środa, 26 lutego 2020

Wiosenna izolacja...

Hey!



Witam Was kochani w najnowszym poście! Jak tam Wasze humorki i plany na najbliższy czas?
Ja, powoli wkraczam w kolejny semestr na studiach. Po dwóch tygodniach ferii czuję, że wystarczająco odpoczęłam, nabrałam odpowiedniej motywacji i zaangażowania. Teraz czas zmierzyć się z nowymi przedmiotami i treściami. Grunt to nie opaść z sił i podołać kolejnym wyzwaniom! 
Myślę, że systematyczną nauką i pozytywnym podejściem na przełomie czerwca - lipca bez problemu zakończę pierwszy rok studiów. Jednak nim to nastąpi, przede mną ogrom wrażeń, święta i co najważniejsze w blogerskiej działalności - mnóstwo nowych postów. 
Wspominając o postach, w dzisiejszym chciałabym się Wam pochwalić kolejną stylizacją. Dobór poszczególnych rzeczy nie był przypadkowy. To właśnie jedna z nich miała odgrywać pierwszoplanową rolę. Jaka? Tego dowiecie się czytając dalszą część posta. 







Kurtka neoprenowa ze stretchem 


Nim opiszę sam wygląd kurtki, warto skupić się na jej nazwie. Kurtka neoprenowa... neopren - to nazwa handlowa kauczuku syntetycznego powstającego w wyniku polimeryzacja, czyli reakcji chemicznej. 
Neopren to materiał wykorzystywany w odzieży i bieliźnie zakładanej przez osoby odchudzające się, a także pragnące utrzymać ciepło w chłodniejszą porę. Efektem podniesienia temperatury ciała w miejscu osłoniętym neoprenem jest przyspieszenie przemiany materii, co w kontekście intensywnych ćwiczeń oznacza szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Cóż... brzmi dość zagadkowo.
Taką odzież w szczególności poleca się osobom aktywnym, uprawiającym sporty na świeżym powietrzu zarówno wczesną wiosną, jak i późną jesienią. Izolacyjna właściwości kurtki chronią zarówno przed przemarznięciem jak i przegrzaniem. Kurtka, a tak na marginesie rzecz ujmując bluza dodatkowo została wzbogacona o miękkiego miśka wewnątrz. Nie bez powodu określiłam opisywaną rzecz bluzą zważywszy na fakt, że prezencją niczym nie odbiega od typowych bluz jakie posiadam w swojej szafie. Dodatkowo zapoznając się z opiniami innych klientów na stronie zauważyłam, że nie Ja jedyna posługuję się takowym terminem.
A więc kurtko-bluza jest niezwykle lekka, wręcz niewyczuwalna w trakcie noszenia. Elastyczny, rozciągliwy materiał idealnie dopasowuje się do naszej sylwetki, jej dłuższy krój, kaptur zapewnia dodatkowy komfort, z uwagą na właściwości izolacyjne. 
Od razu wiedziałam, że ciemnoniebiesko-jeżynowy odcień bluzy jest nie tylko uniwersalnym, ale i pasującym do mojej "twarzy" Od zawsze bardzo dobrze się czuję zakładając odzież w takim odcieniu. Tak to już jest, że jedne barwy idealnie do nas pasują... od innych natomiast stronimy za nic w świecie się w nich nie widząc. To określenie rewelacyjnie opisuje powyższy akapit. 
Model został dodatkowo wzbogacony o kontrastujące uroczo - różowe wstawki. Całe piękno projektu tkwi w jego prostocie i nieprzesadzonej prezencji. Bluza ma przede wszystkim spełniać swoje zadanie, a jej wygląd to kwestia nad którą nie powinniśmy się aż tak rozwodzić. W tym przypadku i jedno i drugie spełnia moje oczekiwania, czego dowodem jest wybór owej kurteczki. Idealna na luźne wypady na miasto, uczelnie bądź zakupy! 


k






SKLEP - www.bonprix.pl


FACEBOOK - bonprixPL


INSTAGRAM - bonprix



Dobrze zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! W trakcie ferii zaczerpnęłam ogromu inspiracji, które na nowo rozbudziły we mnie wielką pasję blogowania. Blogowanie towarzyszy mi od wczesnych lat nastoletnich, nie wyobrażam sobie by w przyszłości miało być inaczej. Dojrzewam wraz z blogiem, blog dojrzewa wraz ze mną. To obopólna współpraca, którą pielęgnuję każdego dnia. Życząc miłego dnia piszę do zobaczenia w przyszłym poście. Pa! Pa! 




1. Rozpoczęliście już przygotowania swojej szafy na przyjście wiosennej aury?
2. Jak oceniacie moją kurteczkę? Zaopatrujecie się w odzież wierzchnią w sportowym stylu?


30 komentarzy:

  1. Studia są świetne, dasz sobie radę :) Zaczynam powoli przygotowania do sezonu wiosennego :) Kurtka jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiosennie u Ciebie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo fajnie się prezentuje ((:
    Ja muszę wreszcie się zabrać za przetransformowanie mojej szafy na bardziej wiosenną, chociaż żegnanie się z typowo zimowymi sweterkami nie będzie łatwe.
    Pozdrawiam ciepło!
    mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki by udało Ci się wszystko ogarnąć na studiach :)
    Wyglądasz niezwykle promiennie, czuć wiosnę patrząc na twoje zdjęcia :)
    Kurtka bardzo ładna :) Lubię taki styl :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O taka kurtka by mi się przydała :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede mną przegląd szafy... . Twoja kurtka bardzo mi się podoba, uwielbiam sportowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety zaczal mi sie nowy semestr przez ktory wracam pozno i nie mam na nic czasu. A kurtka wyglada naprawde super :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego typu kurtka bardzo by mi się przydała na wiosnę. Robiłam właśnie przegląd w szafie. Pozbyłam się kilku rzeczy, także jest miejsce na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja studia wspominam bardzo dobrze. Fajny czas i czasem chciałoby sie tam wrócić :) kurtka fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za Twoje studia 😘
    Bardzo ładna jest ta kurtka 💕
    Neopren - rzeczywiście brzmi to zagadkowo, co najmniej 😊
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Ja też już kompletnie wiosenną garderobę 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka zdecydowanie u mnie by się sprawdziła. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka zdecydowanie nie w moim guście, mimo to świetnie się na Tobie prezentuje :)
    Za to buty bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka wiosną będzie na pewno idealna
    Pozdrawiam, MAda
    https://www.instagram.com/madd_aa/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym nie przeczytała, że to kurtka to w pierwszej chwili myślałam, że to taki softshell polarowy :P W każdym bądź razie kurtka wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka na pewno ciepła, przyjemna i komfortowa. Chętnie bym się w taką zaopatrzyła :) tym bardziej, że jestem zmarzluchem wiec to strzał w 10! ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie pogoda za oknem bardzo wiosenna :) Świetny look:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio udało mi się upolować różową spódniczkę, więc szykuję się powoli na nadejście wiosny. ;)
    Fajna kurteczka. ;)
    Dzisiaj zaczęłam nowy semestr na studiach i jestem bardzo zadowolona. Wreszcie trafiły mi się mega ciekawe przedmioty. <3
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ajj jak ja Ci zazdroszczę tego czasu studenckiego ;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka super, ale buty wymuatają

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj jesstem padnięta po całym dniu na uczelni od 8 do 20, ale humorek mam dobry, ładna pogoda to i samopoczucie lepsze :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz kochana, masz świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa ta kurtka ;) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę ze wszędzie czuć wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam że to polarek ;) stylizacja typowo wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurtka fajna, sportowa i na pewno wygodna :)
    W szafie chyba wlasnie w ten weekend bede troche porzadkow robic i patrzec co zostaje i co chce sobie kupic :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi sye Twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka nie w moim stylu, za to kolor granatowy zawładnął ostatnio moją szafą. :)

    OdpowiedzUsuń

  28. Hello,
    Usually, I never comment on blogs but your blog is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job Man, Keep it up

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ta kurtka. Zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ta kurteczka! Jestem na etapie szukania czegoś podobnego! I lubię lekkie rzeczy na plecach 💪 A co do Woody, ostatnio staram się jednak ograniczać zakupy, bo szafa pęka w szwach 😂

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥