piątek, 17 listopada 2017

Dwa etui - jeden telefon...

Hey!


Po powrocie do domu czekała na mnie miła niespodzianka. W tym tygodniu dotarły do mnie dwa, cudowne etui ze strony - etuo.pl 
Jak wiecie mieszkając w internacie nie mam możliwości przetestowania i ujrzenia na własne oczy otrzymanych na tygodniu produktów, dlatego dopiero w piątek po przyjeździe do domu wszystko po kolei dokładnie przeglądam.
Pokrowce były przepięknie zapakowane. Widać dbałość o każdy szczegół. Nawet taka prosta kwestia jak wygląd opakowania w mniemaniu firmy też się liczy. Bardzo sobie to cenię, uwzględnienie tego w poście było oczywiste :)

O firmie słów kilka:

Strona posiada w swym asortymencie kilkadziesiąt tysięcy "ubranek" na wiele urządzeń elektronicznych, w szczególności na smartfony i tablety.  Internetowy sklep oprócz etui oferuje szkła hartowane i folie ochronne na wcześniej wymienione urządzenia.
Dla osób z wyobraźnią jest przygotowana specjalna zakładka, gdzie samemu można oddać się twórczości aranżując niepowtarzalny wzór etui - KLIK
A miłośnicy gadżetów mogą dostać oczopląsu przeglądając zakładkę z elektroniką - Akcesoria GSM W niej znajdują się power banki, głośniki bluetooth, obiektywy, zestawy głośnomówiące i wiele, wiele innych :)










Fantastic case "piękne motyle" - KLIK


Flip Fantastic "biały królik" - KLIK

 

Nadszedł czas by zmienić design swoje urządzonka. Poprzednie etui nosiłam przez dłuższy czas. Spełniły swoje zadanie zgodnie z moim oczekiwaniami. Chcąc przetestować etui innej marki moje zainteresowanie wzbudziły produkty ze strony - etuo.pl 

Pierwszy wybrany przeze mnie model to silikonowe case ze sprężystego materiału TPU. Pokrowiec rewelacyjnie przylega do telefonu amortyzując upadki. Po zgięciu nie ma żadnych odkształceń bądź pęknięć. Poprzez wybranie etui na konkretny model telefonu wszystkie wycięcia na aparat, lampę błyskową czy komponenty są idealnie dopasowane. Nadruk motyli potrafi zawrócić w głowie. Rewelacyjne zestawienie barw, dbałość o szczegóły to coś z czego firma może być dumna. Widać wielką staranność w wykonaniu i wysoką jakość. 


"Biały królik" to skórzany pokrowiec zapinany na magnes, który zabezpiecza kaburę przed samowolnym otwieraniem się. W poprzednim modelu telefonu miałam taki pokrowiec, rewelacyjnie sprawdzał się do momentu kiedy nie popsułam części, w której znajdował się magnes w wyniku czego wypadał :D Ahhh, korciło łapki do dłubania :D 
Takie etui starannie chroni telefon przed wszelkimi rodzaju upadkami, a także rysami kiedy telefon jest wrzucony do torebki z innymi przedmiotami, niekiedy o ostrych krawędziach np. klucze. 
Nadruk króliczka jest słodziutki - fikuśnie się prezentując :)


@etuocases #etuo



Będę miała problem, które etui założyć na swój telefon jako pierwsze... Oj, to chyba kwestia do dłuższych przemyśleń. A może chcecie mi pomóc, uwzględnijcie to w komentarzach! :) 


 

Zapraszam także do akcji. Wszelkie informacje znajdziecie pod tym odnośnikiem - KLIK 




Pa! Pa!



1. Co sądzicie o moim wyborze?
2. Czym kierujecie się wybierając etui na swój telefon? Wzorem, jakością czy bezpieczeństwem urządzenia?

 


32 komentarze:

  1. Królik jest prześliczny *-* uwielbiam takie etui <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki case z tym króliczkiem!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten biały królik taki uroczy ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui z motylem jest przecudny
    ja w tym roku zamówiłam etui na Aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałaś bardzo ładne etui :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MAm całą gamę etui na telefon bo je uwielbiam wprost! :)
    Zerknij do mnie w wolnej chwili
    http://veganlove.pl

    a ja idę dalej czytać co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te etui! Ja stawiam nie tylko na funkcjonalność, ale też na wygląd! Uwielbiam pastelowe kolory i delikatne zwory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne to etui. Ja czesto zmienialam, ale teraz mam klasyczne.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Bardzo podobają mi się te etui na telefon. Osobiście wybrałabym, to z królikiem ;D
    Sama wybieram takie pokrowce etui, które będą chronić mój telefon, przed każdym zniszczeniem czy zarysowaniem :)
    Pozdrawiam!!!
    https://izabelarejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny case z króliczkiem! uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki ten z króliczkiem!!! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki uroczy króliczek!!


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne etui :D
    Pewnie bym coś kupiła, gdyby nie to, że mój ip ma duużo ubranek i probuje się części pozbyć :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Etui z motylkami jest cudowne. takie 11/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten króliczek jest uroczy! Muszę koniecznie zainwestować w nowe etui :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne są te etui ! :) bardzo ładne zdjęcia ! :) pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są, niestety na tej stronie nie ma obudowy na mój telefon :( a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  18. to z króliczkiem strasznie mi się podoba i na pewno świetnie będzie się prezentować na telefonie. ;) ja niestety nie pomyślałam o odpowiedniej obudowie dla mojego telefonu i obecnie strasznie zmasakrowany już jest, ale jak będę miała nowy, to na pewno o niego lepiej zadbam. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie urocze :)Też muszę się rozejrzeć za nowym ubrankiem dla mojego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Etui sa naprawde ladne w szczególności podoba mi sie ten z królikiem ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥