środa, 20 lutego 2019

Unowocześniona kabza...

Hey!


CO TAM KOCHANI CIEKAWEGO PORABIACIE?



Czy Wam też towarzyszy te cudowne uczucie zbliżającej się wiosny? Ciepłe dni, pojawiając się coraz częściej promienie słoneczne i śpiew ptaków rozbudził we mnie tęsknotę do wiosenno-letnich dni! Bez wątpienia to mój ulubiony okres w roku! 
Najbliższe miesiące będą dla mnie mega pracowite i ambitne. Pozytywne podejście do życia i ogrom energii pomoże mi przebrnąć maturalny czas. Szczerze mówiąc? Chciałabym mieć już to za sobą! :D


Aktualnie chciałabym jednak skupić się na feriach, których pozostało już na prawdę niewiele... To ostatnie takie długie wolne przed końcem roku szkolnego. Być może w marcu bądź kwietniu uda mi się wykroić dodatkowy dzień wolnego, ale to zaledwie kropla w morzu. Teraz każdy dzień muszę tak zagospodarować by znaleźć czas na swoje pasje, odpoczynek i co najważniejsze naukę! Wspominając o nauce... zawsze wolę najpierw zasiąść przed książki by później ze "świeżą głową" oddać się prawdziwemu relaksowi. Podążając tą myślą kilka poprzednich dni poświęciłam tylko i wyłącznie na przerobienie niezbędnych materiałów do matury, a teraz robię to co tygryski uwielbiają najbardziej! Chillout! 



Odchodząc od tematów czysto szkolnych chciałabym się Wam pochwalić moją nową zdobyczą. W jednej z wakacyjnych notek prezentowałam torbę-listonoszkę z internetowego sklepu SuperGalanteria.pl
Po kilku miesiącach ponownie chciałabym nawiązać do asortymentu marki i opisać jednej z wybranych produktów.


Strona charakteryzuje się licznymi kategoriami, które są skierowane zarówno dla osób dorosłych - kobiet i mężczyzn, a także do młodszego grona jakim jest młodzież. Torby, plecaki, portfele, saszetki, paski, kosmetyczki, odzież, obuwie i liczne akcesoria - to wszystko znajduje zgromadzone zostało tylko i wyłącznie w jednej, wszechstronnej ofercie. 


Ja osobiście postanowiłam wzbogacić swoją kolekcje portfeli, która nie powiem jest dość uboga. Nigdy nie przykładałam wagi do takich akcesoriów... byłam zdania, że jeden portfel w zupełności wystarczy. Obecny model jaki posiadam towarzyszy mi od prawie trzech lat, jest to klasyczna czerń z dodatkiem w postaci kolorowego zapięcia (kwiatuszka). Zmiany w tej kwestii były nieuniknione, prędzej czy później wprowadziłabym coś nowego, czy lepszego? Tego dowiecie się czytając dalszą część posta! 





SKÓRZANY PORTFEL DAMSKI FRANKO GERMANY (KLIK)



W momencie określania preferencji kolorystycznej portfela-portmonetki z kolekcji Franko Germany spośród - fioletu, szarości, zieleni, żółci, pomarańczy i turkusu zdecydowałam się na ten ostatni. Obecnie na stronce turkus jest niedostępny - to tylko dowód na to, że taka wersja kolorystyczna w szczególności znalazła swoich zwolenników. 
 Pozostałe kolory próbują znacząco dorównać liderowi... czego potwierdzeniem jest informacja o ostatnich egzemplarzach każdego z kolorów. 
Ps. Jestem ciekawa na który odcień Wy byście się zdecydowali, koniecznie dajcie znać w komentarzach!


Portfel pomimo niewielkich gabarytów jest niezwykle funkcjonalny. Spoglądając na zdjęcia, na stronie nie spodziewałam się, że w tak niewielkiej portmonetce znajduje się tak wiele przegródek i zakamarków! Można w nim zarówno przechowywać papierkowe pieniądze jak i monety, nie mówiąc o wizytówkach, kartach i innych ważnych dla nas dokumentach. Przedstawiając w liczbach:

2 kieszenie na banknoty
zapinana kieszeń na zatrzask (monety)
10 przegród na karty
3 schowki
miejsce na dowody rejestracyjne
przezroczyste przegrody
dodatkowe zapięcia chroniące przed wysunięciem się banknotów bądź ważnych dokumentów


Skórka z jakiej został wykonany - tzn. cielęca skóra naturalna jest nadzwyczaj delikatna i miękka w dotyku. Portfel zyskuje także na lekkości, no chyba, że mamy w planach wypełnić go do cna! 
A jeżeli wywołaliśmy już wilka z lasu... konstrukcja portfela Franko jest na prawdę solidna... bez wątpienia na uznanie zasługuje podwójne szycie, które dodatkowo umacnia ręcznie wykonaną konstrukcję Hand Made. 

Mówiąc o wypełnieniu portfela warto wspomnieć o dwóch zatrzaskach, które regulują jego grubość. 
Ja na razie korzystam z pierwszego zatrzasku, jak wiadomo uczniowskie dochody są dość skromne :D 


Czy polecam?


Jak najbardziej tak! Dobre wykonanie z dbałością o szczegóły tworzą produkt solidnym i niezwykle wytrzymałym. Styl vintage przeniesiony do takich akcesoriów czyni portfel stylowym i wybitnie eleganckim. Kobieta trzymającą w ręku taką portmonetkę powinna poczuć się dumne!






ZAPRASZAM - SuperGalanteria.pl



Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! Pa! Pa!




1. Plany na najbliższe dni?
2. Czy znaliście markę, o której mowa w dzisiejszym poście?
3. Co sądzicie o moim nowym portfelu?




22 komentarze:

  1. Śliczny- mogłabym taki dostać w prezencie he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro mam ostatni egzamin i chyba zaczne skakac ze szczescia jak tylko z niego wyjde. W ten weekend mam zamiar wkoncu wykorzystac dobra pogode i jechac gdzies na wycieczke :)
    Nie slyszalam o tej marce ale bardzo ladny portfel

    Pozdrawiam ;)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystaj z ferii póki możesz :):) Ja tęsknie za czasami szkolnymi...

    OdpowiedzUsuń
  4. O marce wcześniej nie słyszałam, ale bardzo fajny portfel wybrałaś ^^
    Ferie zdecydowanie lecą za szybko, więc korzystaj na maxa z tych dni wolnego :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny portfel. Muszę zajrzeć na stronę, bo akurat jestem w trakcie poszukiwań nowego portfelika ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej marki, ale muszę przyznać, że uroczy portfelik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten portfel, elegancki, a zarazem praktyczny. W sam raz do torebki, napewno warto go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny portfel! wygląda bardzo praktycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh tęsknie za czasami kiedy mialam normane ferie, a nie przerwę jeśli dobrze zdałam sesje. zazdroszczę! uroczy portfelik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podobnie tak jak ty korzystam z ferii, bo jednak drugi semestr jest tym "ważniejszym" w ciągu roku szkolnego i trzeba zakasać rękawy :) Świetny jest portfel, chyba muszę zajrzeć na tą stronkę, bo od dłuższego czasu szukam czegoś małego, poręcznego, czegoś co pomieści za równo dokumenty, jak i pieniądze ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny portfel. Świetny post kochana <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej marce! Kolory niestety nie w moim guście ale bardzo lubie jak portfel ma osobne przegródki na wszystko. Miejsce na karty, zdjęcia, gotówkę i drobniaki. Ja nie mam ferii ale mam trochę wolnego z pracy także fajnie. Ja już czuję wiosnę! Nie mogę się jej doczekać. Buziaki! 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, zdecydowanie czuję już zbliżającą się wiosnę <3 ! To moja ulubiona pora roku, bo w niej dostaję masę pozytywnej energii do działania :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten portfel, udanych ferii 💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba kolor.
    Wpadnij i do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie już dawno po feriach, ale i tak z nich nie skorzystałam, bo praca, ale chociaż były mniejsze korki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny :) ja jednak wole wieksze portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny ten portfel :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tej marki, ale portfel wygląda solidnie i przede wszystkim sporo w nim miejsca - co w moim przypadku jest niezbędne, bo ostatnio nie mam już gdzie trzymać tych kart, kuponów itp. ;D. Ładny kolor, nie dziwię się, że turkus ma takie wzięcie, w końcu stał się ostatnio modny :).
    Skoro czeka Cię matura, to życzę powodzenia i owocnej nauki!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥