środa, 17 kwietnia 2019

ZDROWA woda ŻYCIA doda...

Hey!



Połowa tygodnia już za nami... do świąt coraz bliżej z czego niezmiernie się cieszę! :) Myślę, że odpoczynek i ciut refleksji przed maturalnymi przygotowaniami jest wskazany. 

Lekkie załamanie pogody trwało zaledwie chwilę... wczoraj byłam na wyczerpujących, przed świątecznych zakupach. Pośród siatek z niezbędnymi produktami znalazły się dwie, nowe zdobycze, którymi jak najbardziej chciałabym się Wami pochwalić. 


W dzisiejszym poście chciałabym się skupić na niezwykle przydatnym gadżecie, który w dużym stopniu generuje moje podejście do bezpiecznego i zdrowego funkcjonowania w świecie. 
Fascynacja w tym zakresie rozpoczęła się niecały rok temu, kiedy otrzymałam swój pierwszy dzbanek filtrujący. Od tego czasu zaopatrzyłam się dodatkowo w podręczną butelkę filtrującą. Niezauważalne dla większego grona odbiorców poczynania zapewniają i utwierdzają mnie w przekonaniu, że to od nas zależy jak zadbamy o siebie i to co najcenniejsze - zdrowie. 

Filtry do wody marki FITaqua to 20 lat doświadczenia na polskim i zagranicznym rynku. Oryginalność i wysoka jakość cieszą się powodzeniem w wielu krajach na całym świecie. Produkty powstałe w nowoczesnym zakładzie w Łodzi pozwalają chronić środowisko naturalne. Wsparcie polskiej gospodarki, lokalnego sportu, współpraca ze szkołami - szereg działań promujących zdrowy i bezpieczny styl życia. Nie bez powodu jak mantrę powtarzam te słowa. Zapamiętajcie kochani - zdrowie i bezpieczeństwo!


Po kilku tygodniach testów zdołałam wyodrębnić swoją opinię i spostrzeżenia dotyczące otrzymanego filtra - KLIK







Początkowo martwiłam się jak będzie wyglądał montaż takiego filtra. Zasięgając informacji na stronie okazało się, że trwa to zaledwie kilka sekund, a cała procedura jest dziecinnie prosta.

Filtr przykręcamy bezpośrednio do słuchawki i wężyka, można powiedzieć, że taki gadżet stanowi połączenie tych dwóch elementów. Bądź pomiędzy wężem a prysznicem. Ja wybrałam pierwszą opcję, choć zastanawiam się nad przełożeniem filtra by móc wieszać słuchawkę prysznicową.

Taka "konstrukcja" nie jest ciężka, a to za sprawą lekkiego tworzywa z jakiego został wykonany filtr. W moim przypadku słuchawka prysznicowa jest kilkukrotnie razy cięższa.

 Pisząc o tworzywie warto wspomnieć, że filtr zawiera KDF - wysokiej jakości złoże cynkowo-miedziowe, które neutralizuje wysuszające działanie chloru, soli wapnia i magnezu. Filtr zatrzymuje nikiel, chrom, i metale ciężkie, a także grzybnie i bakterie.

Pisząc takie rzeczy jestem przerażona, że przez tyle lat dostarczałam swojej skórze i włosom tak szkodliwych związków. Niewiedza była spowodowana brakiem zainteresowania w tej dziedzinie. Jak dobrze, że to się zmieniło!

Po kilku tygodniach użytkowania zauważyłam kolosalne zmiany w miękkości i nawilżeniu skóry. Na swoim blogu wielokrotnie wspominałam o złym stanie przede wszystkim cery i ciągłym przesuszeniu skóry. Oczywiście nie pozostawałam bierna takim niekorzystnym skutkom i cały czas dbałam o nawilżenie i poprawienie elastyczności. Efekty na pewno były widoczne, aczkolwiek pozostawał pewien niedosyt. 

Teraz wiem, że woda do jakiej miałam dostęp nie była w pełni czysta i przyjazna. Zresztą dowodzi temu ilość kamienia i osadu jakim pokryte są elementy mające styczność z wodą tzn. baterie, urządzenia sanitarne i czajnik elektryczny.

Filtr redukuje ilość szkodliwego chloru i chroni przed osadzaniem się kamienia na powierzchni baterii czy dnie brodzika. 

Takie rozwiązanie ma także swoje drugie dno... oszczędność pieniędzy, które wcześniej były wydawane na preparaty zwalczające kamień i osad również cieszy. 

Kolejną zaletą jest poprawa w wyglądzie naszych włosów. Producent wspomina o dłuższej świeżości, lepszym układaniu się włosów i dłuższym utrzymaniu koloru i blasku włosów farbowanych. Te wszystkie korzyści są ze sobą połączone - montaż filtra - brak osadu - nasze włosy nie pozyskują szkodliwych substancji - poprawa w ich wyglądzie - oszczędność pieniędzy na szampony, odżywki i mydła. 

Odkąd zaprzestałam farbowaniu włosów przykładam wagę do ich wyglądu. Długie włosy wymagają pielęgnacji i troski. Nie wyobrażam sobie by powrócić do efektu sprzed lat, kiedy byłam posiadaczką rozdwojonych, matowych i przesuszonych włosów. Można powiedzieć, że skoro ma się rozdwojone włosy to nie pozostaje nic innego jak je obciąć. To prawda, aczkolwiek stawało to się męczące, kiedy w krótkim czasie pojawiały się rozdwojenia. Takie błędne koło irytowało.


FILTR PRYSZNICOWY FITaqua - KLIK






ZAPRASZAM NA MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE MARKI:

FB: @fitaqua.polska

INSTA: @fitaquapolska






Tymczasem kochani zmykam zaczerpnąć troszkę promienie słonecznych. Dzisiejsza pogoda jest idealna na wiosenny spacerek! Życzę miłego dnia. Pa! Pa!




1. Przy użyciu jakich gadżetów dbacie o zdrowie i bezpieczeństwo?
2. Znaliście markę FITaqua? Sądzicie, że taki filtr jest nas w stanie uchronić przed szkodliwymi, niezauważalnymi dla oka substancjami?




26 komentarzy:

  1. Ciekawy post przydatny woda jest bardzo ważna, nie słyszałam o tej marce myślę ,że ten filtr jest pomocny i może uchronić przed szkodliwymi substancjami może i ja się zaopatrze fajnie, że poruszyłaś taką tematykę. Zapraszam do mnie pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycja, tym bardziej, że zbliża się lato i nasze zapotrzebowanie na wodę rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisany post :) Propozycja fajna na pewno wiele osób skorzysta :) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam nawet, że takie filtry istnieją. Zapisałam sobie produkt w zakładkach, ale zakupię najprędzej w nowym mieszkaniu. Bardzo przydatny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pomysł z tym filtrem, mi też by się taki przydał :D
    Unpredictabble - klik ¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej firmy,aż do teraz. Super prezentacja,świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, pierwszy raz o tym słyszę :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się dotąd z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa sprawa, jeszcze nigdy o tym nie słyszałam :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówiąc szczerze to pierwszy raz o nich słyszę, ale po przeczytaniu opisu zaciekawił mnie produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie slyszalam o tej firme :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę, ciekawy produkt :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś słyszałąm o tej firmie, muszę przemyśleć ten filtr

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) a taki filtr to super sprawa! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyfałby mi się taki filtr. Ale na razie mogę tylko pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słysze o tej firmie, ale wydają się super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę nad zakupem filtru już od jakiegoś czasu. Dzięki za propozycję od tej firmy
    https://miss-uncover.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCjqx5GwSIU23cLC7fLuso2A

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetny filtr, przydałby mi się taki 😋

    OdpowiedzUsuń
  19. kojarzę ten filtr, sporo osób go chwali.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marka nie jest mi znana, ale trzeba dbać o własne zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz slysze o tej marce, super pomysl na post zwlaszcza ze teraz jest coraz cieplej

    OdpowiedzUsuń
  22. Wodę powinno pić się codziennie zwłaszcza że zbliża się lato :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbimy tego typu produkty! Przydałby nam się taki pojemnik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze filtry do wody dla mojej firmy zakupiłem w kuna system, polecam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuna System www.kunasystem.pl/? Polecam, mają świetne filtry do wody.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥