niedziela, 13 maja 2018

Kwiecisty As...

Hey!


Połowa maja już za nami. Można by rzec jak ten czas szybko leci. Dopiero co cieszyliśmy się piękną majóweczką, a zanim się obejrzymy rozpoczniemy wakacje. Szczególnych planów na nie, nie mam i niech tak pozostanie. Spontaniczność ponad wszystko, to moje hasło przewodnie zbliżającej się labie. 

Głównym elementem, na którym opiera się mój dzisiejszy look to koszulka z nadrukiem. Lecz zanim przejdę do recenzji, chciałabym pokrótce opisać firmę, z której pochodzi mój unikalny ciuszek.


Koszulkomat.eu to internetowa strona oferująca odzież (koszulki, bluzy, fartuchy), akcesoria (kubki, kubki termiczne, zegary, puzzle, workoplecaki) i dodatki w postaci przypinek. Na każdej z wymienionych rzeczy możemy umieścić dostępną w ofercie bądź swoją grafikę. Koszulki powstają za pomocą druku bezpośredniego DTG. Tusze są wolne od szkodliwych związków, a dzięki temu są bezpieczne i nietoksyczne. To ważna informacja dla osób zmagających się ze skłonnościami alergicznymi. Sam materiał to cotton w 100%. Moją pierwszą reakcją po otwarciu paczki było skojarzenie otrzymanej koszulki z moją policyjną właśnie pod względem materiału. Po dwuletnim już użytkowaniu i częstym praniu mogę powiedzieć, że materiał niewiele stracił na jakości, jedynym minusem jest fakt, że czerń nieco przyblakła.Nie wiem jak w przypadku koszulki policyjnej był tworzony nadruk, ale jest bardzo wytrzymały. Liczę, że użytkowość zaprojektowanej rzeczy będzie tak samo zadowalająca.  Firma oferuje szeroką paletę kolorów, co sprzyja nam w stworzeniu fajnej koszulki o wybranym wzorze zgodnie z upodobaniami.




 Mój projekt opiera się na granatowej koszulce z nadrukiem karty. As w towarzystwie kwiatów przepasany wymownym napisem tworzy zwartą całość. Nie do końca byłam zdecydowana, który kolor wybiorę ostatecznie. Jednakże po przymiarkach karta najlepiej prezentowała się na ciemnych odcieniach. Czerń wykluczyłam od razu ze względu, na fakt, że w mojej garderobie jest sporo koszulek w tym kolorze. W tym przypadku granat przemówił do mnie w 100%
Wybrany przeze mnie rozmiar M, w pełni odwzorowuje centymetry podane w tabeli. Wydaje mi się, że S również byłaby dobra, aczkolwiek w tego typu T-shirtach wolę troszkę luźniejsze kroje.






Zapraszam - www.koszulkomat.eu

 

 

Tymczasem zmykam kochani troszkę się pouczyć. Ostatnie sprawdziany wymagały ode mnie wiele poświęcenia, jutro ponownie zmierzę się z dwoma kolejnymi. Weekend w szczególności poświęciłam nauce. Niestety czasu na relax pozostaje mi bardzo niewiele, aczkolwiek staram się jak najwięcej wyłuskać na przykład pisząc posty na blogu, robiąc zdjęcia bądź domowe spa. Moim sobotnim oderwaniem się od nauki był Konkurs Eurowizji. Co do wygranej, jak i nieobecności naszych reprezentantów mam nieco mieszane uczucia. Z roku na rok coraz bardziej umacniam się w przekonaniu, że Eurowizja to konkurs przyjaźni i układów pomiędzy państwami, a nie to co najważniejsze, czyli muzyczne rywalizacje. Wieczorkiem, kiedy będę mogła już odpocząć przejrzę nowości na Waszych internetowych zakątkach :) Pa! Pa!




1. Co sądzicie o moim projekcie?
2. Jak spędzacie słoneczne, majowe weekendy?
3. A Wy co sądzicie o Eurowizji? 


30 komentarzy:

  1. koszulka bardzo mi się podoba! Eurowizja moim zdaniem porażka ;)
    A weekendy spedzam różnie :D Ten akurat z rodziną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow bardzo ładna ta koszulka! Powodzenia na sprawdzianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze. Rewelacyjna :)A ja przyznam szczerze przegapiłam Eurowizję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Koszulka bardzo mi się podoba. :) Co do Eurowizji zdecydowanie się z Tobą zgadzam.

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładną koszulkę :) Niestety nie miałam kiedy obejrzeć Eurowizji :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna koszulka, lubię ten kolor:) A Eurowizji już dawno nie oglądam, muzyka kompletnie nie wchodzi w moje gusta;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ekstra bluzkę :D Podobną trochę stylem do ZOiO

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia a koszulka przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super koszulka! śliczne zdjęcia :) a psiak i kotek uroczy :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam ostatnio o projekcie własnej koszulki :) Słodki kociak :)
    Pozdrawiam Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten motyw na koszulce :) Eurowizji od kilku lat już nie oglądam.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja koszulka jest super. Ja sporo tych słonecznych weekendów spędziłam nad książkami niestety. A co do Eurowizji to dla mnie naprawdę słaby faktem jest to, że w Eurowizji biorą państwa z poza Europy...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed wakacjami jeszcze dużo egzaminów przede mna 🙈 Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki cudowny piesek! pieknie wygladasz ;)

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Masz fajne zwierzaki. Super wyglądasz w okularach i oczywiście koszulka idealnie pasuje do całości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny pies *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaprojektowanie swojej własnej rzeczy jest super
    Fajnie, że są takie strony, to też świetny pomysł na prezent ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka jest naprawdę świetna! Idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super koszulka i idealnie pasujący do niej makijaż :-) !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta koszulka :) moze i ja kiedyś pomyśle o projekcie swojej koszulki 😉😘

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWietna koszulka, ja uwielbiam nosić takie z zabawnymi nadrukami czy napisami :)

    I jak tam poszły Ci te dwa sprawdziany ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna ta koszulka taka wiosenna😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna ta koszulka taka wiosenna😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. T - shirt nie mój styl,
    2. Majówkę spędzałam nad morzem, bo mam blisko,
    3. Eurovizje bardzo lubię oglądać, jak co roku, ale fakt w tym szału nie było.

    OdpowiedzUsuń
  28. Majowe weekendy chętnie spędzam z bliskimi :) i na łonie natury jeśli tylko się da bo wiadomo różnie z tą pogodą:)
    Tshirt ciekawy lubię aplikacje na bluzce:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥