niedziela, 17 kwietnia 2022

Wesołego Alleluja!

Hey!


Dzień dobry kochani! Jak tam u Was? Świętujecie? Ja obecnie odpoczywam i leniuchuję jak na świąteczny czas przystało. Wielkanoc jak co roku celebruję porannym uczestnictwem we mszy świętej i uroczystym śniadaniem tuż po niej. Reszta dnia jest już dla mnie nieco spokojniejsza. Nie mam szczególnych planów na świąteczny czas. Cieszę się, że mogę posiedzieć te kilka dni w domu. Ostatnie tygodnie były dla mnie dość wyczerpujące ze względu na częste wyjazdy, realizacje praktyk i inne zobowiązania. Oczywiście po świętach te wszystkie sprawy nie znikną, należałoby sprawnie wrócić do obowiązującego mnie rytmu. Niemniej jednak w święta można co nieco sobie pozwolić i zająć swoje myśli czymś przyjemniejszym.

Ze swojej strony chciałabym życzyć przede wszystkim zdrowia, spokoju ducha i radości z celebracji wyjątkowego, świątecznego czasu. Niech te dni wytchnienia staną się idealną okazją, by dostrzec radość życia i płynące z niej dobroci. 

Z tego miejsca warto dodać, aby wspólnie docenić niezwykłą zwyczajność dnia, bezpieczeństwa i możliwość zakrzątania naszych głów prostymi sprawami. Pamiętajmy, że w realiach dzisiejszego świata dla wielu jest to stan nieosiągalny, pomimo cichych pragnień.

Wesołego Alleluja i wielu Bożych łask!







Tradycyjnie, zdjęcia urozmaicające dzisiejszy wpis udało się zrealizować przy okazji czwartkowego wypadu na zakupy. Odnosząc się do samej stylizacji jak możecie spostrzec jest to zestawienie skomponowane w sam raz na codzienne wyjście. Standardowe czarne rurki, bluzka z delikatnie zdobionymi, koronkowymi rękawkami, bezrękawnik, wygodne obuwie i dodatki w postaci okularów przeciwsłonecznych, opaski i apaszki. Dość jednolicie z delikatnym przełamaniem w postaci mocniej zaakcentowanego kolorystycznie obuwia i wiosennej apaszki. Waszą uwagę chciałabym jedynie zwrócić na sportową opaskę, którą w ostatnim czasie dość często zakładam. Jest ona bardzo praktyczna, a co najważniejsze ochrania przed wiosennym chłodem i wiatrem. W tej stylizacji wybrałam czarną, ale w swojej kolekcji mam jeszcze czerwoną i błękitną, którą mogliście zobaczyć już na moim blogu. Dwie pierwsze jak najbardziej sprawdzą się na teraźniejszą aurę, błękitna, wełniana opaska poczeka do kolejnej zimy, abym mogła ponownie po nią sięgnąć. 
Chcąc nie chcąc powoli można zacząć myśleć o przeglądzie wiosennej szafy. I choć uwielbiam zimowe kurtki, płaszcze i futra mam wrażenie, że goszczą w moich stylizacjach zdecydowanie przy długo. W końcu mamy drugą połowę kwietnia... nieprzewidywalnego kwietnia, choć wracając myślami do poprzednich lat zdążył nas już przyzwyczaić do powitania pięknej, słonecznej wiosny. 
Ciesze się, że mogłam do Was zajrzeć w tę Wielkanocną niedzielę. Życzę miłego dnia, udanych świąt i uśmiechu! Pa! Pa! 

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia, Natalko! <3

    Życzę Ci błogosławionych świąt wielkanocnych! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. `Bardzo dobra stylizacja, spójna kompozycja.

    Pozdrawiam i Zapraszam do obejrzenia moich obrazów! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że miałaś radosne Święta :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że święta minęły Ci tak, jak tego chciałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z życzeniami świątecznymi się spóźniłam, ale życzę Ci żeby ta radosna, wiosenna atmosfera towarzyszyła Ci cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, mam nadzieję że w miłej i rodzinnej atmosferze spędziłaś Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci mega ta opaska :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    Z życzeniami na święta nie zdążyłam ale życzę pięknego maja i dużo dobra ❤️

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥