piątek, 19 stycznia 2018

Róż kolorem miłości?




Hey!


Od zawsze przyjęło się, że kolorem miłości jest wyrazista, nasycona czerwień. Oczywiście nie będę tego podważać, ale co powiecie gdyby do koloru miłości dołączyć także róż? Myślę, że odzież jak i dodatki w tym odcieniu są równie mocno zmysłowe jak w czerwieni. Zapraszam do przejrzenia moich miłosnych propozycji. Bardzo proszę o poklikanie w zamieszczone odnośniki, oczywiście z góry dziękuje! <3


Zaful Valentines Day 2018 Special Promotion - KLIK

    

I   ღ   II   ღ    III   ღ   IV







I      II      III      IV







I      II      III      IV

 

 

Dla czytelników bloga mam małą niespodziankę - kupon. Wpisując przy zamówieniu hasło ZafulChen otrzymujecie 10% rabat.

 

 

To była ostatnia wishlista na ten miesiąc :) Przepraszam kochani za dwa posty o podobnej tematyce w jednym czasie, aczkolwiek mam postawione pewne warunki, które podczas nawiązania współpracy są konieczne do spełnienia. 



Uciekam troszkę odpocząć! :) Pa! Pa!



30 komentarzy:

  1. Kolor różowy jest piękny 🙂

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, poklikane. Pozdrawiam :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż jest boski! Byle nie w nadmiarze;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy to ładny kolorek. Lubię go, byle tylko nie przesadzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj od jakiegoś czasu uwielbiam różne odcienie różowego i jest moim faworytem jak na razie :) zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam kolor różowy ❤
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałaś kochana same cudowne rzeczy! <3 zakochałam się w pudroworóżowej koronkowej sukience i kombinezonie z odsłoniętymi ramionami <3 są przepiękne! :) jeszcze nigdy mi się nie podobały tak bardzo żadne rzeczy z tego typu postów jak własnie te dwa cuda! <3 również koronkowe body zarówno w morelowym jak i czarnym kolorze są mega! :) poklikałam oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy. Jednak według mnie różowy kojarzy mi się bardziej z dziewczęcością niż z miłością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż dla mnie jest przeuroczy i nadaje się idealnie na walentynki :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się trzecia sukienka! :) A sam różowy... bardzo lubię ;)
    Wszystkiego cudownego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham różowy <3 najbardziej jego pudrowy odcień :)
    prześliczne ubranka :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne ubrania wybrałaś do pokazania! :) Oczywiście kliknięte kochana. :*

    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię róże chyba nawet bardziej niż czerwienie- te odcienie różu wybrane przez Ciebie do mnie przemawiają 😁👍
    Śliczne ubranka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :)
    https://qwxzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowy nie jest taki zły, lecz pasuje do dziewczyn moim skromnym zdaniem, fajne propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyzwyczaiłam się za bardzo do tego że czerwony to kolor miłości ☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. KaDy odcień różu jest śliczny, a sukienki ? Są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Od zawsze lubię kolor różowy. Niektóre odcienie są dość 'dziecinne', ale można je fajnie wkomponować w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bardziej czerwień to kolor miłości :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam pastelowe kolory, a zwłaszcza pastelowy róż. Dodaje on uroku 😊

    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmysłowa bielizna w prezentowanych zdjęciach lubi jednak bardziej zdecydowane kolory.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten kolor, a sukienki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy u mnie również różowa wishlista ale z Rosegal !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten czarny zestaw mega ale różowe twoje propozycje też są ładne i myślę, że dużo osób może się na nie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię taki pastelowy róż, delikatny i ładnie wyglądający :)
    Sukienki bardzo mi się podobają, tak samo jak te dodatki, które przypominają o utęsknionym lecie! <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥