niedziela, 21 stycznia 2018

Czerń i róż pośród bieli...

Hey!


W końcu kochani zawitała do nas prawdziwa, śnieżnobiała zima. Oczywiście bardzo się z tego powodu cieszę, gdyż śniegu z roku na rok jest coraz mniej i powoli staje się on niespodzianką.
Za tydzień rozpoczynam wyczekiwane ferie zimowe, liczę, że ten tydzień minie w mgnieniu oka. Nie będę zaprzeczać, chciałabym troszkę odpocząć od obowiązków szkolnych, tym bardziej, iż od środy mamy nowe półrocze i polowanie na oceny rozpoczęło się od początku.






Dzisiejsze zestawienie jest typowe zimowe, nawiązuje przede wszystkim do ówczesnej pory roku :) W ostatnim czasie bardzo polubiłam nie tylko wzorzyste sweterki, ale także koszule, bluzeczki i t-shirty o tym motywie, Niejednokrotnie mogliście się przekonać o tym na moim blogu przeglądając zamieszczone stylizacje.  


Sweterek kardigan widoczny na zdjęciu to połączenie bieli, pastelowego różu i szarości. To on odgrywa w dzisiejszej stylizacji główną rolę, a to za sprawą norweskiego wzoru, który od razu rzuca się w oczy. Przy gęstym splocie i ciepłej dzianinie zima mi nie straszna. Kardigan nie posiada ani zapięcia, ani paska, więc jest przeze mnie traktowany jako typowa narzutka :) Najlepiej komponuje się z czarnymi spodniami i bluzeczką o takim samym kolorze. Jedyną wadą są zbyt daleko przyszyte kieszonki. Jestem wręcz pewna, że nie będą przeze mnie użytkowane, a jeśli tak, to bardzo rzadko.


Niestety nie mogę zamieścić odnośnika do kardiganu, gdyż chwilowo nie jest on dostępny na internetowej stronie sklepu - Gamiss






Tymczasem kochani zmykam obejrzeć dekoracje Mistrzostw Świata w Lotach Narciarskich! <3 3 miejsce Polskiej drużyny bardzo mnie cieszy! Pa! Pa!



1. Co sądzicie o dzisiejszej stylizacji?
2. Jak spędziliście zimowy weekend?



37 komentarzy:

  1. Prześliczny sweterek!!!! Ładna ta śnieżna sesja 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie zimowe jeszcze trochę później, niż ty :( śliczny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż oka :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/last-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest cudowny! Bardzo mi się podoba, a Ty Kochana wyglądasz cudownie! Pewnie ze obserwuje i zapraszam do siebie :) perfectmetest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja mega ! Ja jeździłam na treningi i czytałam książkę, także weekend na wielki plus :-)
    https://hennalovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter robi furore 😍 jest piekny. Sama mam w planach kupno sweterka w takie wzorki 😊 wiec stylizacja bardzo mi sie podoba. Co do planow... chcielismy z mezem wziasc syna na sanki. Ale w sklepie nie bylo takich jakie chcielismy... no wiec jednak weekend domowy 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za takimi wzorami, dlatego stylizacja raczej nie dla mnie. Też zaczynam ferie za tydzień :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz piękny ten sweterek, ma śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne zdjęcia, mega klimatyczne! <3
    Twój sweterek mega mi się podoba!
    Uwielbiam sweterki w takie wzorki, idealne na zimowe, mroźne dni!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Weeken spędzilismy na sankach i spacerach. Sweterek jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kardigan jest po prostu stworzony do takiej pogody!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja. Bardzo ładnie Tobie w tej stylizacji na zimowym tle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepiękne 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się kolor Twoich ust! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja, śliczny kardigan :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój róż, ale i tak cudnie ^^


    https://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna stylizacja no i rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się góra Twojej stylizacji! Kolory i wzory mnie oczarowały ;)

    Zapraszam na mojego bloga jeśli będziesz miała czas i chęci :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się Twój sweterek :)
    uwielbiam norweski wzór :)

    pozdrawiam cieplutko


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczesvie mam juz ferie ! A stylizacja ciekawa plus barfzo swiwtne zdjwcia ;)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny kardigan, ładna kolorystyka, ciekawy wzór.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny ten kardigan, podobają mi się kolory :)
    www.s-y-l-w-i-a.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweterek jest cudowny! Bardzo mi się podoba :) Sama bym się na niego skusiła.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się cieszę, że w końcu spadł śnieg i mogę wyjśc robić zdjęcia na śniegu. Ten sweterek pięknie prezentuje się na zimowym tle ♥
    Pozdrawiam cieplutko
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna ta narzutka, kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna narzuta, super kolory! Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweter bardzo mi się podoba ma takie fajne kolory. Ja swoje ferie zaczęłam wczoraj :) i muszę przyznać, że dobrze robi odpoczynek od szkoły.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia w zimowej scenerii :)
    Miłego wieczoru!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale uroczo wyglądasz w takim sweterku :) Bardzo ładny makijaż
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjecia ;) A sweterek jest świetny! :)
    Pozdrawiam

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja :) kolorki pastelowe ale jak najbardziej pasują do tej pory roku 😘

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥