środa, 22 listopada 2017

Keratyna & Róża Damasceńska...

Hey!


Nareszcie mogę do Was napisać :) Nie ma co ukrywać w tym tygodniu miałam kilka zawirowań. Na szczęście w porę zostały one rozwiązane i w końcu mogę się skupić na opublikowaniu zaplanowanej wcześniej przeze mnie notki. W poniedziałek zapomniałam ładowarki do laptopa (efekt porannego roztargnienia), co w głównej mierze przyczyniło się na brak mojej obecności na blogu i innych mediach społecznościowych. Tak na prawdę dzięki Julce mogę się do Was dzisiaj odezwać, dziękuje kochana za ładowarkę! <3 


Na początku listopada otrzymałam dwa produkty z internetowego sklepu marokosklep.pl
Dzisiaj chciałabym wyrazić swoją opinię na temat przedstawionych poniżej kosmetyków.


Beaute Marrakech - Delikatny Szampon Różany do każdego rodzaju włosów - KLIK

 

Beaute Marrakech - Naturalna Odżywka Keratynowa przywracająca włosom równowagę - KLIK 








Od producenta: Odżywka przeznaczona jest do nawilżania i przywracania równowagi włosów. Specjalnie opracowana formuła kosmetyku intensywnie regeneruje i wygładza włosy, a także długotrwale zabezpiecza przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Chroni także przed powstawaniem łupieżu. Dzięki hydrolizatowi protein pszenicy włosy są nawilżone, nabierają połysku, nie elektryzują się i nie łamią. Keratyna odbudowuje strukturę włosa, zamyka łuski i sprawia, że włosy są mocniejsze i bardziej sprężyste. Ułatwia rozczesywanie włosów, a także zwiększa ich objętość. Zawarte w odżywce masło shea jest bogate w wit. A i E, które odżywiają oraz działają jak filtr przeciwsłoneczny.


Moja opinia: Poprzez regularne stosowanie odżywki otrzymamy efekty, na których nam zależy. Moje oczekiwania co do tej odżywki są bardzo wygórowane. Liczę na nawilżenie i zwiększenie objętości, nieco osłabionych na jesień włosów. Póki co nie mam zastrzeżeń do tego produktu. Odżywka ma nieco delikatniejszy zapach od szamponu tej samej marki. 3 minuty ekspresowego nawilżenie i przywrócenia równowagi włosom to czas idealny. Jestem osobą, która nie lubi nakładać odżywek i dłużej pozostawiać ich na włosach. Najzwyczajniej w świecie nie chce mi się czekać, ze względu na to, że w domu włosy myje zazwyczaj dość późno, natomiast w internacie unikam niepotrzebnych kolejek do prysznica. 
Co do elektryzowania i łamliwości włosów nie jestem w stanie się odnieść. Od dawna nie borykam się z tym problemem, odżywka w tej kwestii nie będzie miała co zdziałać. 
Zawarte w odżywce masło shea udowadnia nam, że nazwa nie jest przypadkowa. Co lepiej może odżywić nasze włosy, jak nie ten cudowny dodatek! <3


Skład: Agua, Hydrolyzed wheat protein, Hydrolyzed keratin, Laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, Butyrospermum parkii (Shea) Butter, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Metgosulfate, Cetearyl-20, Cetearyl Alcohol, Disodium EDTA, Cetrimonium Chloride, Methylisothiazolinone





Od producenta: Szampon o subtelnym zapachu róży damasceńskiej, do pielęgnacji nawet najbardziej delikatnych włosów. Jego formuła oparta jest na bazie ekstraktu wody z kwiatów róży damasceńskiej. Działa dogłębnie dając włosom równowagę. Zapewnia witalność i naturalny połysk. Nie zawiera substancji agresywnych, składa się wyłącznie z ekstraktów roślinnych, które pozostawiają włosy miękkie, czyste i pełne blasku.


Moja opinia: Uwielbiam produkty o kwiatowym zapachu. Szampon posiada delikatną, przyjemną dla nosa woń, które stopniowo uaktywnia się w trakcie mycia włosów. Po ich wysuszeniu nadal wyczuwalna jest róża damasceńska. 
Efekty są zauważalne już po pierwszych testach. Pierwsze co przykuło moją uwagę to niesamowita lekkość przelewających się przez palce włosów i ich blask. Naturalny połysk włosów jest dla mnie bardzo ważny, świadczy to o ich prawidłowej pielęgnacji. Kolejnym plusem jest na pewno mniejsza podatność na przetłuszczenie. Włosy pozostawały w korzystnej odsłonie około 2-3 dni, co dla osoby, która w pewnym momencie była zmuszona do codziennego mycia jest bardzo godziwą właściwością. Wygodna w zastosowaniu buteleczka idealnie sprawdzi się w trakcie podróży, kiedy w podręcznej torbie należy ograniczyć rozmiar produktów. Producent umieścił informacje o 100% formule ekstraktów roślinnych. Ta informacja jak i moja ocena powinna zachęcić Was do osobistego przetestowania :)


Skład: Aqua, Sodium Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl betaine, Rosa Damascena Flower Extract, Glycerin, Pottassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Citric Acid
 





Zapraszam - marokosklep.pl

  

 

Zmykam spać. Miłej nocy kochani! :) Pa! Pa!



1. Testowaliście kosmetyki tej marki?
2. Co sądzicie o zaprezentowanych przeze mnie produktach?


 

26 komentarzy:

  1. Schodze wlasnie z czarnego koloru i troche zniszczylam wlosy wiec moze wyprobuje odzywke 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nich nie słyszałam, skład odżywki jest super chyba sama ją kupię! Niestety nie nadaje się ona do codziennego stosowania,ponieważ składa się ona głównie z protein i jest ryzyko przeprotwinownia włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kosmetyki to dla mnie zupełna nowość :) Zaciekawiłaś mnie nimi - jak tylko będę mieć okazję to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty, widzę je pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przepięknie. Nigdy o nich nie słyszałam, ale chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten różany bardzo mnie zainteresował!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy nie byłby zadowolone z keratynowego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią sama przetestowałabym ten szampon różany ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki, ale używałam i nadal używam naturalnych kosmetyków arabskich m.in. moich ulubionych perfum Oud Kalimat - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis. Nie słyszałem o tych kosmetykach. Po przeczytaniu twojego posta chciałbym ich użyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. To by sie przydalo moim wlosom. Są w koszmarnym stanie ostatnio

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tych produktach, ale z tego co piszesz są warte przetestowania :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę ciekawie mi miło napisane 💕 pozdrawiam 😌

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale zapowiadają się ciekawie ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym przygarnęła taką odżywkę do siebie *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym przygarnęła do siebie obie te rzeczy
    mam bardzo łamliwe włosy i sądzę, że mogłyby one pomóc

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym wypróbowała ten różany szampon<3
    Kocham różane kosmetyki więc od razu jestem na TAK!:)'

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale uwielbiam wszystkie o zapachu róży.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie się prezentują :) Chętnie bym wypróbowała!
    www.nouw.com/ania_lubkowska

    OdpowiedzUsuń
  22. Noe testowalam tej firmy ale bardzo lubie roze damascenska! Narazie uzywam hydrolatu i oleju rozanego. Wiec mysle ze szampon z odzywka tez mi sie spodobaja 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także nie słyszałam o tych kosmetykach ale bardzo mnie zachęciłaś i myślę że chętnie spróbuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥