poniedziałek, 13 listopada 2017

Listopadowe refleksje...

Hey!


Jak tam kochani spędzacie kolejny listopadowy wieczór?

 

Ja szczerze mówiąc coraz częściej rozmyślam o zbliżających się świętach. Pomału planuje jak w tym roku udekorować dom, by jak najlepiej oddać świąteczny nastrój. Mogę się nawet Wam pochwalić, iż zamówiłam lampeczki na jednej ze stron, ahhh nie mogę doczekać się, aż będę mogła je zaświecić :D

Na blogu będę powoli wprowadzała Was w długo wyczekiwany przeze mnie czas. Jak zazwyczaj to bywa centra handlowe, sklepy i media już w listopadzie dają nam odczuć, że zbliżają się święta. Jestem oczywiście wielką przeciwniczką, tak wczesnego wprowadzania tej tematyki, aczkolwiek w tym roku z niecierpliwością na to czekam :D Jak to mówią "kobieta zmienną jest". Jako dziecko zawsze wyczekiwałam na tą całą świąteczną oprawę, a jak wiadomo każdy z nas ma coś z dziecka bez względu na wiek.


Przechodząc do aktualnych wydarzeń w sobotę pojechałam na uroczystości związane z Narodowym Dniem Niepodległości. Jako uczennica klasy mundurowej byłam zobowiązana w nich uczestniczyć. Pogoda jak na 11 listopada była bardzo łaskawa, nie zmarzłam stojąc pod pomnikiem na baczność. Coraz bardziej podobają mi się takie "typowo służbowe obowiązki". Widzialne uczestnictwo w uroczystościach państwowych pogłębiają moją chęć przystąpienia w przyszłości do służby w policji. Odległe plany z czasem staną się bardziej bliższe. Wszystko zależy tylko od moich motywacji i działania. 


Jeżeli mowa o osiąganiu celów, mogę śmiało stwierdzić, że druga klasa liceum dotychczasowo pod względem edukacyjnym sprawia mi wiele zaskoczeń. Wyniki w nauce są rewelacyjne, co daje mi pewnego rodzaju komfort psychiczny. Nie muszę zamartwiać się o to, że wpadnie mi zła ocena, kiedy osiągam satysfakcjonujące mnie wyniki, bez większego wysiłku. Oczywiście poświęcam sporo czasu by opanować dany zakres materiału, aczkolwiek w porównaniu do klasy pierwszej to jest "niebo, a ziemia". Jeżeli tak mają wyglądać najbliższe miesiące, to z chęcią mogę chodzić do szkoły.  


Wspominałam Wam już o dużej dawce motywacji? Magazynowanie jej nic mi nie da, więc postanowiłam  wziąć udział w dwóch konkursach organizowanych przez moją szkołę. Liczę na zajęcie jakichś miejsc, życzcie mi kochani powodzenia! :) Pamiętam jak w podstawówce brałam udział w każdym konkursie. W szczególności w plastycznych bardzo dobrze wypadałam. Może czas powrócić do zatartego talentu w przeszłości. Co jak co, ale rysowanie kiedyś bardzo dobrze mi wychodziło...  Wzięło mnie troszkę na sentymenty, no cóż... :)


A tymczasem zapraszam Was na mały kolaż zdjęć z udziałem najlepszych przyjaciół na świecie! <3



    

   




  
 





 Dobrze, zmykam spać! :) Pa! Pa!

  

21 komentarzy:

  1. fajny mix:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, świetnie że masz w sobie tyle motywacji! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta coraz bliżej :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że to jeszcze listopad już powoli zaczyna się czuć świąteczną atmosferę (tak, to wina sklepów i mediów).
    Niestety mimo wszystko do świąt został jeszcze miesiąc. Ehh...

    Powodzenia w konkursach.
    Obyś zdobyła główną nagrodę :-).



    tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widzę te reklamy świąteczne Coca - Coli. Super post!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie czekam na świąteczne produkty w sklepach. Cieszę się tym, co mam aktualnie. Choć oczywiście atmosfera świąteczna jest niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta nadchodzą wielkimi krokami, nie da się ukryć. Sama zastanawiam się juz nad prezentami dla znajomych i nad świątecznym uzdobieniem pokoi
    H&G

    OdpowiedzUsuń
  8. Byle do świąt <3
    Zapraszam też do nas https://womenlikeitpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już nie mogę doczekac się świąt! Świetny mix ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na święta i tylko oddliczam szkolne dni, ajjj. Nie mogę się doczekać :D
    Widać, że masz świetnych przyjaciół :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te snapchat'owe zdjęcia :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, fajnie, że masz już coś co chciałabyś robić :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh mundurówka, wiele zobowiązań, ale przynajmniej wszędzie jesteście i myśle, ze nie żałujecie takich wydarzeń! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w konkursach kochana! :) Świetny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tu u Ciebie pięknie :) !
    Buziaki
    Kaasja

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tych szkolnych czasów :)
    U mnie już tylko praca i studia , które za niedługo kończę ;p
    i pozostaje mi już wtedy tylko codzienna monotonia :D
    zapraszam do siebie :)
    migliorevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post , świetny tekst , ładne zdjęcia ! :) :) pozdawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pokaż jak rysujesz! rysownie jest superowe! <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥