sobota, 24 listopada 2018

Obuwie w nowej odsłonie...

Hey!


Witam Was kochani w ostatnie sobotnie, listopadowe południe. Jestem zdumiona jak szybko leci ten czas, niedawno co żegnaliśmy się z październikiem, a tu już wkraczamy w mój ulubiony-świąteczny okres. Powoli czuć już magię świąt w powietrzu. I pomimo, że na razie próbuje całkowicie odsunąć się od tej nagonki to i tak czasami docierają do mnie jakieś jej skrawki. Co roku wspominam, że nie lubię zbyt wczesnego świętowania, bo to zdecydowanie osłabia atmosferę i wyjątkowość świąt. Od czasu, kiedy mieszkam w internacie i nie oglądam telewizji w tej kwestii dużo się zmieniło. Bo jak wiadomo to media i chęć komercyjnych zysków odgrywa największą rolę w burzeniu radosnego oczekiwania. 


Z jednej strony szybkość upływającego czasu jest niekoniecznie dobra, z drugiej nawet po cichu się cieszę. Chciałabym zakończyć pewne etapy w swoim życiu przechodząc do kolejnych wyzwań i życiowych celów. Obecnie cały czas ciąży na mnie widmo zbliżających się matur. Od czwartku przyszło mi się zmierzyć z polskim, następnie matematyką by w poniedziałek i wtorek napisać język rosyjski i geografię. Takie próbne matury to najlepsza forma sprawdzenia swoich dotychczasowych osiągnięć i nabytej wiedzy. Już po pierwszym dniu zmagań uświadomiłam sobie, że w kwestii przygotowań do matury z języka polskiego nie poświęcę zbyt wiele czasu. By zdać na satysfakcjonujący mnie wynik powtórzę niezbędne lektury i z uśmiechem na twarzy otworzę maturalny arkusz. Odnośnie matematyki moje spostrzeżenia są troszkę bogatsze. Wiem z czym na tym etapie mam problem i co jest niezbędne do wnikliwego przejrzenia. Doceniłam także w sobie konsekwencje w nauce - wiele zadań nie stanowiło dla mnie żadnego problemu, a to za sprawą wielogodzinnych wieczorów spędzonych w towarzystwie podręcznika i zadanek.
Świadomość tego, że jest to dla mnie dotychczasowo najważniejszy sprawdzian powoli zastępuje zdrowym rozsądkiem i dystansem. Ciut optymizmu nikomu nie zaszkodzi, chyba, że wyraźnie tracimy nad tym kontrolę. 



Przechodząc do meritum dzisiejszej notki chciałabym zaprezentować moje nowe ozdoby. Cieszy mnie fakt, że mogę coraz częściej poznawać nowe bądź dopiero wchodzące na rynek marki. Tak samo jest w przypadku internetowej strony - COQUET


KLIPSY, SPINKI, OZDOBY DO BUTÓW, A TAKŻE POZOSTAŁE AKCESORIA (MUCHY, BROSZKI, OZDOBY DO WŁOSÓW) - TO WSZYSTKO ZNAJDZIECIE W OFERCIE MARKI





Wybrane ozdoby otrzymujemy zapakowane w tekturowe pudełeczko z widocznym logo. Pakunek został wzbogacony o różową, przewiązaną kokardkę, która dodaje uroku i świadczy o profesjonalnym podejściu do klientów. Dbałość o szczegóły to podstawa, prawda?
Do pudełeczka dołączona jest reklama marki i zachęta do dołączenia na Instagramie. Marka rozpowszechnia tam swoje propozycje wykorzystania ozdób. Poszukiwanie inspiracji rozbudza nie tylko naszą wyobraźnie, ale i skłania do tworzenia własnych, oryginalnych zestawień.







Strona to skarbnica przenajróżniejszych motywów, wzorów i kształtów. Gdyby nie moje stanowcza decyzja i określona już gama kolorystyczna/ wzór ilość poświęconego czasu na wybór wydłużyłaby się zapewne kilkukrotnie. 
Wiedziałam, że moje poszukiwania będą oscylować wśród klasyki i prostoty z odrobiną młodzieżowej wariacji.
Każdy z wybranych klipsów oczami wyobraźni zestawiałam z moimi butami. Od razu wiedziałam, że nie będę kombinować. Bo wybór ozdoby, której nie miałabym nawet jak zaprezentować nie byłby dobrym posunięciem.


W dzisiejszym poście wszystkie ozdoby zestawiłam na klasycznych, czarnych szpilkach. Chciałam by buty stanowiły bazę, a nie punkt odniesienia. 

Na pełne korzystanie z ozdób przyjdzie jeszcze czas. Muszę się uzbroić w cierpliwość i najzwyczajniej w świecie poczekać na wiosenne, ciepłe dni. 

Jedno jest pewne, takie akcesoria to bez wątpienia świetne urozmaicenie niekiedy zwykłego obuwia. 
Wystarczy dodatek w postaci klipsów by nadać naszemu lookowi troszkę charakteru bądź upragnionej słodyczy. 

Jedne buty - setki możliwości!




KOKARDKI 3D LOVELY/ JEANS (KLIK)



Ozdoby mocowane są na specjalnie zaprojektowanym klipsie do obuwia, który świetnie się trzyma, jest bezpieczny dla stopy i buta i nie przeszkadza w chodzeniu. 

W przypadku kokardek zostały one ręcznie wykonane z wysokiej jakości materiału. Środek czarnych kokardek został ozdobiony pięknie połyskującym paskiem brokatu. Jest to specjalny rodzaj brokatu, o grubszej strukturze i i dużych "oczkach", dzięki temu jest niezwykle efektowny.
Ozdoby są dodatkowo usztywnione - zachowując piękny kształt przez cały czas. 

Pompony to podążanie za trendami! Modne i wyjątkowe - całkowicie odmieniają look. Bawiąc się kolorami, możemy łączyć pompony w dowolny sposób.

Pamiętajcie kochani o zbliżającym się Sylwestrze, poszukując czegoś szałowego bez wątpienia sięgnijcie po pompony.



PARTY TIME/ BLACK 2 (KLIK)



POMPONY/ BURGUND (KLIK)




ZAPRASZAM - COQUET


FACEBOOK - COQUET.ART


INSTAGRAM - coquet_




Tymczasem zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! Pa! Pa!




1. A jak z Waszymi maturami? Czy ten etap macie już za sobą, a może podobnie jak mi dopiero przyjdzie Wam się z nimi zmierzyć?
2. Czy znaliście internetowy sklep - COQUET?
3. Co sądzicie o takiej formie ozdób?



23 komentarze:

  1. ja swoją maturę zdawałam 4 lata temu. jeśli będziesz systematyczna w nauce to na pewno dasz radę :) nie kojarzę tego sklepu, aczkolwiek myślę, że takie ozdoby to całkiem ciekawe rozwiązanie. szczególnie przypadły mi do gustu kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te kokardki 😍
    Ciekawy sposób na stylizacje 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo pierwszy raz widzę takie cudne dodatki do butów! 😍😍😍

    Malinowa Kaloria | blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ale świetny pomysł z takimi klipsami! Jedne buty, a można z nich zrobić trzy pary, idealne wyjście dla mnie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moj styl, ale mogą sie podobać! Super!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/11/nie-lubie-kobiecej-sabosci_20.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa sprawa, ze względu na to, że dzięki temu obuwie można personalizować dowolnie. Dzięki takiemu zabiegowi można też bardziej wyrażać siebie. Fajna inicjatywa!
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej zakochałam się te buciki są prześliczne z tymi dodatkami <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, ja w tym roku bede pisala maturki;p wlasnie jestem po probnym i bylo calkiem okej ;p
    a co do tych butow- wow nie sadzilam ze istnieje takie cos, ze z jednej pary za sprawa dodatkow do nich przyczepionych mozna uzyskac takie cudenka ;3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już maturę mam za sobą, całe szczęście! Pamiętam jak mega stresowałam się egzaminami ustnymi:D Oj to była katastrofa! Co do butów wyglądają super:) Takie dodatki diametralnie zmieniają ich wygląd!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty słodko wyglądają z tymi kokardkami. Pozdrawiam :) magda-tul.blogspot.com & jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa! pare dni temu widziałam taką przypinkę w wojasie tylko w kształcie broszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy bym nie pomyślała o takim rozwiązaniu - ale fajne!
    I jakie praktyczne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog aż fajnie się czyta ! miło jakbys wpadła zaczynam dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale świetny pomysł! Szczerze mówiąc, nigdy nie słyszałam o sklepie z podobnymi akcesoriami. Super jest to, że dzięki takim ozdobom wcale nie musimy kupować wielu par butów, by cieszyć się różnorodnością <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy ale te dodatki zapowiadają się świetnie :) Jedna para a tyle możliwości:)

    Buziaki:*
    Nowy post ze stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne, nie wiedziałam nawet, że można kupić takie dodatki ;)

    http://kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rozwiązanie!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale czadowy pomysł! :D bardzo mi się podoba :D

    zapraszam do siebie :)
    https://betonoweogrody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie to świetny pomysł na odświeżenie wyglądu ulubionych butów :)
    pozdrawiam
    Iwetta z

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się taka forma zdobienia buta wygląda to bardzo elegancko i na każdą okazję można inaczej but ozdobić oraz zaprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa ozdoba butów. Ostanio coraz więcej takich fasonów w znanych sklepach np https://www.eobuwie.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥