wtorek, 13 lutego 2018

Moc krojów i kolorów...

Hey!

 

Co tam kochani ciekawego powiecie?

 

Jak na razie wdrożenie się w życie szkolne przebiega po mojej myśli. Do puli wpłynęło kilka satysfakcjonujących mnie ocen, więc rozpoczęcie nowego semestru mogę uznać za udane. Ahhh, oby pozostało tak do czerwca! :D


Jestem bardzo ciekawa jak mijają ferie osobom, które dopiero je rozpoczęły. Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 


Po kilku obszerniejszych postach, nadszedł czas na krótką notkę, dotyczącą w szczególności wishlisty z najnowszymi dostępnymi produktami w ofercie internetowego sklepu Zaful


Moje zestawienia opierają się przede wszystkim na połączeniu różnych krojów i kolorów!
Strona Zaful do swojego asortymentu wprowadza coraz to lepsze ciuszki, śmiało mogę stwierdzić, że niektóre są w stanie skraść nie jedno spojrzenie. W szczególności na uwagę zasługują sukienki, o geometrycznych wzorach, motywach kwiatów i innych ciekawych "mazepkach" Jestem pewna, że wraz ze zbliżającą się wiosną dokładniej przejrzę stronę, by sprawić sobie mini prezent w postaci sukienki.
 






1. KLIK

2. KLIK

3. KLIK

4. KLIK




1. KLIK

2. KLIK

3. KLIK

4. KLIK





1. KLIK

2. KLIK

3. KLIK

4. KLIK

 

 

♥  ♥  ♥  Bardzo proszę kochani o kliknięcia w zamieszczone odnośniki! ♥  ♥  ♥

 

 

Tymczasem kochani zmykam! Pa! Pa!




1. Co sądzicie o dzisiejszym zestawieniu?
2. Mogę liczyć na Wasze kliknięcia?  

 

46 komentarzy:

  1. Super kombinezony, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta musztardowa koszulka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycje, bardzo mi się podobają! :) Ja dopiero rozpoczęłam ferie, ale w sumie mijają na spokojnie chociaż 15 lutego urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ciuszki wybrałaś.
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jakie piękne ciuszki aż sobie kilka dodałam do koszyka <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie próbowałam, nie zamawiałam nic z tej stronki, ale jej obecna popularność kusi coraz bardziej :)
    Super. Obserwuję !
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kombinezony. Może kupię coś na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kombinezony :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się ta bordowa bluza :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienia, kolorowe, wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że u Ciebie już w propozycjach wiosna...ech, mogłaby już przyjść...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dwie pierwsze bluzy zdecydowanie skradły moje serce! <3

    https://cllauding.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne, kolorowe zestawy ;)
    Poklikane, pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Zaful :) I nawet zamówiłam tą bluzę z napisem honey :D
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza żółta bluza z kapturem! Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, dla mnie nowy semestr nie zaczął się najlepiej...
    Śliczne rzeczy
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Już marzę by wyciągnąć takie kombinezony z szafy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się druga, bordowa bluza !
    Poklikane !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogólnie to bardzo fajne rzeczy
    SUPER 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  22. 4 bluzka w górnym rzędzie najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne są te ciuszki 😍 U mnie ferie trwają, jak na razie pierwszy tydzień odpoczywam 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. ale sliczne ubrania :D Super bluzy ♥
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już niestety jestem po feriach i bardzo zazdroszczę każdemu, kto teraz może sobie leniuchować. Świetne ubrania <3 Poklikane ^^

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I like your wishlist. It's perfect for me...kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy rządek podoba mi się najbardziej! Cudne rzeczy wybrałaś ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzy ekstra! Ja ferie spędzam ucząc sie niestety,bo zadali nam więcej niż normalnie trzeba robić, jak chodzimy do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Numer 3 i 4 w drugim zestawieniu najbardziej przypadły mi do gustu <3
    Pozdrawiam
    My blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. przydałoby mi się trochę wolnego, ale niestety ferie mnie już nie dotyczą. Cieszę się, że załapałaś na początku semestru dobre ocenki i trzymam kciuki, żeby reszta roku szkolnego też tak pomyślnie Ci minęła. :) Lubię Zaful i wybrałaś bardzo ładne rzeczy, jednak żadna nie jest w moim stylu, ponieważ nie przepadam za takimi wzorami i kolorami na ubraniach. Poklikałam kochana we wszystkie linki, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi ferie się już niestety skończyły, tak samo jak mój dobry humor. Chociaż też już kilka dobrych ocen złapałam. Świetne propozycje i oczywiście poklikałam w linki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Od dawna podoba mi się ten komplecik biało czarny w krateczkę :) Ale że mam już dużo kratki w szafie, to na razie odpuscilam.. Super zestawienie! Poklikalam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Druga bluza jest cudna. :)
    U mnie właśnie trwają ferie i bardzo miło spędzam czas ze znajomymi.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten sklep jest naprawdę cudowny dzisiaj przyszły do mnie rzeczy właśnie od tej firmy i jestem oczarowana! ♥
    poklikałam! ♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojeju, zawsze myślałam że Zaful ma w swojej ofercie kiczowate ubrania coś na zasadzie "zara" :) Czyli wszystko na jedno kopyto. I z jednej strony jest tak, że ubrania mają identyczne do tych z innych marek (ale tak jest chyba wszędzie).. a z drugiej strony mają wiele perełek ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienki i kombinezony fajne, poklikane

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥