wtorek, 16 lipca 2019

Wejrzeć w głąb szklanych "oczu"

Hey!


Po szybkich, porannych zakupach zaglądam do Was z kolejnym postem. Z takim rozpoczęciem dnia, humor gwarantowany. Od czasu do czasu uwielbiam wyrwać się z "niedźwiedziego snu" by pojechać chociażby na zakupy. Choć i tak w te wakacje nie pozwalam sobie na poranne lenistwa to chwila oderwania i zmiany otoczenia jest bardzo korzystna. W ubiegłych latach potrafiłam smacznie spać do późnych godzin porannych, 9-10 była dla mnie zupełną normalnością, obecnie nie wyobrażam sobie takiego marnotrawstwa czasu. Nadanie odpowiedniego rytmu dnia jest dla mnie niezwykle ważne.


Każdy dzień wygląda zupełnie inaczej. By móc w pełni skupić się na codziennych obowiązkach i chwilach wyodrębnionych na przyjemności tuż po przebudzeniu układam sobie wstępny harmonogram. Takim oto sposobem w niedzielne popołudnie zrealizowałam jedną z zaplanowanych sesji. Taka forma odpoczynku, po rodzinnym, tradycyjnym obiadku jak najbardziej pozwoliła mi się zrelaksować. Oprócz "pozowania" mogłam najzwyczajniej w świecie usiąść w ogrodzie/ sadku i podziwiać otaczającą mnie naturę. Co więcej odkryłam kolejny cud mojej posiadłości; zamykając oczy i wytężając swoją wyobraźnie w jednej chwili przeniosłam się do lasu i jego wyjątkowego klimatu; to dzięki rosnącym świerkom - na które spojrzałam z jeszcze większą dozą przenikliwości. 
Doceniając tak małe, ale wielkie w znaczeniu "rzeczy" tworzę piękniejszy obraz świata. Podpatrując, skupiając swój wzrok bądź rzucając nieśmiałe spojrzenia. By wejrzeć w głąb szklanych "oczu" i odczytać me myśli.







Okrągłe lustrzanki okulary lenonki LIVA (KLIK)


Wielką niewiadomą był wybór okrągłych okularów tzw. lenonek. Zazwyczaj pozostawałam wierna określonym kształtom, w których zarówno dobrze się czułam jak i wyglądałam. O kupnie/ zamówieniu lenonek myślałam wraz z rozpoczęciem się obecnego sezonu. Chciałam wprowadzić pewną różnorodność by urozmaicić swoją stale powiększająca się kolekcje.
Wybrane lenonki pomimo prostego wykonania są bardzo charakterne. Szeroka, czarna, matowa obwódka podkreśla ich format dodając naszej twarzy zupełnie innego oblicza. 
Ciekawym doświadczeniem było zestawienie lenonek LIVA, w dwóch całkowicie odmiennych stylizacjach. Ta elegancka i stylowa zaprezentowana powyżej idealnie współgra z lenonkami wyodrębniając w nich pomimo charakteru klasę i niepowtarzalny urok.
W zestawieniu sportowym, z towarzyszącą czapką z daszkiem lenonki nabrały szaleńczej nieco hardcorowej duszy. 
Okulary są bardzo wygodne w noszeniu, wręcz nieodczuwalne dzięki ultralekkiej formie.




Oczy nie są piękne ze względu na kolor, jaki mają, tylko w zależności od tego, co przekazują.
Blue Jeans 







ADELIA damskie okulary polaryzacyjne pilotki dla kierowców (KLIK)



Pilotki damskie we współczesnym wydaniu... czytając tę frazę od razu wiedziałam, że i te okulary znajdą się w moim zestawieniu letniego must have. Dodatkowo informacja, że są one polaryzacyjne; idealne dla kierowców potwierdziła słuszność mojej decyzji. Tak wiele się mówi obecnie o nieostrożności kierowców; piękna, słoneczna pogoda sprzyja brawurowej, niebezpiecznej jeździe. Brawura, w połączeniu z oślepiającymi promieniami słońca może skończyć się tragicznie. 
Nienawidzę przymrużać oczu i narażać ich na ekstremalny wysiłek zarówno za kierownicą jak i podczas wyjść/ spacerów
ADELIA to model posiadający filtr UV400 kat.3 oraz filtry polaryzacyjne.
Model tradycyjnych pilotek został unowocześniony zdobionymi zausznikami zgodnie z aktualnymi trendami eyefashion. Końce zauszników zostały wykonane z przyjemnego materiału, dzięki czemu zyskały miano soft touch. Dodatek czerwieni w połączeniu ze złotem i przyciemnianymi szkłami tworzy spójną całość. 






Mówi się,że kiedy ktoś jest szczęśliwy, wszystko wydaje mu się piękniejsze, a w jego spojrzeniu na świat widać kolory jego duszy.
Irene Cao








VENANCE damskie okulary przeciwsłoneczne oversize (KLIK)


Ostatni model to pewniak wśród mojej dotychczasowej kolekcji. Pisząc o konkretnym modelu i stylu to właśnie okulary oversize w pełni wpasowują się w te kryteria. Pięknie zdobione oprawki, ich kolor-brąz, harmonijne połączenie elementów metalu i plastiku od razu wpadło mi w oko. Po takie okulary będę sięgać tylko i wyłącznie do eleganckich i wykwintnych zestawień. Spoglądając na model po kilku chwilach widać, że ma on swoją duszę i ekstrawagancje. Cieniowane soczewki i odbijające się w nich światło okularów VENANCE rozświetla twarz dodając nienachalnej promienności. 

Warto również wspomnieć iż model jest wyposażony o ruchome noski, które stanowią dodatkowy atut. Osobiście preferuję takie rozwiązanie, choć brak nosków nie dyskwalifikuje u mnie wyboru danego modelu. Odnosząc się do okularów LIVA... Dobrze wyprofilowana oprawka, uniemożliwiająca zsuwanie się okularów potrafi spełnić wszelkie oczekiwania. 




Prawdziwa podróż odkrywcza nie polega na poszukiwaniu nowych lądów, lecz na nowym spojrzeniu.
Harvey Karp 



ZAPRASZAM - born86.pl

FACEBOOK - born86sunglasses

INSTAGRAM - born86sunglasses


Do każdych okularów dołączone jest stylowe i modne etui w gratisie.
DARMOWA i BEZPIECZNA DOSTAWA W DOPASOWANYCH DO TRANSPORTU PUDEŁKACH.
Marka oferuje nie tylko okulary damskie; asortyment wypełniają także modele męskie i dla dzieci. Liczne nowości i wyprzedaże dodatkowo powinny Was skusić. BORN86' to jeden z największych internetowych sklepów z okularami przeciwsłonecznymi, zerówkami i oprawkami. Nic tylko łapać atrakcyjne zniżki i kompletować swoją kolekcje stylowych dodatków jakimi są okulary. 
Pilotki, lustrzanki, polaryzacyjne, kocie oczy - wybór należy do Ciebie! 



Tymczasem kochani zmykam sporządzać sobie kolacje. Życzę wszystkim miłego wieczorku! Pa! Pa!




1. Jak spędziliście dzisiejszy dzień? 
2. Który model okularów spodobał się Wam najbardziej?
3. Znaliście asortyment internetowego sklepu born86.pl?



29 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się okulary 2 i 3. Jeśli mogłabym nosić okulary przeciwsłoneczne to właśnie wybrałabym te propozycje.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że w pilotkach czułabym się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary nr 3 najbardziej przypadły mi do gustu, ale 1 też się wydaje spoko. Moje okulary korekcyjne, które noszę każdego dnia są w podobnym kształcie haha. Piękne zdjęcia, też bym chciała usiąść sobie w ogródku i popstrykać fotki, niestety nie dość, że brak ogródka to balkon ma jakoś coś koło jednego metra kwadratowego, więc słabiutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię marnować czasu i jak mam wolne wolę wstać wcześniej i mieć więcej z dnia.
    Podobają mi się pierwsze okulary :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakie śliczne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustrzanki lubię i mam ale w kształcie klasycznych aviatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze okularki są świetne, ja niestety nie lubię chodzić w okularach
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie lubię tracić czasu, dlatego wstaje każdego dnia o 7/8 :D
    Przepiękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej spodobały się trzecie okulary :) A tak przy okazji na pierwszych zdjęciach masz super spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też pamiętam te czasy, gdy mogłam spać beztrosko do 10 :) Super wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugie i ostatnie okulary bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że nie popadasz w codzienna rutynę. Jak zawsze świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lustrzane lenonki to ja sobie wpisze na listę zakupów. Szukałam kilka miesięcy temu okularów, co prawda kupiłam fajne, ale nie zaszkodzi mieć więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno drugie okulary, jak i druga stylizacja bardzo mi się podobają! Też uważam, że dobrze mieć kilka par, by nie popaść w rutynę, choć sama nie jestem fanką okularów, w taki sposób kolekcjonuję inne rzeczy. W moim przypadku przełamanie rutyny następuje poprzez różnorodność makijażu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie:) Okularki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śweitne są te pierwsze oksy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie lenonki liva to mój faworyt! ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te lenonki spodobałyby się na pewno mojemu facetowi, on takie lubi :D
    Ahh jak ja marze już o takim relaksie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne są te okulary i ślicznie wyglądasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie wszystkie pokazane okularki mają w sobie coś fajnego, super zdjęcia, pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne okulary. Te okrągłe jakoś nie bardzo do mnie przemawiają. Może gdyby miały wąziutką oprawkę bardziej by mi przypadły do gustu. Super post ! ;)
    kiichigousuagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. trzecie są chyba najbardziej w moim stylu, ale te pierwsze też są dosyć ciekawe... jednak ja bym się raczej nie odważyła na lenonki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak nas dawno tu nie było.
    Piękne okulary. Te pierwsze mają cudne odbicie. Podobają się mi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również nie pozwalam sobie na lenistwo w te wakacje - aktualnie pracuje, a sierpień mam zamiar trochę pozwiedzać:) Zdjęcia niezwykle klimatyczne! Warto czasami wybrać się właśnie do lasu. Cisza, spokój i chwila dla nas samych :) Piękne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze strasznie ciężko jest mi dobrać okulary do mojego kształtu twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Model dla kierowców zdecydowanie dla mnie :)
    Wyglądasz super, bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥