wtorek, 22 sierpnia 2017

5 produktów - 5 opinii...

Hey!


Marka ReversCosmetics, wysłała mi 5 produktów, o których dzisiaj Wam opowiem. Są to przede wszystkim kosmetyki na każdą kieszeń, zwłaszcza dla nas - nastolatek, gdzie każdy grosz ma znaczenie! :) Kosmetyki korzystne cenowo zachęcają do zakupu, choćby dla samych testów. Szata graficzna produktów nie jest przesadzona, wyrazista, ogólnie rzecz biorąc ładna - ciesząca oko. 


Więcej słów ode mnie znajdziecie pod każdym zdjęciem :)




Silikonowa baza pod makijaż MINERAL PERFECT BASE (KLIK

 

Silikonowa baza pod makijaż zaciekawiła mnie najbardziej. Sama nazwa jest troszkę zniechęcająca, ale zazwyczaj od razu nie skreślam takich produktów. Jako wielbicielka wszelkich nowości musiałam koniecznie przetestować na sobie tę bazę. Ma bardzo przyjemną formułę, lekko tłustawą, nawilżającą. Na stronie producent wspomina, że baza w swej formule ma zawarte olejki silikonowe, których zadaniem jest przygotować skórę przed nałożeniem pudru bądź fluidu. Nie sprawia uczucia nałożonej na twarz maski, skóra nie jest obciążona, mogę wręcz powiedzieć, że swobodnie oddycha. Wspomnę jeszcze o zapachu - kojarzy mi się z kremem Nivea, choć woń jest bardziej subtelna.


Pojemność: 30 ml 


Cena: około 7.00 zł

 

Puder w kulkach EGYPTIAN SUN (KLIK

 

Wiedziałam, że puder w kulkach znajdzie się w paczce, byłam tak na prawdę pewna tylko tego. Zdecydowałam się na puder w kulkach, gdyż nigdy wcześniej nie miałam takowego w swojej kosmetyczce. Szczerze mówiąc miałam już kilka razy zamysł, by kupić puder w takiej odsłonie, ale zawsze sięgałam po swoje wypróbowane te w kamieniu. Na stronie można zauważyć, że kulek w opakowaniu jest znacznie więcej, u mnie na zdjęciu jest ich jedna warstwa, choć pojemność pudru na stronie z moim otrzymanym egzemplarzem się zgadza. Co o nim sądzę? Spośród trzech wersji kolorystycznych wybrałam tą najjaśniejszą. Kulki mają 3 odcienie: różu, żółci i brązu. Każdy kolor kulek ma 3 różne zastosowania. Róż - rozpromienia twarz, żółć - rozświetla i nadaje jej zdrowy wygląd, natomiast brąz - podkreśla kontur twarzy. Twarz za sprawą połączenia tych kolorów staje się rozpromieniona i lekko przypudrowana. Produkt spełnia swoje działanie, nachalnie nie odznacza się na twarzy, za co dostaje ode mnie najwyższe noty.

Pojemność: 19.5g 


Cena: 18.00 zł
 

Lakier do paznokci DIVA z efektem żelu (KLIK

 

 Lakierów nigdy za wiele, tym bardziej różowych. Niedawno robiłam przegląd swojej kolekcji i stwierdziłam, że kilka lakierów jest już na wykończeniu, dlatego też, fakt, że dostałam kolejny bardzo mnie ucieszył. Ma on żelową formułę, bez konieczności użycia baza, topu, lampy UV. Szeroki pędzelek, fajnie zaokrąglony dobrze rozprowadza lakier po płytce paznokciowej. Ma rzadką konsystencje. 2 warstwy w zupełności wystarczą. Trwałość zadziwia, półtora tygodnia to czas radości pięknym manicure, bez odprysków i matowienia.


Pojemność: 12 ml



Pomadka do ust WATER SHINE (KLIK

 

Kolejna pomadka do kolekcji tym razem bez efektu matowienia, o perłowej formule. Dobrze się rozprowadza wygładzając usta, nie skleja ich. Posiadam kolor o numerze 04, jest to połączenie czerwieni z nutką różu. Niewielka warstwa potrafi zdziałać cuda, jest dobrze nasycona pigmentami. Co do trwałości... 3-4 godziny to czas kiedy nie musimy myśleć o poprawkach. Niestety zostawia ślady na szkle podczas picia.  Podsumowując, mogę polecić.


Pojemność: 4g


Cena: 10.00 zł
 
 

Puder bambusowy BAMBOO DERMA FIXER (KLIK)

 

Wcześniej miałam do czynienia z pudrem ryżowym, wersja bambusowa też jest bardzo fajna. Do opakowania dołączona jest gąbeczka, która rewelacyjnie sprawdza się w awaryjnych sytuacjach, kiedy nie mam przy sobie pędzelka, którym takie produkty uwielbiam rozprowadzać najbardziej. Puder jest szczególnie polecany dla cery tłustej i mieszanej. Jako właścicielka cery mieszanej mogę w pełni z niego korzystać. Działa antybakteryjnie i przeciwtrądzikowo. Świetnie wtapia się tuż po nałożeniu i staje się zupełnie niewidoczny. Posiada lekki, pudrowy zapach.


Pojemność: 8g 

Cena:  14.99 zł



Zapraszam - ReversCosmetics 

 Osobiście zapoznajcie się z ofertą strony.


Lecę przejrzeć nowości na Waszych blogach :) Pa! Pa!



1. Co sądzicie o kosmetykach marki ReversCosmetics
2. Testowaliście te produkty? Wasze opinie.

  
 

31 komentarzy:

  1. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten puder bambusowy i świetnie się sprawdził :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię lakiery z DIVY :) Szczególne różowe *.*
    Pozdrawiam!

    pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio chciałam wypróbować taki lakier do paznokci z żelem :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta pomadka
    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta baza po makijaż...😁
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U siebie opisywałam kiedyś tę samą wersję kulek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpycha mnie trochę nazwa tej bazy, "silikon" nie kojarzy mi się z czymś dobrym, ale skoro mówisz, że jest spoko... Ciekawią mnie te kulki i wprost zauroczył mnie kolor pomadki <3 Uwielbiam takie kolory!

    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mialam nic z tej firmy. Ta pomadka ma cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu planuję kupić puder bambusowy. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier do paznokci i puder w perełkach kuszą mnie do zakupu :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Chce ten puder 😊 Wygląda bosko 😍 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten puder bambusowy bo wiele już o nim słyszałam :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty! Mam lakier o podobnym kolorze :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki wydają się na prawdę ciekawe i rzeczywiście ich cena nie jest wygórowana. Taka na każdą kieszeń. A to duży plus!

    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, szczególnie zainteresował mnie puder bambusowy. Pozdrawiam i obserwuję :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne produkty w przystępnych cenach.
    http://erramood.blogspot.com/2017/08/wygodna-elegancja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawią mnie te kulki.... https://mniejnizwiecejpowaznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Puder w kulkach bardzo mnie zainteresował :
    świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy, puder w kulkach jest świetny :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiła mnie ta baza :>

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie slyszalam o tej marce, ale wydaje się bardzo ciekawa :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.hu/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć, fajny blog masz Natko :) dla kobiet w sam raz . Dziękuję za odwiedziny u nas :) pozdrawiam-Stankoos www.stankoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Puder w kulkach przykuł moją uwagę, ciekawa jestem jak sprawdziłby się na mojej skórze :) O marce kiedyś słyszałam, ale nie miałam okazji wypróbować ich kosmetyków :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm... może skuszę się na ten puder bambusowy :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. O niektórych produktach słyszę pierwszy raz :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne produkty, baze bym przetestowała ;) a mnie te białe pudry wybielają dosłownie nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥