piątek, 18 sierpnia 2017

Tak na luzie...

Hey!


W końcu troszkę odpoczęłam i mogę wypoczęta do Was napisać. Moje zmęczenie spowodowane było porannym wyjazdem na zakupy. Oj, szczerze mówiąc mimo wielkiego uwielbienia do robienia zakupów, gorąc jaki przy tym towarzyszył był nie do zniesienia.

Dzisiejsza stylizacja to połączenie bluzeczki - prezent od przyjaciółki na urodziny, spodnie, które zakupiłam na wyprzedaży (jeden z lepszych lipcowych łupów), a także buty - trampki converse, mój dzisiejszy zakup. W te wakacje moja kolekcja obuwia znacznie się poszerzyła, uwielbiam je kolekcjonować.


 Chcę również przypomnieć o notce konkursowej. Do wygrania 4 szoperki o modnych nadrukach. Za niecałe 9 dni rozstrzygnięcie konkursu!

Notka konkursowa - KLIK







W tym roku chyba zrezygnuje z posta "Back to school". Większość książek mam już kupionych, inne zamówione. Dzisiaj dokupiłam potrzebne mi zeszyty, a przybory szkolne zostały mi z tamtego roku. Do szkoły mi się nie spieszy, choć wakacji zostało już tyci, tyci :D 14 dni do roku szkolnego to niewiele, ale można spojrzeć też na to z drugiej strony, ferie zimowe trwają tyle samo dni, a jakże człowiek się cieszy, gdy one nastają.


Plany na dalszą część wakacji są bardzo spontaniczne. Na pewno większość czasu poświęcę na zwykłe, lenistwo. Oj nie będę sobie żałować, wakacje są tylko raz w roku warto z nich w pełni skorzystać. Ćwiczenia i blogowanie będą pewnym przełamaniem by jednak lenistwo całkiem mną nie zawładnęło, przecież jakoś trzeba będzie wrócić i dostosować się do szkolnego rytmu :D


Dzisiaj bardzo luźny post, chciałam napisać kilka słów tak od siebie :) Pa! Pa!



1. Co sądzicie o stylizacji?
2. Część garderoby, która uwielbiacie kolekcjonować?
3. Plany na weekend/ pozostałe dni wakacji?


30 komentarzy:

  1. Juz prawie koniec wakacji,a ja jakbym ich nie zauważyła. Tez ostatnio mocno powiększyłam swoją kolekcję butów ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie, stylizacja prosta i na luzie, też lubię sie tak ubierać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna luźna stylizacja :) Najbardziej lubię chyba kolekcjonować buty :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie😍
    Uwielbiam kolekcjonować szpilki 😁😉
    Plany na dalszą część wakacji???
    2x p czyli praca i poświęcenie żeby we wrześniu iść na urlop 😉
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. :D !
    Ja uwielbiam kolekcjonować swetry <3 uwielbiam je zimą.
    Pozdrawiam ciepło!

    pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia! look taki na luzie, fajny!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/wygraam-casting-do-spotu-promujacego.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja :)
    Podobają mi się bardzo spodnie.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe mam to samo. Mimo, że lubię zakupy to na prawdę mega mnie męczą :/
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. O bardzo fajna stylizacja na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja i zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo mi się podoba, ponieważ lubię sportowy styl, który idealny jest na letnie dni. Również uwielbiam kolekcjonować buty. Marzy mi się cała garderoba Jordanów, Nike i szpilek w różnych kolorach. Mam nadzieję, że kiedyś to się spełni, a do szkoły też mi się nie spieszy. Właściwie to boję się roku szkolnego, bo czeka mnie matura i egzaminy. Udanej reszty wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaa... jak Cię pierwszy rz zobaczyłam to w pierwszej chwili pomyślałam o mojej koleżance z liceum, co za podobieństwo

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja :)
    zdecydowanie buty!
    wyjazd nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja, podobaja mi sie twoje spodnie.

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, ja od jakiegoś czasu kolekcjonuje okulary przeciwsłoneczne <3 Proponowałaś u mnie wspólną obserwację, więc ja już obserwuję

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze trochę czasu do rozpoczęcia roku mam, ale zeszytów itd brak :P

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz :D
    Zdjęcia po prostu bombowe i jakie ładne światło :D
    Generalnie fotograf miał rękę ;) A i modelka też spisała się super :)
    Co do back to school, to szczerze może dobrze, że pominiesz. Wiesz teraz wszyscy dają jeden i ten sam post o powrocie do szkoły. Nie bądź jak inni bądź jak Ty! :)
    Odp na kom. na moim blogu
    tak obs ;)
    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja rzeczywiście na luzie, ale w takiej ja czuje się najlepiej. Ja mam wakacje do października, także wyjazd dopiero przede mną! Mam nadzieję, że pogoda dopisze i będzie już dobrze :'))
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja! Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, luzna i na codzien :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja bardzo ładna, bluzka jest super :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. stylizacja bardzo fajna:)
    ja jeszcze mam miesiąc wakacji i pragnę to wykorzystać najlepiej jak się da :)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuje :)
    https://zyciewesterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja najbardziej lubię kolekcjonować buty, moja kolekcja ciągle się powiększa :D
    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥