niedziela, 6 sierpnia 2023

Spokojne dni...

Hey!


Co tam ciekawego u Was? Korzystacie z wakacyjnej pogody czy nie zwracacie uwagi na otaczającą Was aurę? Dla mnie pogoda i wiedza o wszelkich związanych z nią zjawiskach atmosferycznych jest szczególnie istotna. Praca sezonowa ma to do siebie iż podkreślany jest czynnik pogody. Upalne dni, burze, deszcz czy załamanie pogody decydują czy danego dnia będzie zbiór czy też nie. Czasami pojawiają się wolne dni, wtedy staram się wykorzystać ten czas dwojako albo zasłużenie odpocząć albo zrobić coś w domu. Wszystko oczywiście zależy od samopoczucia i chęci. W wakacyjny czas pozwalam sobie na zmienność planów i założeń, gdyż często ulegają one zmianom. Najważniejsze to pozytywnie podchodzić do obowiązków dnia codziennego.














Tradycyjnie wpis urozmaicam zdjęciami, które udało się wykonać podczas dnia wolnego. Stylizację postanowiłam skomponować w jednolitej tonacji. Zależało mi w szczególności, aby wyeksponować kapelusz - nowy nabytek przywieziony z jarmarku, o którym dość szczegółowo rozpisałam się w poprzednim poście. Jak zapewne zauważyliście uwielbiam kapelusze. Są one bardzo stylowe, świetnie dopełniają stylizacje, a przede wszystkim kojarzą mi się z wakacjami. W swojej kolekcji mam już kilka takich nakryć głowy, z czego bardzo się cieszę. 
Żegnając się z Wami życzę udanego, rozpoczynającego się tygodnia. Pa! Pa!

6 komentarzy:

  1. niestety ja źle bym się czuła w kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta upalna pogoda męczy i trudno jest mi funkcjonować. Niby tylko pracuję zdalnie, ale to i tak się odbija na moim samopoczuciu i zdolności koncentracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas wakacyjna pogoda się skończyła i bardzo żałuję wakacyjnych zdjęć i nie mogę się pogodzić z brakiem pogody :( Zapraszam do mnie po nowe wpisy każdego dnia https://xxxstokrotkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również pracuje w plenerze, więc pogoda jest dla mnie istotna.
    Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie upały już przeszły, ale pogoda podczas zbiorów jest bardzo potrzebna.
    Super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. That wide-brimmed straw hat looks very stylish and practical to wear out in the bright sunlight!
    The straw hat coordinates very nicely with the blouse you were wearing.
    Your long hair, mascara and perfectly applied lipstick all look very pretty!
    You have a very admirable way of looking at and approaching everyday life!
    Best wishes for all of the weeks months and years ahead!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥