poniedziałek, 15 stycznia 2018

Dwa serca...

Hey!


Styczeń poprzedza miesiąc, w którym jeden dzień w szczególności jest poświęcony zakochanym. Dwa serca, bo tak zwie się dzisiejszy post nawiązuje do Walentynek. Nie byłabym sobą, gdybym z tej okazji nie przejrzała znajomych mi internetowych sklepów. Zawsze ciekawią mnie promocje i zamieszczone produkty nawiązujące do zbliżających się okazji/ świąt. Jeżeli interesują Was urocze, miłosne akcenty to zapraszam do kliknięcia w pierwszy zamieszczony link, który od razu przeniesie Was na stronę. Ja uzupełniając dzisiejszą notkę zamieściłam kilka produktów, które najbardziej przykuły moją uwagę. Muszę przyznać miłosne przedmioty i odzież na prawdę rozczula wywołując zapewne uśmiech nie tylko na mojej twarzy ❤ ❤ ❤


Gamiss Valentine's Day Gift 2018 - KLIK



I Love You Heart Colors Changing LED Night Light - TRANSPARENT  Valentine Day Gift 3D Arrow Through Heart Colorful Touch Night Light - COLORFUL
7 Color Changing Heart Balloon LED Night Light For Valentine Day - COLORFUL   Valentine's Day Rose Confession Gift LED Night Light - TRANSPARENT


Lampka I    Lampka II     Lampka III  ❤  Lampka IV

 


 
 Lace Panel Heart Print Vintage Dress - RED WITH BLACK L 2018 New Red Rose Big Pendulum Dresses - BLACK 2XL


Sukienka I           Sukienka II





 Valentine's Day 3D Galaxy Lovers Print Hoodie - COLORMIX 3XL      Valentine's Day Cartoon Skulls Print Hoodie - COLORMIX 3XL

Bluza I        ❤            Bluza II

 

 

Raglan Sleeve Love Heart Valentine T-shirt - GRAY XL     I Love Kitty Valentine T-shirt - WHITE M   

Bluzka I          ❤           Bluzka II

      

Dla czytelników bloga mam małą niespodziankę - kupon. Wpisując przy zamówieniu hasło GamissChen otrzymujecie 10% rabat.



Dobrze, uciekam kochani przejrzeć nowości na Waszych blogach :) Pa! Pa!



46 komentarzy:

  1. Fajne lampki 3 najlepsza i bluzy też fajne:)
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 lampka najbardziej mi się podoba :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampki są urocze. 4rta bardzo się mi podoba. Sukienki też mega! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, te lampki są zachwycające !!

    http://luxwell99.blogspot.com/2018/01/punktacja-na-aplikacji-rossmann.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wow its awesome dear lights look blouse love it..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe sukienki, które są mimo wszystjo dosyć uniwersalne, nie tylko na Walentynki. :)


    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy te lampki mi sie podobają ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te rzeczy :)
    Pozdrawiam, lloewey ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega słodkie rzeczy ❤
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampki są świetne ale i sukienki wpadają w oko!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się sukienki ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. osobiście nie lubię Walentynek :D ale Twoje propozycje tych gadżetów,szczególnie sukienki bardzo mi się podobają :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te lampki😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. na wielu blogach pojawia sie propozycje od Gamiss.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne te sukienki szkoda tylko że się nie zmieszczę :(

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te lampki są boskie! :o Sama chętnie bym taką przygarnęła.
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię torebki oraz płaszcze z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna jest ta pierwsze sukienka ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesujące rzeczy ;) Ciekawa jestem jak te lampeczki wyglądają na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię walentynek :D Sukienki fajne :)
    Pozdrawiam :))
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie lampki bardzo przypadły mi do gustu. Moim zdaniem idealne na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne ! Lamki i piżamy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie super! A lampki są nieziemskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te lampki są po prostu świetne! Sukienki z resztą też śliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne rzeczy! W szczególności lampki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne lampki ^^ Najbardziej spodobały mi się bluzeczki *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienki od razu wpadły mi w oko, ah kobiety! :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. nie przepadam za kotami, ale jednak bluza z nim wygrywa :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie jakoś specjalnie takie walentynkowe akcesoria czy ubrania nie interesują i jakoś nie przepadam za tym świętem, bo wydaje mi się zbyt sztuczne, ale z Twoich propozycji podobają mi się sukienki :) szkoda tylko, że nie mają długich rękawów :<

    OdpowiedzUsuń
  31. Te lampki są sliczne. Pierwsza sukienka mi się spodobała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta lampeczki są piękne- ja uwielbiam takie gadżety <3
    i ostatnia bluza świetna- bo kocią mamą jestem, więc od razu szarpnęła mnie za serducho <3

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te lampki wyglądają świetnie! Ubrania nie w moim stylu, ale mają ciekawe wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej genialne są te lampki.. Zakochałam się w nich i możliwe,że pojawią się niedługo w moim pokoju. Mega pomysł na posta.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne ubrania :)

    http://nataliapoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥