środa, 19 sierpnia 2020

Stylizacje na sierpień...

 Hey!


Co tam ciekawego porabiacie?

Ja po zjedzeniu pożywnego śniadanka i wypiciu uwielbianego cappuccino postanowiłam zajrzeć na blogosferę z nowy postem. To jedna z najlepszych i najbardziej preferowanych przeze mnie form rozpoczęcie dnia. Przejrzenie statystyk i komentarzy sprawia, że z werwą i motywacją konstruuje kolejne publikacje.

Dzisiejsza jest bardzo lekka, w sam raz na celebracje półmetka tygodnia. 

Choć na zdjęciach widnieje piękna słoneczna pogoda, obecnie jest niestety zupełnie inaczej. Może temperatury sprzyjają by wybrać się na orzeźwiające spacerki, ale słoneczka zdecydowanie brak.  No cóż jesteśmy już na półmetku sierpnia, coraz bliżej nam do jesiennej pogody. Jest to bez wątpienia jeden z najbardziej inspiracyjnych okresów na blogosferze, jednakże liczę, że pogoda jeszcze da nam spore pole do popisu by zamieścić iście letnie stylizacje. A takowych mam jeszcze kilka w zanadrzu, więc muszę się spieszyć! 

Dzisiaj natomiast przygotowałam dla Was dwa zestawienia na luźne, niezobowiązujące pod względem okoliczności wyjścia. Post powstał wraz z produktami marki - FEMME LUXE Jestem niezmiernie ciekawa, który look przypadnie Wam bardziej do gustu! Koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzach. 





Purple Tie Dye Padded Shoulder Sleeveless T-Shirt - Seema (KLIK)


Powyższa bluzeczka to rewelacyjne urozmaicenie nawet najprostszych zestawień. Najlepiej się prezentuje w połączeniu z czarnymi rurkami bądź przylegającą spódniczką. Jej głównym atutem jest nieregularny kolorowy nadruk. Odcienie błękitu, różu i fioletu zdecydowanie do siebie pasuje.
Innym punktem zaczepienia, który sprawia, że bluzeczka ma wzbogacony styl są poduszeczki w postaci wszytej gąbki na ramionach. Niestety sposób ich przyszycia wygląda dość nieprofesjonalnie. Choć jestem w stanie to zaakceptować - bo sam wygląd bluzki wynagradza ten defekt, wiem, że upranie jej w pralce jest niemożliwe. Pozostaje mi jedynie pranie ręczne z uwagą  na owe gąbki. 
Osobiście jestem wielką fanką takich rozwiązań, o czym niejednokrotnie przekonaliście się oglądając moje poprzednie posty. 





Stone Rib Two Piece Loungewear Set - Aloranna (KLIK)



Marka Femme Luxe słynie z bogactwa kompletów, które można ujrzeć w ich rozbudowanej kolekcji! Te o sportowym charakterze rozchodzą się w mgnieniu oka; eleganckie zacnie dorównują im szyku. Po zamówieniu kilku typowych, luzackich zestawień tym razem zdecydowałam się na bardziej klasyczny komplet. Spośród wielu wersji kolorystycznych, ta - najjaśniejsza najbardziej wpadła mi w oko.
Wielką zaletą zamówionego kompletu jest lekki, miły w dotyku, oddychający materiał w sam raz na letnie wyjścia. Jego przylegająca formuła nie krępuje ruchów, co za tym idzie,  człowiek czuje się bardzo komfortowo, wygodnie i luzacko!  

Spodnie posiadają dwie, głębokie kieszonki i sznureczek - ściągacz w pasie, natomiast bluzeczka ma ładnie wykończoną, niewielką stójkę, która wizualnie wygląda jak "mini golf". Oczywiście w bluzce chodzi tutaj o kwestie wizualną - ozdobę, a nie właściwości typowego, przylegającego golfa.  

Komplet oceniam na piątkę z plusem; zdecydowanie zrekompensował niedosyt pierwszego, zaprezentowanego produktu. Jak widzimy klasyka przoduje! 






ZAPRASZAM DO ZAJRZENIA POD WSKAZANE KATEGORIE; ODNOŚNIKI AUTOMATYCZNIE PRZENIOSĄ WAS NA STRONĘ MARKI - FEMME LUXE

Trousers/ Corset Dress/ Black Lace Bodysuit/ Jeans



A jak wyglądały i wyglądają Wasze sierpniowe stylizacje? Sukienki, spodnie, spódniczki czy sportowe zestawienia? - w których lookach czujecie się najlepiej? Ja, jak widzicie uwielbiam od czasu do czasu wskoczyć w lekkie ciuszki by w pełnym komforcie przemierzać dłuższe trasy wakacyjnych wyjazdów. Tymczasem uciekam przejrzeć nowości na Waszych blogach, a później nadrobić nieobecność w ogródku - rośliny zdecydowanie potrzebują uwagi. Pa! Pa! 


1. Plany na najbliższe dni? Jak spędzacie sierpień?

2. Posiadacie w swojej kolekcji taki jednolity zestaw? Jeśli tak, w jakim jest on stylu? Sportowym czy bardziej eleganckim?

3. Wielobarwna czy jednolita bluzeczka?


23 komentarze:

  1. Bardzo miło czyta się Twoje posty! Świetne stylizacje! Pozdrowionka! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku nadzwyczaj dużo kupuję i noszę sukienek! Głównie z lumpeksów, ale są świetne!
    Twój zestaw dresików jest super:-))

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) beżowy komplet podoba mi się najbardziej :) słyszałam ze wrzesień w tym roku ma być bardzo ładny i mam nadzieje, ze to się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie przez cały sierpień nie mogłam za bardzo poszaleć z sukienkami. Pracowałam a przy zbiorach borowki to ciężko w polu latać w sukienkach. Mimo tego na wakacjach po powrocie trochę sobie odbiłam i oprócz szortów pochodziłam trochę w sukienkach :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też coraz rzadziej pojawia się słoneczko na zewnątrz, a dzisiaj cały dzień padało :/
    Sierpień spędzam na czytaniu zaległych książek, bo od września nie będę już miała zbytnio na to czasu :/
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :D Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sierpień spędzam na opalaniu się, bo trzeba korzystać z pięknej pogody 😊 Bardzo ładny jednolity zestaw 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje :) Ja ostatnio stawiam na wygodę i bardzo spodobał mi się ten dresik. Elegancki, a przy tym widać że super wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje posty :)
    W obu stylizacjach wyglądasz świetnie <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten beżowy komplecik :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie posiadam jednolitych strojów w sumie, a jeśli o mnie chodzi to wszystkie Twoje stylizacje są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. The photos are amazing, love the two piece set!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden jednolity komplet dresowy w kolorze pudrowego różu, ale chodzę w nim tylko po domu. Twój jest bardziej wyjściowy ;) Jeśli chodzi o bluzki to wolę jednolite, najczęściej białe :) Super wyglądasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też panuje stylistyczny monochrom:) bardzo ładne stylizacje! Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Styl zdjęć i piękne zestawy modowe, zaimponują Ci energicznym wyglądem. Szczęśliwy weekend.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  15. W obu stylizacjach wyglądasz dobrze, ale moim zdaniem wyb=grywa ta pierwsza. ;)

    W sierpniu chodzę głównie w spódniczkach lub sukienkach. ;) Szorty założyłam zaledwie kilka razy. :D

    Życzę Ci udanego weekendu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja megaaa! Ja najlepiej czuję sie chyba w sukienkach
    Ja następne dni spędzę na odpoczynku
    Wolę jednolite bluzki :p
    Ostatnio kupiłam sobie dwa zestawy z shein - spódniczka z crop topem i spodenki też z crop topem hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta druga stylizacja wygląda naprawdę super! Sama bym się w coś takiego ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niestety dom. Świetny komplet!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥