niedziela, 1 maja 2022

Majowy odpoczynek...

Hey!


Dzień dobry moi kochani w pierwszy dzień maja! 
Co tam ciekawego powiecie? Macie plany na ten "umownie" nieco dłuższy majowy weekend? 
Ja siedzę w domu i szczerze mówiąc jest to dla mnie przyjemnie spędzony czas. Kwiecień był dla mnie dość ciężki i męczący, dlatego też wskazane jest kilka dni regeneracji. A takich będzie dość sporo, na uczelnię wracam dopiero 10 maja. Do tego czasu planuję poświęcić (tzn. w trakcie wolnego) więcej uwagi sobie i swoim pasjom. Z uwagi na fakt, że późniejszy czas może być bardzo wymagający staram się na razie od tego możliwie skutecznie odciąć. Spokojnie upływające dni potraktuje jako wartościowe. Chciałabym, by podczas najważniejszych celów na najbliższy czas, to jest podczas sesji, egzaminów i obrony towarzyszył mi spokój i zarazem pozytywne pokłady energii do działania. Na chwilę obecną nastawienie jest dość optymistyczne, niemniej jednak sądzę, że niebawem może pojawić się lekka nutka narastającego z czasem stresu. 
Od ostatniego wpisu minęło trochę czasu. Choć pragnęłam do Was napisać, nadmiar codziennych zajęć skutecznie mi to uniemożliwił. Od razu po świętach udałam się na praktyki, których dzienny godzinowy zakres wynosił prawie 8 godzin. Wracając do domu po godzinie 16 niekoniecznie miałam chęć i siły, by zajrzeć nie tylko do świata blogosfery, ale i gdziekolwiek indziej, co wiązało się z mediami społecznościowymi. Nie będę ukrywać w ostatnim czasie nauczyłam się odpoczywać nie sięgając po telefon czy siedząc przed laptopem. To ogromna zaleta, którą pozwala mi efektowniej i szybciej odpocząć.

Dzisiejszy wpis urozmaicają zdjęcia wykonane w ubiegłą niedzielę. Jest to zaledwie kilka profilówek zrobionych tuż po powrocie ze szkoły. Jak możecie zauważyć na kilku zdjęciach widnieje już typowo wiosenna aura, kwitnącego na żółto ozdobnego drzewka. Na dworze robi się już coraz cieplej i ładniej, a to niesie za sobą wiele zalet. Oczywiście względy wizualne przodują, tutaj nie pozostawiam żadnych wątpliwości. Lecz oprócz tego łatwiej jest o znalezienie tła na spontaniczne zdjęcia, co ma dla mnie ogromne znaczenie. 
Mój wiosenny zestaw to połączenie grubszej sukienki i założonego pod nią cienkiego golfu. Taka stylizacja spodobała mi się już jakiś czas temu, niemniej jednak nie miałam odpowiednich ubrań, by coś podobnego skomponować u siebie. 
Taka klasyczna na pozór stylizacja stanowi doskonałą bazę do zaprezentowania srebrnej biżuterii, która od niedawna powiększyła moją kolekcję kobiecych ozdób. Zresztą, prościej będzie odesłać Was do zdjęć.




Tymczasem zmykam życząc udanego popołudnia. Pa! Pa! 


12 komentarzy:

  1. Fakt, biżuteria może cudnie dopełnić stylizację. Takie małe detale dużo dają;) A bordowy kolor Ci bardzo pasuje!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria. Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że masz takie zdrowe podejście do zbliżających się trudniejszych czasów, odpoczynek i nie martwienie się na zapas są bardzo ważne:) Super zdjęcia i śliczna bransoletka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko będzie dobrze, trzymam mocno kciuki :D Też ostatnio jestem mniej na blogu, bo pogoda zachęca do aktywności na zewnątrz i staram sięz niej korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w weekend spotkałam się z rodziną na przyjęciu urodzinowym siostrzeńca a poza tym w majówkę się nie przemęczałam. Postawiłam na odpoczynek, bo tego mi brakowało :) ciekawa biżuteria :) bardzo pasuje do Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczynek bez telefonu czasami dobrze robi ;p To prawda, że jak człowiek jest zmęczony to nawet nie ma ochoty zaglądać na social media. Super biżuteria i bardzo fajne zdjęcia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że telefony i laptopy męczą. Za dużo bodźców. Zdecydowanie taki reset każdemu się przydaje. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Chorzowie i Katowicach, poznałam w końcu po 2 latach rodzinę chłopaka z tamtych stron, na co dzień mamy tam daleko. Doskonale rozumiem praktyki i zmęczenie, łącze je z dwiema pracami i czasami jak przychodzę do domu, to padam na twarz. Trzymaj się ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękną bransoletkę :) My też wypoczywaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Ależ ty jesteś ładna! Śliczna jak zawsze, zdjęcia urocze i podoba mi się twoja stylizacja :)
    Ja nie miałam długiego weekendu, drugiego musiałam iść do pracy na popołudniową zmianę ale nie narzekam, lubię swoją pracę :) Co do resetu, każdemu się przyda. Teraz jest najlepszy czas by naładować baterie w wiosennym słońcu i przy kwitnącej naturze :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero teraz zauważyłam jakie ty masz dlugachne włosy 😍

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥