niedziela, 19 listopada 2017

Przegląd na Zaful...

Hey!


W przerwie pomiędzy nauką i przygotowaniami do jutrzejszego powrotu do internatu zaglądam do Was z wishlistą rzeczy z internetowego sklepu Zaful
Ten tydzień na szczęście będzie o wiele spokojniejszy od wcześniejszego. Jeden sprawdzian i kartkóweczka to coś co jestem w stanie ogarnąć :D Na pewno będę częściej zaglądała na blogi. Obiecuje, w tym tygodniu pojawią się także regularne notki. Będzie dużo nowości kosmetycznych, wyczekujcie kochani nowych postów! Liczę, że Was zaciekawię <3


A Wy jakie macie plany na przyszłe dni?






 



1. KLIK

2. KLIK

3. KLIK

4. KLIK






1.  KLIK

2. KLIK

3. KLIK

4. KLIK





1. KLIK

2. KLIK

3. KLIK

4. KLIK




2017 About Zaful Black Friday Special Promotion - KLIK

 

 

Dla czytelników mojego bloga od firmy Zaful mały prezent w postaci rabatu od 10 do 20% na zamówione produkty. Wystarczy przy zamówieniu wpisać kod - ZafulChen

 

 

 

Tymczasem kochani zmykam! :) Pa! Pa!




1. Jak oceniacie moje zestawienia?
2. Wasza jesienna wishlista?


28 komentarzy:

  1. Plany są wielkie ale czy uda się zrealizować. oto jest pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko sliczne:) lubię ten sklep:)
    Pozdrawiam

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzy w są piękne, szczególnie te z pierwszej ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzki i sweterki fajne - wskakujcie do mojej szafy :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej jesieni jak nigdy pokochałam ciepłe bluzy i grube, wełniane swetry!:)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. na najbliższe dni dużo pracy!
    A z twojej wishlisty to wpadła mi w oko bluza z kotkiem!
    Śliczna!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama muszę zrobić przegląd zaful, może mi coś ciekawego wpadnie w oko :) A dla mnie ten tydzień będzie pracowity, z resztą jak prawie każdy, niestety egzaminy zbliżają się wielkimi krokami!

    Zapraszam na nowy post po długiej przerwie ♥
    https://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie najbardziej spodobał mi się fioletowy sweterek ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna wishlista i większość rzeczy, które wybrałaś sama bym sobie zamówiła!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta broszka w kształcie kwiatka jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram się do zakupów od bardzo dawna, to już kolejny post, który widzę, dotyczący tego sklepu. Może wreszcie się zbiorę :)
    H&G

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterki są śliczne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna bluza, poklikane ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne sweterki!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Byle do weekendu! Poklikane :)
    http://rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka :(( Śliczne sweterki!
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym tygodniu chce stworzyć trochę wpisów na bloga :) Super propozycje !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym tygodniu mam zamiar coś podziałać w kierunku moich pasji :)
    Fajny przegląd :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ciekawe rzeczy można tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne rzeczy, ale tego sklepu nie znam. Muszę chyba zacząć go regularnie odwiedzać.
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy i super sklep! Poklikane i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz czytałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥