poniedziałek, 18 listopada 2019

Na wieczory... na poranki...

Hey!


Jak tam kochani Wasze humorki?

Pogoda iście listopadowa, towarzysząca jej plucha i szarawa aura skutecznie zniechęca nas do wychodzenia z domu. Choć osobiście uwielbiam przebywać na świeżym powietrzu, niekiedy chcę zaszyć się w zaciszu czterech ścian. Mówi się, że jesień to idealna pora roku dla introwertyka... myślę, że każdy ma choć namiastkę przypisywanych mu cech. Bo trzeba umieć i lubić przebywać we własnym towarzystwie. Spokojny wieczór w zgiełku swoich myśli by napawać się energię na kolejny dzień. Idealne zakończenie dnia? Traktowane dwojako - refleksyjnie z kubkiem gorącej herbaty, muzyczką i pasją przeglądania Waszych blogów bądź intensywnie poprzez szereg ulubionych ćwiczeń. 
Podobnie jest z preferowanym ubraniem. Rozdzielność pasji wymaga dwóch kompletów. Wieczorny trening zmusza mnie do nałożenia specjalnej, sportowej odzieży, na spokojniejsze chwile pragnę skryć się pod ulubioną pidżamką. I to właśnie na temat tej drugiej chciałabym dzisiaj co nieco się wypowiedzieć. 

Pidżamy jakie dzisiaj zaprezentuje pochodzą z internetowej strony - cofashion.pl
Spostrzegawczy i pamiętliwi czytelnicy mojego bloga zapewne przypomnieli sobie jedną z końcowo-wrześniowych publikacji, w których prezentuje jesienną sukienkę i kardigan. Poprzedni post z serii zyskał szerokie uznanie w Waszych oczach, co zdefiniowało ilość odsłon i samych komentarzy. Osobom pragnących zobaczyć ów wpis zapraszam do zajrzenia pod wskazany odnośnik - Jesienny wymiar... Sama przeglądając zamieszczone fotografie wspomnieniami wracam do ciepłych, wrześniowych dni, kiedy założenie sukienki bądź cieplejszego sweterka w zupełności wystarczało. Promienie słoneczne i płynące dobro dostrzegamy zbyt późno, kiedy w nijaki sposób nie możemy ich przywrócić.





O nas CoFashion Marc Massimo


CoFashion.pl jest Domem Sprzedaży Wysyłkowej.

CoFashion.pl kupujecie bez obaw, ponieważ wszystkie nasze artykuły objęte są korzystnym systemem zwrotów i reklamacji. Artykuły zamieszczone w katalogu są importowane z całego świata.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Błyskawicznie zrealizujemy zamówienie, które możecie złożyć  telefonicznie lub przez internet. 

CoFashion.pl to zakupy w domowym zaciszu, w otoczeniu rodziny, przyjaciół, gdzie każdy znajdzie coś atrakcyjnego dla siebie, w każdym rozmiarze i korzystnej cenie.







MODEL 105 LC 90258 PIŻAMA - PIŻAMY 


LIVCO CORSETTI FASHION (KLIK)




Pierwszy model pidżamy zachwycił mnie swoim kobiecym krojem pomimo braku wcięć bądź innych fantazyjnych dodatków. Ciemny materiał rozjaśniają różowe oblamówki i motyw serduszek. Pidżama prezentuje się bardzo elegancko, dziewczęco i subtelnie. 
Miękkość i rozciągliwość materiału (o proporcjach - 94% Viscose, 6% Elastan) pozwala czuć się nam komfortowo podczas snu i pięknie tuż przed zaśnięciem. Wiskoza jest niezwykle przewiewna i przyjazna dla skóry, nosząc ją na pewno się nie zgrzejemy, ani nie spocimy, gdyż idealnie chłonie ona wilgoć.
Pidżama rewelacyjnie układa się na naszym ciele - niczym druga skóra, a jej dopasowany krój podkreśla nasze kształty. To ważne, by tego typu odzież była odpowiednio wyprofilowana, o niewyczuwalnych szwach. 
Dodatkowo jej wielkim atutem jest motyw, który odciąga co nie co uwagę od mankamentów naszej figury. 2 w 1, w zależności od naszych proporcji. 
Krój zakończony falistymi oblamówkami to kolejny plus na który warto zwrócić uwagę. Obok owej pidżamki nie dało się przejść obojętnie.
Spodnie posiadają także boczne wcięcie wykończone uroczą kokardką. Bez wątpienia to słodycz przyjęła kontrolę nad tym projektem.








MARIEE LC 90334 SECRET GARDEN 

COLLECTION - KOSZULKI 

LIVCO CORSETTI FASHION (KLIK)




Wybór koszuli to decyzja zupełnie spontaniczna. Przeglądając ofertę marki spotkałam się z wieloma, genialnymi produktami. A więc, co wyróżniło ów zestaw na tle pozostałych?

Sama uniwersalność... Zaprezentowany model możemy nosić jako zestaw - koszula + szlafrok, samą koszulę bądź szlafrok w połączeniu z inną sukienką/ zestawem. Wedle wyboru, z której chętnie korzystam.
Materiał zestawu jest dość śliski i błyszczący - odpowiada za to połączenie dwóch materiałów (95% Poliester i 5% Elastan) Czy szeleści? Niekoniecznie; na pewno nie tak by nas zirytować. 
Koszula jest projektem przemyślanym pod względem obecności regulowanych (długich) ramiączek. To pozwala na wybór zestawu, przez posiadaczki różnych rozmiarów biustu.
Podczas snu sukienka się nie podwija, pozostając na swoim miejscu. Komfort - wyszczególniamy, bo to istotna informacja!

Barwność zestawu dodaje seksapilu i odwagi. Kobiecość wzoru, koronkowe wykończenia i wyprofilowany krój to cechy tworzące kokieteryjny, kunsztowny i uwodzicielski model.
Taki zestaw chcę i noszę dość często... no cóż poczucie piękna i atrakcyjności - do tego właśnie dążę!




LivCo Corsetti Fashion - ZAPRASZAM 

Asortyment naszej szafy to nie tylko odzież wierzchnia, to nie tylko sukienki bądź spódniczki. To także bielizna, pidżamy, szlafroki i wiele innych niezbędnych dodatków. Uwielbiać mieć ten wybór by móc przebierać w swoich odzieżowych zasobach. Komfort różnorodności to coś na czym mi zależy. Nie lubię skupiać się na jednym fasonie/ modelu, podążanie za trendami to wyznacznik mojej osobowości. By nie pozostawać w tyle...
  A jak jest w Waszym przypadku? Koniecznie podzielcie się swoją opinią  na ten temat. Pa! Pa!




1. Słodko-dziewczęcy zestaw czy finezyjno-barwny komplet?
2. Czym kierujecie się podczas wyboru idealnej pidżamy/ koszulki/ szlafroka? 


31 komentarzy:

  1. Jeśli śpisz sama, to pierwszy dziewczęcy zestaw, a jeśli z kimś, to zdecydowanie ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe oba zestawy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw w kwiaty jest mega :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię mieć jakieś zwariowane, albo śmieszne piżamy :)

    Zapraszam do mnie na nowy post, w którym zabiorę Cię na chwilę do Helsinek ♥️
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kobiece I ekeganckie są te piżamy. Mam wrażenie że schudłas. Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obywa zestawy super wyglądają ❤️ :)
    Moim faworytem w kwestii bielizny nocnej jest satyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są piżamy :) im milsza i bardziej Puchatka tym lepsza :D
    Mój blog i instagram
    prawdziwa_natalka
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz, nie śpię w piżamie ani koszuli :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta druga zdecydowanie bardziej mi się podoba
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie piżamki są świetne, ale najbardziej spodobała mi się pierwsza :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie dla mnie, ale na Tobie ładnie leży :)

    https://nouw.com/nicolalesniak/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie od kilku dni pada. Taka pogoda jest naprawdę nie dla mnie, bardzo podobały mi się ostatnie tygodnie, nie upalne, ale jeszcze słoneczne i chłodne :) I tak cieszę się z pogody, nie pamiętam tak ciepłego listopada! Byleby tylko mrozu nie było- w tedy będę zadowolona :)
    Pierwsza pozycja super- słodkie groszki :) Wygląda na wygodną a wygodna piżamka to podstawa dobrego snu :) Krój świetny, naprawdę uroczo!
    Druga pozycja też świetna, nawet powiem szczerze, bardziej do mnie pasująca :) Lubię taki krój, taki deseń, naprawdę fajnie to wygląda może nie jest to tak luźna i wygodna opcja jak pierwsza, ale naprawdę przykuwa wzrok :)
    Jeżeli o mnie chodzi, to obecnie poją piżamką są dresy :D Ciepłe i wygodne- niezawodne :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne modele! Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zestawy :) Mi osobiście bardziej podoba się ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba drugi zestaw, pokaże chłopakowi, może mi sprezentuje :D ale chyba teraz, kiedy jest tak zimno chyba bym zamarzła w obu :(
    https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula nocna jest elegancka, subtelna i taka, jaką mogłabym kupić :) Piżamki dwuczęsciowej nie mam, bo jest mi w nocy za gorąco i nie lubie spodni :x

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo spodobała mi się koszula <3 jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super :) Ja wolę jak najlżejsze materiały na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Last dress looks so pretty and feminine, just love it! ☁

    Would you like to follow each other? Lemme know ☂

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne oby dwa zestawy :D koszula jest sliczna! https://czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiecista pidżama przepiękna❣️❤️♥️

    OdpowiedzUsuń
  23. I follow you on gfc #1784 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piżama i komplet z koszulką są prześliczne :) Chętnie tam zajrzę, muszę sobie kupić jakąś piżamę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piękne i kobiece piżamki :) A pogoda jest niestety beznadziejna i raczej nic już tego nie zmieni :( Teraz tylko trzeba czekać na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta druga jest śliczna. Dobrze na tobie leży. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥