czwartek, 10 października 2019

Natalie...

Hey!


Piątek, piąteczek, piątunio? 
Oj, na szczęście jeszcze nie... choć czuję jakbym rozpoczęła swój weekend. Odkąd mogę nazwać się studentką, to czwartek dostarcza mi zazwyczaj najwięcej wrażeń :D 
I choć tego dnia na uczelni mam zaledwie jeden wykład, pakowanie i znalezienie najlepszej opcji powrotu wymaga mobilizacji i umiejętności podejmowania szybkich decyzji.
W sumie połowę dzisiejszego dnia spędziłam w trasie; nie spodziewałam się takiego tempa życia.  Może najwyższy czas w końcu się przyzwyczaić? :D
Wywołuje refleksyjnego wilka z lasu; pozwólcie, że dam sobie czas by udzielić odpowiedź na te konkretne pytanie.

Zmieniając temat, chciałabym Wam zaprezentować mój nowy nabytek. Jak dotąd posty z biżuterią były rzadkością. Ostatni - taki mogliście zobaczyć w porze wczesnych wakacji. Nie przedłużając zerknijcie jakie zdjęcia i treści mam Wam dzisiaj do przekazania.






NASZYJNIK Z IMIENIEM



Mając możliwość wyboru dowolnego naszyjnika z oferty do samego końca moje oczekiwania nie były sprecyzowane. Przeglądając ofertę liczyłam, że któryś z naszyjników przykuję moją uwagę na tyle, by móc się na niego zdecydować.

Marka na swojej stronie posiada naszyjniki i bransoletki skierowane dla Pań, które lubią delikatną i subtelną biżuterię. Choć w mojej kolekcji znajdą się prawdziwe - wyróżniające się swoją wielkością i barwnością modele, to nie zamykam się na ich przeciwieństwo. 
Tak było w tym przypadku... jak wiele mam ubrań, tak wiele potrzebuje biżuterii. Niektóre dodatki charakteryzują się swoją uniwersalnością i praktycznością, inne mają określony zakres, kiedy mogę je wykorzystać. Skromniejsza biżuteria idealnie nadaje się do eleganckich zestawień by móc je taktownie podkreślić, a nie przerysować. 

Zastanawiałam się czy pójść tropem krótkich łańcuszków z finezyjną w swojej prostocie zawieszką, czy podążyć w kierunku dłuższego łańcuszka z konkretnym przesłaniem. Na stronie widnieje kilka modeli, na których można wygrawerować ważne dla nas daty, motta bądź cytaty. 

Po dłuższej chwili namysłu zdecydowałam się na naszyjnik z imieniem. Od zawsze byłam miłośniczką spersonalizowanych dodatków; i nie chodzi tu tylko o biżuterie. 
Spostrzegawczy czytelnicy mogli już dostrzec moją personalizację na elektronice, kubeczkach bądź odzieży. To nie tylko ładnie wygląda, ale daje także poczucie własności, dodatków skierowanych tylko i wyłącznie dla mnie. 

Naszyjnik z wyciętym imieniem stał się moim ulubieńcem dumnie powiększając zbiory kobiecych dodatków. Zakładam go przede wszystkim do odzieży z głębszym dekoltem bądź eleganckich koszul z kołnierzykiem. 
Srebrną biżuterię według mnie jest najłatwiej połączyć z naszym lookiem  tworząc zgraną całość. Dowolność stylu i barw stylizacji zgodnie z naszym uznaniem! 

Do włączenia tego modelu naszyjnika marka zainspirowała się gwiazdami i celebrytkami Hollywood, które z chęcią nosiły taką biżuterie. Zapoczątkowany styl zyskał szersze grono odbiorców na całym świecie.




Dzisiejsza tematyka posta zachęciłam mnie do pogłębienia wiedzy w zakresie pochodzenia imienia, jego znaczenia i dodatkowych wiążących się z nim kwestii. Choć już kiedyś co nie co na ten temat czytałam, fajnie było odświeżyć swoją wiedzę.
A więc Natalia to imię pochodzenia łacińskiego, od słowa dies natalis (dzień narodzin).
W Polsce imię nadawane jest od XIV wieku. 
Z wielu nagłówków takich jak - Rodzina i miłość, życie towarzyskie, praca i kariera zawodowa, predyspozycje zawodowe spostrzegłam jak wiele faktów i zagadnień łączy się z moją osobowością.
Zwłaszcza - "Nie ufa ludziom i najpierw musi kogoś naprawdę dobrze poznać, zanim dopuści go do swego otoczenia." 
"Nie lubi przygrywać i ciężko ponosi porażki." "Gdy coś postanowi szkoda czasu, sił i energii, aby namawiać ją do zmiany decyzji." "Ma bardzo duże ambicje." opisuje tak wiele. Wartościowość słów i znaczeń charakteryzujących naszą osobowość, coś niebywałego.

Jestem ciekawa jak prezentują się Wasze znaczenia imion i wyniki ich skonfrontowania z rzeczywistością. Z chęcią o tym poczytam w komentarzach.



Współpraca z marką www.sincerelysilver.co to nie tylko naszyjnik jaki otrzymałam, ale także wystosowany 15% kod rabatowy. Wpisując hasło "SINCERELY15" kwota zamówienia zostanie zmniejszona o owy procent. Myślę, że warto skorzystać; zawsze to parę groszy więcej w kieszeni. 



Tymczasem kochani lecę przejrzeć  nowości na Waszych blogach. By zaczerpnąć chwilkę relaksu uwielbiam wieczorkiem przysiąść przy dobrej lekturze internetowych zakątków. Udostępniana przez Was twórczość dostarcza mi ogrom inspiracji i motywacji do dalszego działania. Pa! Pa!



1. Plany na najbliższe dni?
2. Jak prezentuje się Wasza kolekcja biżuterii? 
3. Jaki styl dodatków preferujecie - delikatność i finezję czy charyzmę i charakter?



22 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik, trafny wybór 👍 , serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik i zdjęcia :) U mnie weekend to dni wypełnione po czubek nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik i cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się biżuteria z imieniem. Na razie w swojej kolekcji mam bransoletki, naszyjnika jeszcze nie posiadam. Moje imię z greckiego znaczy jedyny, sam, samotny. Dawniej było nadawane jedynaczkom. Ten fakt akurat się u mnie nie zgadza, bo jedynaczką nie jestem, ale muszę przyznać, że większość informacji pokrywa się z tym, jaka jestem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się delikatny styl tego łańcuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny :) Ja uwielbiam najbardziej bransoletki z charmsami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie prezentuje się ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten naszyjnik, lubię minimalistyczną biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie na studiach najgorsze są środy ! Swietny naszyjnik tym bardziej że ja też mam na imię Natalia
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, zwłaszcza na prezent!☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana napewno się przyzwyczaisz -trzymam za Ciebie kciuki 😘
    Piękny naszyjnik 💗
    Muszę sprawdzić znaczenie swojego imienia -kiedys sprawdzałam ,ale już o tym zapomniałam 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudo! Naprawdę ładny ten naszyjnik <3 I jeszcze jedno. Ale Ty masz piękne oczy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny naszyjnik :) Mam mnóstwo wszelkiego rodzaju naszyjników i wisiorków, ale z własnym imieniem jeszcze nie mam. Najwyższy czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bizuteria :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci powodzenia w przestawieniu się na tryb studencki :) Co do naszyjnika to bardzo ładny :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny łańcuszek, będzie pasowac do wielu stylizacji :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś nosiłam naszyjnik z pierwszą literką imienia, teraz nie rozstaję się z serduszkiem z grawerem od chłopaka. Powodzenia na studiach ;*

    Kasia pisze...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥