piątek, 22 grudnia 2017

5 produktów - 5 opinii #2

Hey!


Po 4 miesięcznej przerwie, po raz drugi wracam z recenzją produktów z firmy ReversCosmetics


 Marka w ostatnim czasie zyskała na sławie, a to za sprawą rozgłosu przez blogerki testujące produkty wspomnianej firmy. Po kilku miesiącach zauważyłam, że asortyment ich internetowego sklepu znacznie się powiększył, co mnie bardzo cieszy. Widać, że firma się rozwija, nie stojąc w miejscu.



 Puder prasowany MINERAL PERFECT (KLIK)


Opakowanie pudru jest podzielone na dwie warstwy, w pierwszej znajduje się puder, natomiast w drugiej dołączona jest gąbeczka do jego dokładnego rozprowadzenia. Wbudowane lustereczko ułatwia nam poprawę makijażu w każdym miejscu o każdej porze. Nie każda kobieta nosi w torebce podręczne lustereczko, więc jego dołączenie przy pudrze jest wielkim plusem.

 Sposób 4 wariantów kolorystycznych, wybrałam odcień N01, aczkolwiek zastanawiałam się na numerem N03, który po przemyśleniu również mógłby ładnie wyglądać na twarzy. 

Odpowiednie wykończenie i zmatowienie makijażu jest dla mnie bardzo ważne, a to właśnie oferuje nam ten produkt. Nie lubię efektu maski, a niekiedy spotykam się z nieodpowiednim nałożeniem i rozprowadzeniem kosmetyków. Nie wygląda to estetycznie i ładnie, dlatego wybór dobrze dobranego odcienia zgodnego z naszą karnacją jest bardzo ważne.
 

 

Podkład MINERAL PERFECT (KLIK

 

 Podkład idealnie sprawdzi się dla osób z niewielkimi problemami skórnymi. Produkt jest w stanie sobie poradzić z młodzieńczym, niewielkim trądzikiem poprzez wyrównanie kolorytu cery i zatuszowaniu niedoskonałości.


Mineralna formuła ma właściwości kojące, łagodzące i nawilżające. Jest przystosowany do każdej rodzaju skóry, nawet do tej bardzo wrażliwej.  
 Ma fajną, delikatną, kremową konsystencje. Rozprowadzenie nie powinno przysporzyć nam żadnych problemów.  

 Producent nie zawarł informacji dotyczącej wymaganej trwałości podkładu. Po moich testach jestem w stanie określić iż 5-6 godzin to czas kiedy możemy cieszyć się pełnym makijażem bez zbędnych poprawek.



Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector (KLIK)

 

 Mam swój ulubiony, sprawdzony w każdych warunkach korektor, więc wobec tego produktu moje wymagania były dość wysokie. 

Producent zapewnia nas o właściwościach korygujących wszelkie niedoskonałości cery, cienie pod oczami, a nawet drobne zmarszczki, redukując przy tym zaczerwienienia.

 Czy tak jest?

Nie wypowiem się w kwestii zmarszczek, gdyż w tak młodym wieku jeszcze ich nie posiadam, i oby jak najdłużej tak pozostało, a także cieni, gdyż w ostatnim czasie one ustąpiły. Co do niewielkich niedoskonałości i zaczerwienień korektor świetnie się sprawdza. Możemy go zarówno używać pod makijaż jak i samodzielnie.



 Rozświetlająca baza pod makijaż (na stronie jeszcze niedostępna)

 

Ta baza jest zupełną nowością marki ReversCosmetics, bardzo się cieszę, że mogę ją przetestować jeszcze przed oficjalną odsłoną. Posiadam już silikonową bazę pod makijaż tej marki, o której mogliście przeczytać w sierpniowym poście - 5 produktów - 5 opinii...

Rozświetlająca baza ma formę białego, bezzapachowego kremu. Perłowe pigmenty odbijają światło co optycznie poprawia wygląd i koloryt naszej cery. Tłusta konsystencja doskonale nawilża i odżywia naszą skórę, pozostawiając ją w zdrowej, pełnej blasku kondycji. Po nałożeniu baza szybko się wchłania, i po tłustej konsystencji nie ma już śladu. Baza przedłuża trwałość naszego makijażu o kilka godzin. Interesujący produkt, polecam każdemu osobiście go przetestować.



Cienie do brwi EYEBROW SET - PROFESSIONAL STYLISH - (KLIK)

 

Testy paletki do brwi były dla mnie najtrudniejsze. Brwi to jedyny element, który pozostawiam w nienaruszonym stanie podczas makijażu. W tej dziedzinie jestem zupełnym nowicjuszem. Makijaż i tak pochłania mi dużo czasu, a gdyby dodać stylizację brwi, ojjj chyba kończyłoby się to porannymi spóźnieniami do szkoły.

Jednak jako bloger kosmetyczno-modowy czas zmierzyć się z nieznanym.
Początkowo paletka przysporzyła mi wiele problemów, lecz z czasem nabrałam pewnego doświadczenia i zauważyłam godziwą, nadającą się do wyjścia stylizację. Trwałość cieni jak na nowicjusza jest całkiem okey. 3 cienie i wosk to zestawik idealny, a dołączony pędzelek - gąbeczka w jednym to w ogóle rewelacja. Zestaw No1 jest trafiony, kolorystyka bardzo mi odpowiada. W wolnej chwili pstryknę zdjęcie i zamieszczę na bloga efekt mojej stylizacji :)


Zapraszam - ReversCosmetics



Dobrze, kochani będę zmykać! Pa! Pa!



1. Co sądzicie o produktach marki ReversCosmetics
2. Wasze plany na przyszłe dni? 

31 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki <33 Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę firmę tylko z nazwy,bo niestety jeszcze nie miałam okazji używać ich produktów,ale fajnie,że Tobie przypadły do gustu 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, chociaż wydaje mi się, że natknęłam się kiedyś w internecie na zdjęcie tego podkładu :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne produkty, warte uwagi!
    A w kolejne dni będę odpoczywać...w końcu idą Święta!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przetestowała te kosmetyki <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne Kosmetyki :)
    Mam nadzieję że w najbliższym czasie spędzę czas z rodziną 😍

    Pozdrawiam
    Zapraszam do Siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej marce, może dlatego, że z makijażem mam na bakier. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tej marki. Być może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kosmetyki i wspaniała, świąteczna oprawa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam nic z tej marki. Ostatnio myślę o minerałach ale tych prawdziwych bez dodatkow.
    Do brwi polecam żel z golden rose ;) kultowy już i w kilka sekund poprawia wyglad brwi na calutki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tej marce, ale nigdy jej nie używałam kosmetyków :) ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie chętnie bym wypróbowała ;)
    Życzę wesołych świąt<3

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kosmetyki :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, fajnie że miałaś okazję przetestować aż tyle jej kosmetyków Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie miałam okazji spotkać się z tymi kosmetykami, ale może kiedyś nadarzy się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Wesołych Świąt!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji jeszcze używać tych kosmetyków... może w najbliżej przyszłości się skuszę ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! Nigdy nie słyszałam o takiej marce, ale na pewno przetestuje !
    Zapraszam także na mojego bloga, będzie mi miło :) --> dayllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o tej marce. Z chęcią bym przetestowała te kosmetyki ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków Revers, ale kiedyś na pewno je wypróbuję ;) Wesołych Świąt <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkty mnie naprawdę zainteresowały :-) powiem szczerze, że nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, jednak z chęcią bym je wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale kosmetyki wyglądają obiecująco!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znałam wcześniej firmy. Bardzo fajne kosmetyki :)

    Wesołych Świąt!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest za co chwalić markę. Te cienie do brwi mam do dziś i używam codziennie, niezamiennie. Puder zdecydowanie na plus także :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe produkty :) Wesołych Świąt :)

    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście o tych kosmetykach w ostatnim czasie można naprawdę wiele usłyszeć ;)
    To dobrze, że firma się rozwija, a nie spoczywa na laurach sprzed kilku miesięcy ;)
    Puder nie dla mnie, bo nie stosuje, ale dobrze, że nie daje efektu maski. Chyba nikt tego nie lubi.
    Podkład również produkt nie dla mnie, ale 5-6 godzin bez poprawek to w sumie całkiem pokaźna cyfra ;)
    Korektor ciekawa jestem jak spisuje się jeśli chodzi o zmarszczki, bo przeważnie takie produkty totalnie się nie sprawdzają ;)
    Lubię jak takie produkty kosmetyczne nie mają żadnego zapachu. Bo przeważnie nie jest on zbyt przyjemny ;)
    Jestem ciekawa jak wyszły Ci efekty, jesli chodzi o brwi. Bo również jest to element twarzy, który zostawiam nienaruszony :)

    WESOŁYCH ŚWIĄT! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam żadnego z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałem jeszcze do czynienia z tą firmą :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jestem specjalistą w tej materii, prawdę mówiąc nawet lajkiem nazwać mnie nie można. Fantastycznie jednak, że rozwijasz się i prężnie działasz na polu, który jest dla Ciebie ważny. Działaj, a z pewnością takich cudownych chwil jak zostanie ambasadorem marki, będzie jeszcze więcej!
    ~Nudziarz

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥