wtorek, 12 listopada 2019

Mój... i tylko mój...

Hey!


Jak tam kochani Wasze nastroje?


Od niedawna wkroczyliśmy w aurę listopadowych dni. Początek owego miesiąca był dla mnie męczący i nieco zabiegany. Przyjazd gościa, towarzyszące święta... czułam, że zabrakło czasu na chwilę osobistej refleksji i zadumy.
Potrzebowałam także czasu, którą mogłabym zagospodarować na blogerską działalność. Planowane działania na kilka wolnych dni niestety nie doszły do skutku nad czym po stokroć ubolewam.

Odzyskując potrzebną harmonię i równowagę staram się coraz częściej zaglądać na bloga. W natłoku codziennych obowiązków nie chcę zapominać o swoich ukochanych pasjach. Ćwiczenia, blogowanie, tematyka kosmetyczna...
Tak więc regularnie ćwiczę w mieszkaniu dodatkowo urozmaicając i wzbogacając swoją aktywność o lekcje fitnessu. W dalszym ciągu z wielką ochotę zagłębiam się w tematykę i kosmetyczne nowinki...
Myślę, że z dobrym nastawieniem uda mi się także wrócić w szereg blogerskiego zakątka z nową dawką energii. 
Mały kroczkami zbliżamy się w świąteczny, magiczny czas. Liczę, że i Ja wprowadzę coś pięknego od siebie. Uwielbiana tematyka świąteczna na social mediach to skarbnica inspiracji i rozczulających ujęć. Nic tylko łapać iskrę by rozniecić i uchwycić wdzięk płomyka.

Tymczasem kochani zapraszam do przejrzenia trzech skomponowanych stylizacji. Łapiąc ostatnie ciepłe dni założyłam nieco luźniejsze ubrania by móc je zaprezentować. Choć... i tak do wielkiego wyczynu to nie należy... kiedyś to były czasy - pozowanie w krótkim rękawku w ujemne, śnieżne dni? No problem; łapiemy aparat i lecimy na sesje! :D


Wszystkie rzeczy pochodzą od - Femmeluxefinery.co.uk. To moje pierwsze zamówienie z tej strony, i już mogę Wam zdradzić, że nie ostatnie. Dobra jakość, satysfakcjonujące wykonanie z uwagą o każdy detal - takich ciuszków nie powinniśmy się powstydzić. Co więcej strona dba o zachowanie różnorodności by w pełni wpisać się w obowiązujące trendy i style.

Uwielbiam podkreślać swój indywidualny styl. I choć jest on bardzo zróżnicowany, wiem, że każda rzecz z mojej szafy nie trafia do niej przypadkowo. Uniwersalność, barwność, klasyka bądź jej przeciwieństwo pozwala mi na stworzenie rozmaitych połączeń.
Styl jako sposób wyrażenia siebie? W moim mniemaniu, z pewnością!










PUDROWY DRES Z LAMPASAMI - FEMMELUXEFINERY.CO.UK


Wspominając o wzmożonej aktywności fizycznej pomyślałam, że warto powiększyć swoje zasoby odzieży sportowej. Wybrany dres ładnie podkreśla kobiece kształty uwydatniając to na czym zależy nam najbardziej. Krótka bluza z kapturem i spodnie z wysokim stanem to idealne połączenie by czuć się komfortowo podczas biegania bądź jazdy na rowerze.
Elastyczny materiał pomimo swojego dopasowania nie krępuje naszych ruchów. Swoboda i lekkość to domena wybranego zestawu.
Soczysty, pudrowy róż dodaje delikatności i dziewczęcego powiewu. Białe, szerokie lampasy przełamują ową słodycz, wprowadzając nutkę nowoczesności. By nie było zbyt nudno i monotonnie.








BIAŁA, DELIKATNA KOSZULA - FEMMELUXEFINERY.CO.UK


Biała koszula to element podstawowy w szafie każdej kobiety. Niezastąpiona zarówno podczas uroczystych okazji, jak i codziennych klasycznych looków. Pięknie się prezentuje z jeansami bądź spodniami w naszym ulubionym odcieniu. Dowolność wyboru by stworzyć zestawienie doskonałe - należy do Ciebie!
Hasłem przewodnim w owej koszuli jest jej delikatność. Zdjęcia w pełni oddają subtelność kroju i lekkość ułożenia. Koszula swobodnie opadając przełamuje stereotyp, że galowa odzież w większości przypadków krępuje nasze ruchy, nieco nas "dusząc"
Wielkim atutem jest wstawieniem materiału a'la woalka, który dyskretnie i finezyjnie otula nasze ciało. Choć koszula w pełni wpasowała się w motyw delikatności, owa delikatność w mniejszym, ale wyraźnym stopniu zostaje przełamana stabilnością wykończeń. Mocniejszy i grubszy materiał przy rękawkach, kołnierzyku i guzikach scala każdy element kroju.





SPODNIE, IMITACJA SKÓRY KROKODYLA - FEMMELUXEFINERY.CO.UK


Muszę się Wam kochani pochwalić - przełamałam swoje bariery zamawiając legginsy a'la spodnie. Dotychczas dość sceptycznie podchodziłam do tego typy zamówień ze względu na kilka niewypałów. Zrażona poprzednimi niepowodzeniami przez kilka lat usilnie wystrzegałam się zaglądania na dział spodni.

Dopiero podczas jednego z wrześniowych zamówień postanowiłam zaryzykować. Duże znaczenie miało to, że po raz pierwszy zamawiałam na stronie - FEMMELUXEFINERY.CO.UK
Rzetelność opinii polega na tym by zmierzyć się i wystawić opinię z każdego działu oferowanych produktów.

W legginsach cały urok tkwi we wzorze/ motywie wytłoczonej skórki węża. Pół matowe, pół błyszczące nienachalnie, aczkolwiek dość wyraźnie rzucają się w oczy. Legginsy są na tyle uniwersalne, że pasują do każdej odzieży górnej. Jak widzicie na zdjęciach biała bluzeczka bądź czarna góra dobrze się komponuje.
Legginsy są dość rozciągliwe, dopasowane do ciała, z wyższym stanem i wszytą gumą w pasie.
Stanowią dla mnie kolejne urozmaicenie w szafie, polecam!




 ZAPRASZAM - FEMMELUXEFINERY.CO.UK


INNE ODNOŚNIKI, NA KTÓRE WARTO ZAJRZEĆ - "CO ORDS", "BODYSUITS", "CORSET TOPS", "MESH DRESSES", "LACE BODYSUITS", "WHITE CORSET DRESSES"



 Dobrze kochani lecę przejrzeć nowości na Waszych blogach! Coś czuję, że zaskoczycie mnie tematyką publikacji. Nie przedłużając, zmykam życząc miłego dnia! Pa! Pa!




1. Plany na najbliższe listopadowe dni? 
2. Wyczekujecie świątecznej aury, czy cierpliwie i rozważnie dawkujecie towarzyszące jej emocje?
3. Która z zaprezentowanych rzeczy spodobała Wam się najbardziej? Przemycilibyście coś do swoich stylizacji?




29 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Przypominasz mi trochę Carę Delevingne. Słodki piesek ((:
    Pozdrawiam ciepło!
    mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała koszula ma bardzo ciekawe rękawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 stylizacja są przepiękne i trafiają cholernie w moje gusta. Ponadto - piękne masz oczy 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten dresik jest cudowny! Oj u mnie też ostatnio ciężko z czasem!
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są super, aczkolwiek moje serce skradł ten cudowny dres! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powoli wyczekuję świątecznej atmosfery. Jak nigdy w listopadzie myślę o tym. Stylizacje są przepiękne i wszystko Ci bardzo pasuje. Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Listopada nie lubię, jest zbyt ponuro. Dres, bluzka i pozostałe stylizacje są piękne, no i Ty w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te ubrania, szczególnie ta czarna marynarka i dres 💫🔝

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zaczęłam ćwiczyć ostatnio ale na bieżni :)
    Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie stylizacje są przepiękne <3
    Zapraszam do siebie kochana na bloga ale także na mój kanał na yt :)
    stay-possitive.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCuIH9j67mIcs1MNwx1OzCsg?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie trochę odwrotnie -początek miesiąca był całkiem fajny, teraz już czuje zbliżające się Boże Narodzenie i jest lekki stres i nerwówka...
    Bardzo fajne zamówienie 😃
    Wszystkie stylizacje są świetne, aczkolwiek najbardziej mi się podoba ta biała koszula 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Dres super lubię taki styl, spodnie bardzo mi się podobają. Czekam na święta to magiczny czas lubię te klimaty pozdrawiam cieplutko Aga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw dresowy najlepszy :)
    Zamiast świąt wyczekuję sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokonałaś bardzo dobrych i ciekawych wyborów! Co do planów na listopadowe dni, to wybieram się ponownie na lodowisko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny dresik Kochana ! <3 Bardzo mi się podoba :)
    Ja czekam na święta z wielką niecierpliwością <3 Uwielbiam ten magiczny czas <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepadłam w różowym dresie :o Jest przepiękny
    Białą koszulę też bym ubrała z chęcią do pracy, gdzie jest dress code, ponieważ jest wyróżniająca się z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny dresik a koszula przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 i 3 komplecik są piękne!

    https://www.podrozemaleimniejsze.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Co prawda dresik do mnie nie przemawia, ale koszula biała jest rewelacyjna
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej mi do gustu przypadła koszula :)
    https://klaudialisiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dres chętnie przygarnęłabym do siebie.
    Super się prezentuje. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny dresik! I jaka super figurka :-) ! Co do listopadowych dni.. to faktycznie uciekają niewiadomo jak! Nie mogę się jednak doczekać grudnia i tego całego Christmas mood <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda propozycja prezentuje się na Tobie świetnie, chociaż w mój klimat najbardziej uderza sportowa stylówka! :D Co o ćwiczeń ja zdecydowanie preferuję latać na siłownię, w domu wszystko mnie rozprasza, na siłowni mam 100% focus, kiedy już tam jestem wiem, że zawsze zrobię swój plan jaki sobie założyłam i mam jakoś więcej motywacji :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatni zestaw to prawdziwa petarda!!! Wszystko dobrze przemyślałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie 'grzeczna' dwójeczka jest super, bo ładnie Ci w białym kolorze ubrań :) Poza tym dres jest śliczny :)
    U Was listopada wygląda naprawdę nieźle, w porównaniu z naszym, gdzie w ciągu dnia juz jest 3-5 stopni. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dres jest genialny! Twój pies jest słodziachny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten dres prezentuje się cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥