sobota, 17 lutego 2018

Ulubione?

Hey!


Połowa lutego to idealny czas by podsumować ulubieńców, którzy od pierwszych dni nowego roku, do dnia dzisiejszego zaskarbiły sobie moje miejsce w serduszku. Oprócz typowych kategorii - mam tu na myśli kosmetyki, zamieściłam także moją ulubioną stylizację i wiele, wiele innych :D


Zapraszam kochani do zapoznania się z pozostałą treścią dzisiejszej notki!



♥  ♥  Kosmetyki ♥  ♥



Na miano ulubieńców zasłużyły 3 kosmetyki + pasta do zębów, zestawienie o tyle oryginalne, ale bardzo skuteczne w mojej codziennej pielęgnacji ♥

Zacznę od intensywnie wybielającej pasty do zębów. Kilka tygodni temu po ukazaniu się reklamy z -50% promocją w telewizji czym prędzej zajechałam do Rossmanna, aby ją zakupić. Początki mojej "kuracji" były dość bolesne i przerażające, a to za sprawą dość ostrych drobinek zdzierających kamień nazębny i czyszczących nasze uzębienie. Pasta jest o tyle skuteczna, że bez wahania zaopatrzę się w kolejną tubkę już w regularnej cenie. 


Kolejnym ulubieńcem jest krem głęboko nawilżający marki Perfecta. Od dłuższego już czasu lubuje się w produktach tej marki, a moja mama jest zwłaszcza miłośniczką ich próbek. Jak wiadomo próbki są wielkim udogodnieniem dla osób, które poszukują odpowiedniego kosmetyku dla swojej cery...
Ale wracając do kremu... moc 4 olejków młodości to połączenie wymarzone, zwłaszcza dla mnie i mojej cery, która pięknie wchłania wszystkie składniki odżywcze. Codziennie na noc dokładnie rozprowadzam krem by odpowiednio nawilżyć i zregenerować skórę podczas snu. Rano zawszę mogę się cieszyć pięknym, promiennym i zdrowym wyglądem. Dodatkową właściwością kremu jest "przygaszenie" zmian trądzikowych i nawilżenie przesuszonych okolic zwłaszcza mojego czoła. 


Do zdjęcia wprowadziłam także troszkę różu, a to za sprawą uroczego odżywczego olejku do ust w pomadce marki Flos-Lek. Moja przyjaciółka pokusiła się o zapach truskaweczki, Ja natomiast wybrałam pachnącą poziomkę, której zapachem możemy cieszyć się przez długi czas. Olejek nie tylko odżywia i nawilża, ale także pięknie podkreśla nasze usta na lekko różowy odcień. Śmiało można by go nazwać błyszczykiem. 

4 ulubieńcem jest balsam do ciała marki Nails Company. Obecnie w ofercie nie jest dostępny, aczkolwiek znalazłam jego mniejszą wersję, w postaci kremu do rąk - KLIK
 Marka słynie z lakierów hybrydowych, akcesoriów i innych dodatków do stylizacji naszych paznokci. Pozostałe kosmetyki - balsamy, kremy do rąk i masła shea wyróżnia przepiękny zapach, gdyż wszystkie produkty z zakładki spa&beauty są perfumowane i to właśnie zasługuje na moją wieloletnią już miłość! ♥


♥  ♥  Jedzenie  ♥ 




 Na zasłużone miano ulubieńca zasłużyły sobie własnoręcznie przygotowane muffinki!Przepis i wykonanie zamieściłam w osobnej notce - Tłusty Czwartek po mojemu
Na blogu rzadko zamieszczam kulinarne posty, dlatego też zapraszam do kliknięcia w odnośnik zamieszczony powyżej :D Zbliża się niedziela, to idealny czas, by przyrządzić sobie coś słodkiego!



♥  ♥  Stylizacja miesiąca  ♥  ♥



 Bluzeczka - KLIK


Stylizacją miesiąca jest połączenie bluzeczki o kwiatowym wzorze z czarnymi, klasycznymi rurkami! Iście elegancki look na pewno niejednokrotnie zostanie przeze mnie założona. Zdjęcia były wykonane od razu po mojej metamorfozie. Co jak co, ale włosy utrzymują się rewelacyjnie. Zawsze wychodząc od fryzjera możemy cieszyć się pięknie ułożonymi włosami, po czym w domu po umyciu nie zawsze przykłada się to na późniejsze efekty. Miłym zaskoczeniem jest fakt, że w dalszym ciągu mogę cieszyć się pięknie pofalowanymi włoskami, wyraźnie podniesionymi u nasady bez jakiejkolwiek ingerencji! ♥


♥  ♥  Gadżet ♥  ♥





Dokładną opinie o kamerce samochodowej marki IziGSM mogliście przeczytać w osobnej notce - Zwiększ swoje bezpieczeństwo


W tym tygodniu została zakupiona karta MicroSD, co wiążę się, z oficjalnym rozpoczęciem testów. Na razie staram się "na sucho" opanować wszelkie ustawienia, mam nadzieje, że szybko dojdę do wprawy i wszelkie nabyte umiejętności wdrożę w życie. 


♥  ♥  Film  ♥  ♥




Film z Jasiem Fasolą w roli głównej nigdy nie mogą być nudne. Pewnego dnia, miałam ochotę najzwyczajniej w świecie się pośmiać, i takim sposobem padło na odpalenie filmu w iście komediowym stylu, który niejednokrotnie mógł wprowadził mnie w przezabawny, humorystyczny klimat. Rowan Atkinson to rewelacyjny komik, doskonale odgrywający swoje role. 



♥  ♥  Piosenka  ♥  ♥


Maite Perroni - "Esta Soledad" - KLIK



♥  ♥  Wydarzenie  ♥ ♥



Miłym akcentem wieńczącym mój dzisiejszy post, jest zamieszczenie zdjęć triumfującego Kamila Stocha, który kilkadziesiąt minut temu osiągnął jeden z najważniejszych sportowych sukcesów - złoto olimpijskiego. Jak wiecie jestem wieloletnią fanką skoków, więc wzmianka na moim blogu o tak wielkim wydarzeniu staje się formalnością. W poniedziałek ostatni konkurs olimpijski w skokach narciarskich, już nie mogę się doczekać zmagań drużynowych. Podczas oglądanie skoków nawet takie rzeczy jak nauka nie jest mnie w stanie pochłonąć. Trzymajmy kciuki za naszych! ♥



Tymczasem kochani lecę zajrzeć do książek!  ♥ Pa! Pa!



1. A jak przedstawiają się Wasi ulubieńcy?
2. Co sądzicie o moich propozycjach?
3. Testowaliście może zaprezentowane produkty z kategorii "kosmetyki"?



33 komentarze:

  1. Jasi fasola też lubię obejrzeć ten film z nim oraz skoki o tak zwieńczenie dnia doskonałe, pomysłowe seria wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, ciekawi mnie ta pasta do zębów - sama jestem w trakcie szukania sposobu na wybielenie swojego uśmiechu :) Skoro polecasz to śmiało po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak Gratulacje Kamil po raz 3 złoto olimpijskie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasta interesująca- reszta zresztą też 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem dumna z Kamila i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietni ulubiency ! Mamy zloto ! ❤️
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te muffinki super wyglądały :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka, bardzo Ci pasuje. O tym olejku nie słyszałam, ale jak sprawdzę go pod względem składu i list CF to możliwe, że przetestuję :D
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że się uśmiałam na tym filmie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale apetyczne muffinki :)
    Kamil rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bluzka. Jeśli chodzi o filmy najbardziej lubię bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie balsam do ciała :) Muffinki wyglądają przepysznie.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ulubieńcy <3 nie testowałam jeszcze nic z kategori kosmetyki ale balsam mnie zachecił :) Ciasteczka wyglądają słodko :) pozdrawiam - https://beautywithreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muffinki chętnie bym zjadła :) Filmu nie oglądałam, może w wolnej chwili go obejrzę :)

    fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajni ulubieńcy. Mi bardzo spodobała się ta bluzeczka i achh ścięłaś włosy. Wyglądasz ślicznie!! A przepis na muffinki być może wykorzystam.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. narobiłaś mi smaka na te babeczki Kochana <3 ciekawe podsumowanie :) i nasz złoty Kamil Stoch <3
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka w kwiaty to taki prztyczek w nos zimie ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! Kosmetyków nie testowałam za to uwielbiam "Wakacje Jasia Fasoli" , jeden z moich ulubionych filmów <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypróbuję pastę, bardzo mnie zaciekawiłaś, chyba jak większość ludzi mam problem z lekkim kamieniem na ząbkach ;) dziękuję Ci za to! A Jasia Fasoli nie znoszę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic dziwnego, że te słodkości stały się twoimi ulubionymi. Konieczni muszę upiec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny wpis :3
    Śliczna bluzeczka, a muffinki wyglądają przepysznie *_*
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moimi ulubieńcami w tym miesiącu są krem bb firmy Vianek, krem na noc L'orient oraz bronzer Hoola z benefitu. Zaczęłam czytać "Mirror mirror" i jak narazie bardzo mi się podoba :) Wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami zaprezentowanymi przez Ciebie... Jednak uważam Twoje zestawienie za ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Babeczki wyglądają smakowicie, a bluzeczka piękne wygląda ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale pyszności u Ciebie😍❣️

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne podsumowanie :D
    Te babeczki tak pięknie wyglądają *-* od razu pojawia się ochota na ich skosztowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaś Fasola to klasyk :) Na pewno przetestuję Twój przepis na maffiny :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo apetyczne babeczki i zaciekawiłaś mnie tym kremem...
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować tą pastę :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lecę obczaić przepis na muffinki, bo wyglądają bardzo smakowicie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te babeczki wyglądają naprawdę przesłodko. Niebezpiecznie dla mnie jest ogladać jakieś smakowite zdjęcia , bo mam teraz miliony zachcianek. ^^''''
    nie wiem dlaczego, ale za Jasiem Fasolą nie przepadałam nigdy. bardziej drażni mnie ta postać jak rozśmiesza.
    buziaki
    Jak zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawi ulubieńcy :)
    Z kosmetyków nie znam ani jednego. Taka ze mnie prawdziwa kobieta :D
    Muffinki wyglądają przepysznie. Jak skończy mi się dieta to na pewno wykorzystam przepis.
    Oj uwielbiam ten film z Jasiem Fasolą, wspaniała komedia :)
    Stylizacja prosta ale jak najbardziej na plus, a Twoje włoski prezentują się wspaniale!
    Piosenki nie znam.
    Gadżet trzeba przyznać, ze naprawdę ciekawy:)
    Oj to złoto to Nam się udało! No jemu się udało :D Emocji było wiele, ale zasłużył na to:)

    1. Nie wiem czy mam jakiegoś takiego super ulubieńca. Ale ostatnio spodobała mi się książka "Głębia Challengera".
    2. Propozycje bardzo fajne:)
    3. Nie testowałam ani jednego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie no....babeczki skradły moje serce ;p i bądź tu na diecie człowieku :p pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥