czwartek, 24 sierpnia 2017

Naturalne kosmetyki z Białorusi...

Hey!


Coraz częściej przy doborze kosmetyków, kieruje się ich naturalnym składem, uwielbiam sięgać po takie produkty. Na świecie wyodrębniło się wiele marek głównie z krajów zachodnich, a jak jest u naszych wschodnich sąsiadów? Tego dowiecie się czytając dzisiejszego posta :)





Zostałam rozpieszczona różnymi próbkami, co bardzo mnie ucieszyło. W paczuszce znalazłam dwie maski - balsamy do ciała na bazie olejku kastorowego, dwie próbki szamponu na bazie lnu i 3 próbki kremu perfumowanego do ciała i rąk (o różnych zapachach).
Zaczynając od maseczek na bazie olejku kastorowego. Zalecane jest ich użycie tuż po zastosowaniu maseczki oczyszczającej, o której wspomnę za chwilę. Zadaniem maseczek jest nawilżenie skóry, po wcześniej wykonanym oczyszczeniu. Mają dość gęstą, tłustawą konsystencje. Ich zaletą jest szybkie wchłanianie się w skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy. Posiadają piękny zapach.
Szampon na bazie lnu w moim przypadku od zawsze się sprawdzał. Wiadomo len wzmacnia cebulki włosów. Czyni je pięknymi, nadaje blasku. Same cudo zawarte w niewielkiej saszetce :D
O kremie perfumowanym także mogę wypowiedzieć się pozytywnie. Po kilku zastosowaniach widać wyraźne nawilżenie skóry. Zawarty w formule perfum ma piękny, intensywny i kuszący zapach. Stała się ona miękka i elastyczna. Niestety mój ulubieniec jest już na wykończeniu, dlatego na czas kupienia nowej tubki nie zostałam bez niczego. Śmiało mogę powiedzieć, że próbki sprawdziły się, dorównując mojemu ulubieńcowi :)




Maseczka do twarzy na bazie gliny (KLIK)


A teraz czas na królową dzisiejszego posta! Zawarty w maseczce czarny aktywny węgiel bambusowy z trzema rodzajami naturalnej gliny powoduje głębokie oczyszczenie naszej skóry. Tak wielkiego oczyszczenia po zastosowaniu maseczki nie czułam jeszcze nigdy. Po nałożeniu maska zastyga, nie ściągając skóry. Tworzy lekką, blado - czarną powłokę. Twarz po 20 minutach od nałożenia produktu należy przemyć wodą. Maska usuwa nadmiar sebum i toksyn oczyszczając skórę. Dzięki formule peel-off zwęża rozszerzone pory, poprzez ich oczyszczenie. Twarz po przemyciu staje się rozświetlona i nieco bledsza, zauważyłam to wraz ze swoją mamą tuż po pierwszej aplikacji. Jeszcze kilka słów o zapachu. Jest on bardzo delikatny i przyjemny dla nosa. Chciałoby się częściej jej używać, co niestety nie jest możliwe ze względu na to, że taką aplikację można wykonać tylko 1-2 razy w tygodniu.


Najważniejsze składniki:


Kaolin -  skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zmaga się wydzielaniem nadmiernego sebum, odżywia skórę minerałami i biologicznie aktywnymi substancjami, pobudza przemianę materii w komórkach i ich regeneruje. 

Lllit - zwęża rozszerzone pory, odpowiednio odżywia skórę oraz regeneruje komórki, ma właściwości przeciwbakteryjne. 

Montmorillonit - ma na celu zwalczanie niedoskonałości skóry, dając świeży i zdrowy wygląd.



Skład: Agua (Water), Kaolin, Propylene Glycol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Caprylic/ Capric Triglyceride, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Emulsifying Wax, Glycerin, Ceresine, Oryza Sativa (Rice) Starch, Cl 77266 (Carbon), Lllite, Kaolin, Montmorillonite, Calcite, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Linalool, Hexyl Cinnamal.


Pojemność: 75 ml


Cena: 15.99 zł


Zapraszam na stronę - B.B.F

Instagram B.B.F - b.b.f.official

 



Na stronie znajdziecie wiele kosmetyków o naturalnym składzie. Firma posiada swoją stacjonarną siedzibę w naszym kraju, a dokładnie w Warszawie. Pielęgnacja włosów, twarzy i ciała dla kobiet, mężczyzn i dzieci przy pomocy wspomnianych produktów może stać się samą przyjemnością. Mam nadzieje, że zachęciłam Was do zapoznania się z ofertą osobiście. Pa! Pa!




1. Czy chcecie dołączyć do mnie, od niedawna wielbicielki Białoruskich kosmetyków?
2. Co sądzicie o próbkach i maseczce do twarzy na bazie gliny?

28 komentarzy:

  1. O białoruskich kosmetykach już od dawna jest głośno. Fakt, że są naturalne jeszcze to wzmacnia. Osobiście chętnie przetestowałabym tą maskę :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka wydaję się świetna!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie słyszałam o kosmetykach z Białorusi, wydają się świetne :). Już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej ;) https://magymany.blogspot.com/2017/08/nie-wazne-jak-sie-ubieramy-bo-liczy-sie.html?showCom

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcająco wyglądają te maseczki :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki zaciekawiły mnie :) Ładne zdjęcia ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty i mają bardzo fajne opakowania :) Takie estetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalne zawsze lepsze :) Chociażby dla naszego sumienia. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię naturalne kosmetyki. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki z węgla są jak dla mnie najlepsze! Bardzo zaciekawiły mnie te produkty :)
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście , odwdzięczę się!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :D świetne maseczki :D bardzo mnie zaciekawily :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tych kosmyków, więc bardzo mnie zaciekawiły :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam próbki 😃
    Dzięki nim udało mi się niejednokrotnie uratować kasę 😀
    Ciekawią mnie te kosmetyki ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy wcześniej o białoruskich kosmetykach... mój błąd.
    Chętnie bym wypróbowała, prezentują się bardzo ciekawie :D
    obserwuję
    aniaszumlas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłabym się na maseczkę!

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu, ale ja nie kupiłabym kosmetyków z Białorusi... XD wspierajmy polskich producentów. Zdjęcia super. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty, jednak nie jestem przekonana dlatego, że nie są polskie! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować ;*
    Pytałaś o obserwację, ja już i czekam na rewanż <3
    https://meghanmegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam naturalne kosmetyki!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również stawiam na naturalność, od jakiegoś czasu zainteresowałam się tym tematem i widzę bardzo dobre rezultaty ;) Pozdrawiam!
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że zainteresowałaś mnie tymi produktami ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się być ciekawa ta maska na bazie gliny!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie ciekawią mnie te kosmetyki, jak będę miała okazję to na pewno wypróbuję :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie także bardzo ważne w kosmetykach to to ze sa one naturalne !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też preferuje naturalne kosmetyki.:)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre produkty naprawdę bardzo mnie zaciekawiły :)
    https://fashion-paulinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe produkty ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥