czwartek, 29 listopada 2018

Z charakterem...

Hey!



Mogę się Wam już pochwalić, że próbne matury mam za sobą. Był to dla mnie dość ważny czas. Głównie chodziło o sprawdzenie własnych umiejętności. Obecnie nie pozostaje mi nic innego jak czekać do lutego na kolejne, a zarazem ostatnie próbne matury by w maju zmierzyć się już z nimi już na serio.

Od czasu kiedy rozpoczęłam wykłady, a kolejno jazdy związane z prawkiem ilość wolnego czasu znacznie się zmniejszyła. Kilka godzin wyjętych z dnia nie zobowiązuje mnie do zrezygnowania z nauki, ćwiczeń czy choćby zerknięcia na bloga. Nadal mam kontrolę nad wszystkimi obowiązkami i  pasjami. Szkoda tylko, że w tych codziennych zawirowaniach brakuje czasu na najzwyczajniejszy w świecie odpoczynek. Ehhh, z utęsknieniem czekam na choćby kilka dni wolnego, by zregenerować siły i nabrać powakacyjnego wigoru. 


W weekendy zawsze staram się nadrobić blogerskie zaległości. Niekiedy mam chęć napisać coś do Was na tygodniu, ale automatycznie moje plany spływają po panewce, a to za sprawą braku zdjęć. Tym razem mam zrobionych kilka sesji na zapas, i uwaga nie zawaham się ich użyć! he he


W dzisiejszym poście w szczególności skupimy się na moich nowych butach. 
Pochodzą one z internetowego sklepu - GEMRE

Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że to nie jest mój pierwszy model. Obecnie w mojej kolekcji znajdują się już jedne buciki owej marki, które mogliście zobaczyć w poście - MOJA NOWA MIŁOŚĆ...










CZARNE BOTKI NA SŁUPKU Z ĆWIEKAMI (KLIK)



Z perspektywy czasu dziwię się sobie, że miałam jakiekolwiek wątpliwości by po nie sięgnąć. Wertując stronę i przeglądając ofertę od razu wiedziałam, że moje poszukiwania zawędrują w kierunku czarnych botków na słupku. Pragnęłabym by to właśnie takie buty uzupełniły moje zbiory. Czym były spowodowane moje obawy? Przede wszystkim zdobieniami obuwia. O ile boczne ścięte ćwieki i oblamówki u góry nie stanowiły dla mnie żadnego problemu, o tyle podkreślone, charakterne czuby wywołały we mnie chwile zawahania. Zastanawiałam się gdzie mogłabym założyć takie obuwie nie budząc kontrowersji.


Tak jak wspomniałam na początku to była tylko bądź aż niewielka konsternacja. Po otrzymaniu obuwia i założeniu go na nogę wątpliwości zostały zastąpione radością i uciechą z dokonanego zamówienia. 
Moje stylizacje to nie tylko powielone, klasyczne schematy, ale i liczne eksperymenty i zabawa modą. 
Świat w tej kwestii podąża w zawrotnym tempie, co osobiście bardzo mi się podoba. I pomimo tego, że czasami nie jesteśmy w stanie ogarnąć ilości wchodzących trendów, to warto spostrzec, że zawsze coś do nas dociera, inspirując, wywołując emocje i własne spostrzeżenia. 
W moim otoczeniu z tym bywa różnie. Ludzie boją się wyrazić siebie i swój styl. Zamknięci pod kloszem z obawą "co ludzie powiedzą" tkwią tak przez najpiękniejsze lata swojego życia. 
Ja już dawno wyrwałam się z tak obłudnego zjawiska. Przenoszę inspiracje do swoich zestawień bez jakichkolwiek obaw. 
Opinie innych? Tylko najbliższych mi osób! Warto nabrać wiele, wiele dystansu i żyć w zgodzie ze sobą i swoimi przekonaniami.


Z takim właśnie nastawieniem z dumą zakładam wybrane botki. To one sprawiają, że cała stylizacja nabiera charakteru, wyjątkowości i zadziornego pazura. Buty z osobna prezentują się mega odważnie, natomiast w stylizacji ćwieki nie rzucają się aż tak bardzo w oczy. Nie zostają one stłumione tylko delikatnie wyciszone. 
Ich krój automatycznie wydłuża nogę, wyszczuplając sylwetkę. Pomimo ich grubej podeszwy i masywności but nie sprawia, że czujmy ciężkości podczas noszenia. Przednia podeszwa wykonana jest z miękkiego tworzywa. Wielkim plusem jest fakt, że buty nie ślizgają się i są stabilne. Delikatne ocieplenia klasyfikuje botki jako buty na późną jesień-wczesną zimę. 
Całkowita wysokość butów to 25 cm,  przy czym obcas to 12 cm.


Przeglądając blogi i inne media społecznościowe zauważyłam, że kobiety chętnie sięgają po zaprezentowanych model. To utwierdziło mnie w przekonaniu, że posiadanie ich w swoich zbiorach jest tylko formalnością. 


!!!MOJA NOWA MIŁOŚĆ 2!!!








 ZAPRASZAM - GEMRE


(NOWA KOLEKCJA - JESIEŃ/ZIMA)


ATRAKCYJNE CENY - SETKI MOŻLIWOŚCI!






Tymczasem kochani zmykam do książek! :) Przyszły tydzień powita mnie dużą ilością sprawdzianów i kartkówek. Próbuje pochłonąć jak najwięcej treści w trakcie tygodnia by weekend był totalnym odpoczynkiem. Tylko wtedy jestem w stanie dać z siebie wszystko i uzyskać satysfakcjonujące wyniki. Pa! Pa!




1. Czy zapoznaliście się z ofertą sklepu GEMRE?
2. Jak postrzegacie podejście społeczeństwa do nietuzinkowych, oryginalnych trendów? Sugerujecie się opinią innych tworząc własne zestawienia?
3. Czy moje buty podobnie jak mi zawładnęły Waszym sercem?



32 komentarze:

  1. Kochana buty to Ty masz zarąbiste. Mam bardzo podobne ale bez ozdób. Już ich nie chcę. Za to chcę Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne buty!
    Prawko super sprawa, bardzo dobrze wspominam ten czas, jazdy itd. Było śmiesznie.

    Zapraszam na nowy post :-)
    BITHERPHOBIA-Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Natychmiast wchodzę na stronę sklepu,bo te botki są rewelacyjne 😍
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, nie znałam Cię w takim wydaniu! :D Nie wiem, czy mnie kojarzysz, w latach 2012-2017 prowadziłam bloga juliabloger. Czasem do siebie zaglądałyśmy. :) Przepiekny makijaż i te buty- MEGA! :)

    Malinowa Kaloria | Blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  5. Super botki! :) Lubię ćwieki, jak dla mnie to one nigdy nie przestaną być modne :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdobienia nie przypadły mi do gustu. O ile u góry te ozdoby są okey to niżej już nie koniecznie. Ale wiadomo, że każdy ma swój gust :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabiłabym się chyba w tych butach :D Ale wyglądają bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio motyw ćwieków na butach bardzo przypadł mi do gustu i kocham w takich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buty, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamo, już wiem co chce na święta *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne buty lecz jak dla mnie to trochę za wysokie
    https://ostatniemarzenielastdream.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tego wsklepu wcześniej, ale buty wyglądają dość oryginalnie i inspirująco
    Pozdrawiam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne butki! U mnie też już za mną próbne matury :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę prześliczne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rozwiązywałam wczoraj próbne matury i trochę się boję, że nie zdam tej matmy, haha. Ale Tobie życzę powodzenia! Botki są śliczne! Są dość oryginalne i mają taki pazur. Bardzo mi się podobają!

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne buty! Uważam, że tak samo gdy podejmujemy decyzje, kupując ubrania i tworząc stylizacje należy podążać za własnym serduchem, a nie patrzeć na to co ludzie powiedzą, czy to wypada itp.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne buty, stylizowane nieco na popularne kilka lat temu lity- ale jak widac wracaja one do lask;)

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty wystrzalowe, lecz osobiście raczej nie pode mnie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No no, buty przyciągają wzrok...takie z pazurem! Cieszę się, że próbne matury już za Tobą:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo śliczne zdjęcia. Zapraszam do mnie :) https://my-own-philosophyy.blogspot.com/2018/12/zyj-tak-aby-kiedys-powiedziec-ze-byo.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty masz rewelacyjne!! Osobiście wolałabym żeby słupek miały wyższy ;) Według mnie każdy kupując ubrania powinien kierować się własnym rozumem i tym co mu się podoba, a nie chodzić w czymś co mu się totalnie nie podoba bo jest to ,,modne". Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty to normalnie cudo :) Widziałam podobne na DeeZee. Sklepu nie znam, ale chętnie się po nim rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Równiez zmagalam się z próbnymi maturami. Jak ci poszło? 😁 Fajnie wyglądasz, chodź buty jak dla mnie za dużo tych ozdobek mają, a o sklepie nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych butach. Zaraz lecę na stronkę i przejrzę co ciekawego oferuje.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Buty super się prezentują :D
    Bardzo spodobał mi się ten szal *.*
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty na obcasach nie są dla mnie :P Ale ćwieki już tak. Jeszcze gdzieś w szafie leżą trampki z ćwiekami, ale są już podniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  27. wow mega są te botki :) ja niestety nie umiem chodzić w tak wysokich obcasach :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby w tym wszystkim nie zabrakło czasu na odpoczynek! On jest ważny - bez niego potem frustracja, chroniczne zmęczenie... Zdrowy egoizm też jest istotny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba przyznać że buty robią wrażenie :) a co myślisz o tych szpilkach https://www.eobuwie.com.pl/szpilki-oleksy-670-320-czarne-lico.html do tej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥