poniedziałek, 4 lutego 2013

Hey !

Dzisiaj mogę się pochwalić , że 1 z 5 moich postanowień jest już wypełnione . Wchodzę do pokoju i widzę kamerkę bardzo się ucieszyłam , ponieważ z aparatu nie da się przegrać filmiku a z kamerki na 100 % zrobię jeszcze przed feriami może kupię mikrofon i zrobię gdzieś w sobotę filmik , więc w końcu nagram 1 filmik i bardzo się z tego powodu cieszę . W tym tygodniu szykuje się masę sprawdzianów i kartkówek mam nadzieję , że dobrze mi pójdą i nie będę się martwić ocenami , które z nich dostane . Już za 4 dni ferie wymarzone ferie może nie są one wakacjami , ale za to dwutygodniową labą , którą ku zdziwieniu uwielbiam . To ja lecę Pa ! Pa !

1 komentarz:

  1. Jak to z aparatu nie da się dodać filmiku? To co ty masz za aparat?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥