropem Waszych porad, starałam się nie dopuszczać do siebie widma przedmaturalnego stresu. To zupełnie normalne, że nie potrafiłam tak całkowicie się od tego odciąć, ale każda kolejna matura była właśnie takimi promieniami, które przedzierały się przez ciemne chmury. 

Co mogę powiedzieć o arkuszach i jego poziomie - język polski...
Przede wszystkim jest rozczarowana językiem polskim i rozprawką w oparciu o cz.III Dziadów. Część zamknięta od zawsze stanowiła dla mnie trudność, nigdy nie potrafiłam trafić w klucz odpowiedzi, więc liczyłam, że z niej "ugram" zaledwie kilka punktów na plus. Na szczęście moje plany przeniosły się na rzeczywistość i na razie jestem pewna kilku zadań. Polem do popisu była rozprawka. W pisaniu czuję się o wiele lepiej, aniżeli w analizowaniu treści, więc byłam pewna swego analizując wszystkie najważniejsze lektury i dodatkowe obszerne pod względem wartości teksty. Twórczość Adama Mickiewicza od dawna stanowiła moją zmorę, więc nie będę ukrywać "Dziady" ledwo tknęłam i tak pozostaje jedna wielka niewiadoma... jaki wyniki uzyskałam i czy mogę czuć się pewnie? Tego dowiem się dopiero w lipcu. Na razie o tym nie myślę, nie chcę wybiegać w przyszłości by zbędnie nie zakrzątać sobie głowy w wakacyjne dni.


Zmierzając do kolejnej matury...
Matematyka okazała się dość łatwa i przystępna. Najbardziej cieszę się z części zamkniętej, w której straciłam zaledwie 4 punkty. Dla jednych może to dużo, a może i mało... liczy się, to, że już zadaniami zamkniętymi wypracowałam sobie wymagane 30% 
Z nauką matematyki na przestrzeni lat wyglądało to u mnie bardzo różnorodnie, bywało kiedy czułam pasję do rozwiązywania skomplikowanych zadań, by w gimnazjum skutecznie się do tego zniechęcić i ponownie odzyskać ducha pozytywnej motywacji. Myślę, że ostatecznie wyszło całkiem okey, a każdy dodatkowy punkt; a takowe też już są, cieszy mnie jeszcze bardziej! 








Wczorajsze zmagania to ustny język rosyjski...
Nie będę ukrywać to właśnie ta matura spośród wszystkich była dla mnie najstraszniejsza. W kwietniu prawie wcale nie przysiadłam do rosyjskiego, a majowe powtórki wydawały się dla mnie zbyt pobieżne by myśleć o dobrym wyniku. Egzaminy pisemne od ustnych różnią się od siebie diametralnie... Brak czasu na zastanowienie się, uwaga na każde wypowiedziane słowo... coś niesłychanego :D 
Na szczęście wieloletnia nauka nie poszła w las i tak wyszłam z sali egzaminacyjnym ze 100% wynikiem. To było dla mnie istne szaleństwo! Cały dzień stresu został zrekompensowany w jednej chwili. Oczywiście taki sukces nie mógł odbić się echem, dlatego też uczciłam to lampką wina! 


Z czym przyjdzie jeszcze mi się zmierzyć...
Na mojej drodze pozostało jeszcze trochę maturalnych prób - w przyszłą środę piszę geografię rozszerzoną, w czwartek kolejno po sobie język rosyjski w podstawie i w rozszerzeniu. 22 maja kończę ustnym język polski. Myślę, że najgorsze już za mną i teraz pójdzie o wiele sympatyczniej. Jedyne czego się obawiam to czwartkowego zmęczenia, jednak dwa egzaminy jednego dnia wymagają uwagi i skupienia. No nic, pozostaje mi być tylko dobrej myśli. Trzymajcie kochani za mnie kciuki, tak jak poprzednio! Mogę Wam zdradzić, że wszystkie przychylne słowa okazały się bardzo pomocne.






Bardzo lubię uroczyste stylizacje, dlatego też czując pełną swobodę ruchu po dobrych wiadomościach udałam się na małą sesje. Dopisująca pogoda, aż się prosiła by uwiecznić ją na zdjęciach. Moje zestawienie - tradycyjnie utrzymałam w bieli i czerni. Plisowana spódniczka - zamówiona dobre 2-3 lata temu w pełni wpisuje się w obecne trendy; koronkowa bluzeczka ze zdobionym kołnierzykiem - idealnie sprawdza się na ważniejsze wyjścia; żakiecik - to moja najnowsza zdobycz, bez której ostatnio nie mogę się obejść, elegancja, wdzięk, wyróżniająca się połyskiem wszyta nitka i dodatkowe zdobiące bajery - coś rewelacyjnego!

Zestawienie nie miałoby racji bytu bez dodatków. Buty - trampki, cudownie dopełniają całą stylizację. Zazwyczaj do takich looków nie dobieram takiego obuwia, śmielej sięgnęłabym po szpilki. Zdobiony, błyszczący czubek nadaje jednak odpowiedniej elegancji, która wpisuje się w cały zamysł. 
Torebka swoją oficjalną prezencję miała zaledwie dwa posty temu - Sprzyjając strojności...
Sięgając po nią po raz kolejny dowodzę, że jest na prawdę fenomenalnym dopełnieniem stylizacji.
Ażurowa kopertkówka w dalszym ciągu jest w atrakcyjnej promocji, więc zachęcam do zerknięcia na stronę. Tak jak pisałam można ją nosić zarówno w ręce jako kopertówkę, bądź torebkę - dopinając łańcuszek. Ja osobiście jestem zwolenniczką drugiego rozwiązania, sądzę, że łańcuszek jest bardzo urokliwy i w pełni współgra z ażurowym motywem. 
Zapraszam także na samą stronę marki - GewisShop.pl by poszukiwać własnych inspiracji!





Tymczasem kochani lecę troszkę odpocząć i przejrzeć nowości na Waszych blogach. Muszę się przyznać, że dawno nie spędzałam tak swojego popołudnia. Mam nadzieje, że mi wybaczycie? :D 
Ahhh, w końcu chwila oderwania od codziennej rutyna, jak miło!  
Pa! Pa!




1. Jak Wasze nastroje? Co ciekawego powiecie?
2. Co sądzicie o mojej maturalnej stylizacji?
3. Kto z moich czytelników również zmaga się z egzaminem dojrzałości?





35 komentarzy:

  1. Maturalna stylizacja - 10/10
    Pewnie wszyscy skupiali uwagę na tobie a nie na egzaminie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! trzymam kciuki <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja maturę mam już za sobą, ale stylizację miałam podobną- klasyka nigdy nie wyjdzie z mody.
    Wyglądasz obłędnie kochana ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się dzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za pozytywny ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! I gratuluję takiego wyniku uzyskanego na egzaminie ustnym :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, jak pisałam swoją maturę trzy lata temu. Tak się stresowałam (szczególnie przed ustnymi), że musialam brać tabletki uspokajające. Teraz jednak wiem, że to wcale nie jest takie straszne, bo przecież nawet jeśli coś pójdzie nie tak, zawsze można poprawić!

    Dla mnie twórczość Mickiewicza też zawsze była wielką zmorą i nadal pozostaje jednym z najbardziej nielubianych przeze mnie autorów. Jestem jednak pewna, że Ty dałaś sobie świetnie radę!

    Cudownie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w tym roku piszę mature. Za mną już tak samo polski, angielski podstawa i mata podstawowa oraz rozszerzona. A to dopiero połowa.. Jeszcze ustny z angola i polskiego oraz pisemne z fizyki i niemieckiego rozszerzonego :/ Powodzenia!
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. We wtorek już będzie u mnie koniec i szczerze? Mega jestem zadowolona bo przynajmniej mam już to za sobą i jestem przynajmniej trochę odciazona :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja się cieszę, że mam już to za sobą!
    Aczkolwiek, Tobie życzę powodzenia i trzymam kciuki! :)
    Ślicznie wyglądasz!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow fantastycznie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Trzymam kciuki za matury i oby wyniki były jak najlepsze ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że umiesz rosyjski :D
    Bardzo fajna stylizacja na maturki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja na maturę super, i wygodnie i elegancko :) Powodzenia Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Trzymam kciuki za jak najlepsze wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana powodzenia, na pewno wszystko pójdzie Ci świetnie. Matura to nie egzamin dojrzałości, życie to dopiero egzamin dojrzałości, ktory wszystko zweryfikuje.

    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ustny rosyjski na 100%? Gratulacje, musisz bardzo dobrze mówić ;). Daj znać jak wypadnie geografia, też chyba będę ją pisać za rok...Trzymam kciuki! Ładny makijaż oka wykonałaś ;).
    https://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja,ja już na szczęście maturę mam za sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna spódniczka :) Trzymam kciuki za dobre wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w dalszych zmaganiach, przede mną zostały jeszcze ustne oraz rozszerzona historia sztuki
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealna stylizacja na maturę :) Na galowo ale nie nudno i o to chodzi :)
    Życzę Ci powodzenia na dalszych maturach jakie jeszcze są przed Tobą :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za Twoją mature 😘
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzyman kcikuki!!
    Pieknie wygldasz :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rosyjskiego!
    Trzymam kciuki na dalszych maturach :)
    Bardzo ładna stylizacja <3
    Em ja mature pisze dopiero za 2 lata. Na pewno będę zdawała rozszerzoną geografię i niemiecki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tak świetnego wyniku z języka rosyjskiego! Moja siostra też w najbliższym tygodniu będzie podchodzić do tego egzaminu, więc liczę na to, że pójdzie jej tak samo dobrze, jak Tobie. Powodzenia a kolejnych egzaminach. Już bliżej końca niż dalej, więc na pewno dasz sobie radę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Matura... Kiedy to było... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam zatem kciuki aby kolejne zmagania maturalne skończyły się podobnymi sukcesami!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wyglądałaś :) Na pewno zdasz :) Też przechodziłam przez maturę więc wiem jak to jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. luxhairshop human hair closure
    Very beautiful photo!
    I also want to try this style of clothes! Very beautiful.
    In addition, your hair is very beautiful on the photo, I have to do a haircut like this.
    Thank you for sharing and like your blog.
    I LIKE BLACK

    OdpowiedzUsuń
  32. Attracted by your blog content!
    Like your blog, the photos are very beautiful!
    I also want to try this style of wear, you gave me an inspiration.
    thank you for your sharing.
    luxhairshop lace front closures
    i like black

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥