wtorek, 22 stycznia 2019

Krocząc po śniegu...

Hey!


Sesja zdjęciowa jaką udało mi się w ostatnim czasie wykonać była zwieńczeniem przepięknej zimowej pogody, choć z delikatnymi, wiosennymi przebłyskami. Nie ma nic lepszego jak promienie słoneczne. Wtedy nie liczą się dla mnie stopnie na dworze, choćby miały by być one na minusie. Ważne, że aura jest niezwykle promienna i człowiek ma możliwość z niej skorzystać.


Współpraca z marką Gemre pobudziła moje zaangażowanie w kwestii poszukiwania nowych scenerii. Chcę by na blogu pojawiło się jak najwięcej różnorodności. Podążając tym tropem zasięgnęłam inspiracji w klimacie lasu. Nie jest to las znajdujący się nieopodal mojego domu, choć tereny są mi jak najbardziej znajome. 
Tak bardzo ubolewam, że nie zdążyłam wybrać się na jesienną sesję. Mogę Wam nawet zdradzić, że w wirze codziennych obowiązków, nauki i wyjazdów w tamtym okresie nie spostrzegłam jak szybko piękna, złota jesień przybrała postać ponurej i nieprzyjaznej człowiekowi. 

Myślę, że moje plany na czekające mnie w przyszłości sesje są niezwykle ambitne. Zresztą, już niedługo najdłuższe wakacje życia. Coś czuje, że ten czas będzie niezapomniany.

A propo, przytknęłam o współpracy z Gemre
Do moich obuwniczych zbiorów dołączyła kolejna para obuwia. Jeżeli jesteście ciekawi jak oceniam wybrany model zapraszam poniżej :)





Moja stylizacja opiewa na ukochanym płaszczyku i nowych spodniach. 
Płaszczyk to istna rewelacja. Wybierając go kilka miesięcy temu na jednej z internetowych stron nie wiedziałam, że tkwi w nim taki potencjał. Zresztą skrywa on w sobie wielką tajemnicę, którą tylko spostrzegawczy i systematyczni czytelnicy są w stanie uchwycić. Jeżeli jednak ciekawi Was o co dokładnie chodzi to zapraszam do zimowych, zeszłorocznych postów :)

Spodnie kupiłam w zeszły piątek. Takiego fasonu zdecydowanie brakowało w mojej szafie. Śmiało można by je było przyporządkować do klasycznego, niewyszukanego modelu... gdyby nie przetarcia i postrzępione nogawki. W tych detalach tkwi cały urok. 

Nieprzypadkowo zdecydowałam się na stalowy odcień spodni. Tylko takim sposobem mogłam wyodrębnić piękno otrzymanego obuwia. 







TRAPERKI GLANY (KLIK)


Nie powinno Was zdziwić, że to właśnie traperki zawładnęły mym sercem. Mam wielką słabość do takiego modelu obuwia. Nie walczę z tym, co więcej nawet nie próbuje podejmować żadnych prób. Tak już jest, a Ja cieszę się jak małe dziecko kiedy spośród wielu, fajnych egzemplarzy wypatrzę coś osobliwego, wręcz lgnącego do mojej osoby. Pomimo impulsu zachowałam nutkę trzeźwości sięgając po stonowany, jakże mi potrzebny stalowy odcień. Co jak co, ale do tej pory nie stałam się posiadaczką czarnego, zimowego obuwia na płaskiej podeszwie. Cały czas próbuje to zmienić... skutków nie widać do dnia dzisiejszego.

Ale powiedzcie sami? Potrafilibyście przejść obojętnie obok takich traperków?
Bije od nich blask i kuszący urok. Dodatkowo są delikatnie podwyższane dzięki czemu nasze nogi są wysmuklone i jeszcze lepiej się prezentują. Guma z jakiej wykonana jest podeszwa jest jak najbardziej korzystna dla naszej stopy. Nie czujemy występujących nierówności w podłożu podczas chodzenia. 

Traperki nie są ocieplane, ale nie dyskwalifikuje ich to do założenia w zimowe, mroźne dni. W zależności od pogody zalecałabym nałożyć cieplejszą skarpetkę. 
Zawsze na stronie wybierałam rozmiar 39. Tym razem postanowiłam jednak zaryzykować i skusiłam się na 38. W poprzednich, dwóch egzemplarzach czułam, że są jeszcze rezerwy i dla własnych testów wybrałam mniejsze. 
W dobrze przylegających butach nie tracimy ciepła, które kumuluje się wewnątrz obuwia. To niezbędna cecha, kiedy nie chcemy marznąć w stopy. 

Do paczki dołączone były jeszcze dwie, czarne wstążki, które możemy naprzemiennie sznurować obuwie. Ja jednak nie chciałam wpleść w zaprezentowaną stylizację czerni, dlatego też w moim zestawieniu królują klasyczne sznurówki o stalowym odcieniu.


~~~~~~ POLECAM! ~~~~~~





ZAPRASZAM - GEMRE


(NOWA KOLEKCJA JESIEŃ/ZIMA, NOWOŚCI I RÓŻNORODNOŚĆ MODELI OBUWIA, DARMOWA WYSYŁKA OD 150 ZŁ, WYSYŁKA W CIĄGU 24 GODZIN, 30 DNI NA WYMIANĘ I ZWROT) 



Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! Pa! Pa!



1. Jakie scenerie zdjęć lubicie najbardziej?
2. Czy obcowanie z naturą jest dla Was równie ważne?
3. Traperki glany - jak oceniacie mój wybór?



26 komentarzy:

  1. Powiem ze bardzo podoba mi się kurteczka.. Look bardo ciekawy... beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciał by zima sobie poszła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty rewelacja- ciekawe jest również Twoje futerko

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście żebym nie przeszła obojętnie obok takich fajnych bucików:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty super piękne zdjęcia pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i dziękuję za zaproszenie z grupy Blogerzy. Na początku muszę napisać, że jesteś bardzo ładną kobietą. I Twoje oczy są jak takie urocze, a wzrok jak kotki. Pisząc o butach, muszę nadmienić, że bardzo ładnie dobrałaś je do swojej stylizacji. Ja akurat gustuje w takiej modzie, więc z radością zajrzę do sklepu, o którym wspominasz. Serdecznie Ciebie pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w blogowaniu i we współpracy ze znanymi markami. W wolnym czasie zapraszam do siebie. chicbykate.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja w pięknym otoczeniu, bo kocham polskie lasy :). Mogłabym po nich spacerować godzinami. Muszę też zwrócić uwagę na traperki, bo wyglądają świetnie, a właśnie szukam tego typu butów, może się skuszę ;). Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne buty! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo to zestawienie nie przekonało mnie w całości. Średnio podpasowal mi ten kożuszek. Nigdy nie kupowałam od Grene ;) sesja w lesie jest zawsze udana, fajne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te botki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zimowe Zdjęcia mega to wygląda a kurtka jest boska.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i muszę przyznać, że stylizacja bardzo mi się spodobała ^^ Super jest ten płaszczyk.
    Buty również zwróciły moją uwagę, dobry wybór :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie jak dla mnie kurteczka wygrała! Sama bym taką założyła ;D

    ejno.com.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! <3 i świetnie wyglądasz w tej kurtce.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ty masz magnetyzujące spojrzenie :) Super podobają mi się te botki :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor tych butów, naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zakochana w tych butach. Choć zawsze stawiam na wygodne trampki czy botki to te mają w sobie coś naprawdę niezwykłego. Boskie zdjęcia, takie uwielbiam najbardziej. Pozdrawiam kochana, pisanepedzlem

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te buty i cały zestaw bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super fotki! Buty są piękne!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie te butki są świetne! Idealne na takie zimowe i chłodne dni :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/pomadki-golden-rose-recenzje.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz bardzo fajną kurteczkę. Podoba mi się bardzo.
    Ps.zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja świetna. Szukałam akurat inspiracji na te chłodne dni <3

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka na prawdę wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥