czwartek, 24 sierpnia 2023

Róż w sierpniowym wydaniu...

 Hey!


Po nieco dłuższej przerwie, w dniu wolnym od pracy postanowiłam do Was zajrzeć. Plany na publikację nowego posta pojawiły się o wiele wcześniej, niemniej jednak brak zdjęć mi to uniemożliwił. Na szczęście udało mi się uzupełnić fotograficzne braki w niedzielne popołudnie. Zazwyczaj w wolne dni staram się należycie odpocząć (najchętniej w domowym zaciszu) i zregenerować siły przed wytężoną pracą. Są jednak takie dni, kiedy pozwalam sobie na ustępstwa od lenistwa. W ubiegłą niedzielę udałam się na warsztaty z tworzenia lasu w szkle. Po wysłuchaniu krótkiej prezentacji merytorycznej uczestnicy, w tym Ja miałam przyjemność zrobić własną zieloną dekorację. Efekty z pewnością zaprezentuje Wam w najbliższym czasie. 















Upalny sierpniowy dzień umożliwił mi, by założyć nową sukienkę. Kupiona na początku lipca, na swoją prezentację czekała prawie dwa miesiące. Choć tak bardzo pragnęłam założyć ją na Jarmark Holeński, pogoda podczas tego plenerowego wydarzenia nie była już tak łaskawa, jak towarzyszy nam obecnie. Prawdziwe upalne lato rozgościło się na dobre, odsuwając tym samym myśli o zbliżającej się nieuchronnie jesieni. 
Powracając jednak do tematu mojej stylizacji... główną rolę odgrywa letnia, długa suknia. Uwielbiam ją za dobrej jakości materiał, dzięki któremu kreacja swobodnie układa się na ciele. Preferowany odcień, kojarzący się z wakacyjną pogodą print paisley obecny na sukni połączyłam z delikatnymi sandałkami i srebrną biżuterią. Dodatkiem dekoracyjnym są bez wątpienia okulary o finezyjnych, brokatowo-przezroczystych oprawkach i różowych szkłach. Uwielbiam takie połączenia, jestem niezmiernie ciekawa, co Wy sądzicie o takich zestawieniach! 
Zmykam, życząc udanego wieczoru. Pa! Pa! 


3 komentarze:

  1. Taka sukienka, jest wręcz stworzona, na upalne dni :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Nie mogę się doczekać, aż się pochwalisz efektami warsztatów, na blogu :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy adres: https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jaką dekorację stworzyłaś :D Takie warsztaty są bardzo fajne :) Sukienka na Tobie bardzo ładnie się prezentuje, aczkolwiek ja zbytnio nie przepadam za takimi sukienkami. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥