niedziela, 17 lutego 2019

Cierpliwość - gwarancją SUKCESU...

Hey!



Zagadkowy tytuł niesie za sobą miesięczne, ba wieloletnie starania o tak zaszczytne osiągnięcie jak współpraca z popularną marką bonprix

By zwizualizować sobie moje pierwsze zetknięcie się ze wspomnianą marką muszę sięgnąć pamięcią kilka lat wstecz. Już jako małe dziecko przeglądałam systematycznie przesyłane katalogi. Pomimo młodego wieku moda interesowała mnie tak bardzo, że potrafiłam prześlęczyć nad kolorowymi magazynami wiele długich wieczorów. To właśnie ten okres niesie za sobą moją długotrwałą fascynację marką. W późniejszym czasie zapragnęłam mieć bloga, początkowo widniał on na innej witrynie i niekoniecznie odnosiłam się do tematu mody i kosmetyków.
Mówi się, że człowiek poszukuje pomysłu na siebie i pasji, w którym mógłby się realizować latami... ja cieszę się tym szczęściem, że już w wieku nastoletnim odnalazłam hobby, które pozwala mi się spełniać i czerpać inspirację do dalszego działania.
Zakładając owego bloga pragnęłam przenieść choć namiastkę swoich fascynacji... Pomysł podjęcia współpracy z bonprix narodził się dobre dwa-trzy lata temu. Niestety na tamten czas moja strona nie spełniała odpowiednich wymogów - chodziło głównie o zasięg odbiorców/ statystyki.
Szczerze mówiąc nie dziwię się decyzji jaką ówcześnie podjęła marka. Tak na prawdę pomimo kilkuletniego stażu blog dopiero nabierał rozpędu. Te pierwsze lata działalności w blogosferze były dość rozwijające, ale nie na tyle aspiracyjne by myśleć o poważnych barterach.

Słowami pocieszenia była motywacja do pogłębiania swoich doświadczeń i realizowania marzeń jakie niesie za sobą blogowanie. Tym tokiem myślenia chciałam przede wszystkim udowodnić sobie, że jestem w stanie osiągnąć coś o czym od dawna marzyłam, nie oczekując przez wiele, wiele miesięcy nic w zamian. 

Wraz z 2019 rokiem zapowiedziałam sobie, że wyznaczam nową jakość podejmując się kolejnych wyzwań. 
Pozytywna wiadomość od marki była dla mnie wielkim zaszczytem i niemałym wyróżnieniem. 
Współprace to nie tylko przyjemność z otrzymywanych produktów, to także wysiłek i starania by wszystko było dopracowane na najwyższym poziomie. Jak Ja oczekuje dobrych jakościowo produktów, tak samo marka ma, a nawet powinna wymagać rzetelności i zaangażowania. 


Dzisiejszym postem wprowadzam Was w serię notek, które będą ukazywały się najbliższym czasie.
Wraz z pierwszą odsłoną mojej współpracy chcę zaprezentować kamizelkę.
Przeglądając rozbudowany do granic możliwości asortyment sklepu tak na prawdę nie byłam niczego pewna oprócz wspomnianej kamizelki. Wiele produktów wpadło mi w oko, aczkolwiek miałam tą świadomość, że ograniczony budżet nie pozwoli mi na przywłaszczenie każdej z nich.
Cała paczka składa się z istnych perełek. Pierwszy raz tak przewertowałam asortyment analizując każdą rzecz jaką umieszczę w koszyku. W podjęciu ostatecznych decyzji pomogły mi opinie innych klientów, które widnieją na stronie.


A więc nie przedłużając łapcie zdjęcia! 







KAMIZELKA PIKOWANA Z ĆWIEKAMI (KLIK)


Gdyby ktoś powiedział mi rok temu, że kamizelki staną się nieodłączną częścią mojej gardeoby nie zrobiłabym nic innego jak roześmiałabym się mu w twarz. Nigdy nie sądziłam, że polubię się z tą częścią garderoby... a jednak!

Końcówka ubiegłych wakacji stała się kluczowa. To właśnie pojawiające się pierwsze chłody i chęć narzucenia na siebie czegoś cieplejszego wpłynęła na mój zachwyt nad kamizelkami. Są one na tyle wygodne, że chronią klatkę piersiową i plecy nie ograniczając swobody ruchu rąk. 


Moje upodobania kolorystyczne coraz bardziej lgną w kierunku czerni... tak też było w przypadku kamizelki. Jednakże atrakcyjna promocja na odcień - nocny oliwkowy rozbudziła we mnie pragnienie szaleństwa z nutką rozwagi w tle. Oczami wyobraźni byłam w stanie ją skomponować z ciuszkami jakie posiadam. Z perspektywy czasu wiem, że podjęta decyzja wyszła mi na dobre, gdyż kolor kamizelki jest niebywale "plastyczny" i połączenie jej z moją garderobą nie stanowi żadnej zagwozdki. W swojej szafie mam także inną, czarną kamizelkę, więc taka odmiana pozwoliła ubarwić moją kolekcje. 





Zaprezentowany model wyróżnia sztuczne futerko przy szyi - które w każdej chwili można odpiąć. Być może zdecyduje się na taką formę, choć nie będę ukrywać futerko dodaje niezwykłego uroku kamizelce tworząc przemyślaną całość.
Pikowana formuła podkreśla naszą sylwetkę nie dodając nam zbędnych "oszukanych" kilogramów. 
Kolejną zauważalną ozdobą są ćwieki tuż przy suwaczku. Myślę, że stanowią one główny punkt naszego zaciekawienia produktem. Ćwieki bez wątpienia przykuwają wzrok. Taki projekt dodaje charakteru, kobiecość i pożądanej elegancji. 


Osobiście jestem w niej zakochana!







ZAPRASZAM - www.bonprix.pl



Tymczasem kochani zmykam poćwiczyć. Dzień bez jakiejkolwiek aktywności fizycznej jest dniem straconym. W takiej idei trwam od ponad 3 lat i nie zamierzam na niej poprzestać :)
 Pa! Pa!




1. Jak na przestrzeni lat ewaluowało Wasze poczucie stylu i mody?
2. Czy marka www.bonprix.pl jest Wam znana?
3. Co sądzicie o mojej kamizelce?




25 komentarzy:

  1. piękna kamizelka ale ja nadal nie przepadam za kamizelkami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia. :) A kolor khaki lubię!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i boska kamizelka 😊

    Pozdrawiam
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się prezentuje ta kamizelka.
    Bon-prix znam od wielu lat. Kiedyś zamawiałam z mamą coś niecoś ale na razie przestałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości, a co do kamizelek - uwielbiam. W plecy ciepło, a ręce "wolne". Pozdrawiam. Brygida.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie kupowałam od Bonprix żadnych ubrań dlatego gratuluję wspolpracy. Kamizelka wygląda świetnie i ty fajnie e niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna kamizelka - i brawo za wytrwałość :-) Tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy! Kamizelka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Kamizelka ma piękny kolor, taki jak lubię <3

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię bonprix, chociaż irytujące jest, że najczęściej nie ma tego co chcę w kolorze jaki sobie upatrzyłam...bo już wyprzedane;)
    Gratuluję świetnej współpracy!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy! Markę oczywiście znam ^^
    Świetne zdjęcia i kamizelka super się prezentuje :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy! Znam i dość często robię tam zakupy. :)
    Powodzenia!

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tę stronę, ale nigdy jeszcze niczego stamtąd nie miałam. :) Kamizelka bardzo ładna, świetnie się w niej prezentujesz. :)
    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny bezrękawnik, pasuje Ci :-)


    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy. Ja kamizelek nie nosze, uważam, że nie są zbyt praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You was looking great, thanks so much for sharing this outfit with us.
    -XOXO, Beatriz.

    Sempiterna - beauty - travel - fashion
    Geeky Freaky - games - series

    OdpowiedzUsuń
  17. This outfic is really nice, I love your makeup as well :)

    - Marina W
    http://www.waitmarinawho.com/2019/02/rendezvous-in-brugge-belgium.html

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję i zapraszam do siebie ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Świetne zdjęcia 🤗 Kolorek na ustach bardzo przypadł mi do gustu chodź sana unikam czerwieni 🤗 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Kamizelka robi świetne wrażenie:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ Ty masz oczy hipnotyzujące! ;) Piękne :)) Bezrękawnik bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha! Też ruszyłam się za ćwiczenia :D dosyć tego zwodzenia siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Ci osiągnięcia, jakim jest uzyskanie wymarzonej współpracy. Imponuje mi taka wytrwałość i cierpliwość. Bonprix oczywiście znam. Kamizelka jest przefajna i wyglądasz w niej świetnie.
    Podoba mi się, jak piszesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest ta kamizelka, uwielbiam takie i chętnie bym taką nabyła.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥