poniedziałek, 18 września 2017

Wishlista Zaful/ Co u mnie....

Hey!


Dzisiaj przychodzę do Was z luźną notką, dotyczącą przeglądu asortymentu sklepu Zaful.
Jak zapewne wiecie jestem wielką fanką tej strony internetowej. Większość znajdujących się na niej produktów, w 100% odnosi się do mojego gustu jak i stylu. Jeżeli jesteście ciekawi, co tym razem wpadło mi w oko, i co być może w niedalekiej przyszłości zamówię, zapraszam do przejrzenia zamieszczonych przeze mnie ciuszków! <3


Bardzo proszę o klikanie w podane linki, z góry dziękuje! <3




Czarny zestaw we wzorki -  KLIK 

 


Czerwony zestaw - KLIK

 

 

Bejsbolówka - KLIK

 



Zielona kurteczka - KLIK

 

 

Dwukolorowa bluza - KLIK


 

Bluza ze wstążkami - KLIK



Zapraszam również do zakładki - Zaful Sweaters Autunm 2017 Promotion - KLIK

 

 

Dla czytelników bloga mam także prezencik. Wpisując przy zamówieniu kod - ZafulChen uzyskacie od 10 do 20% rabatu na wybrane produkty :) 

 

 

Co u mnie:


Prawdę mówiąc w ostatnim czasie nic ciekawego się u mnie nie działo. W środę jadę na mini wycieczkę do pobliskiego muzeum, gdzie również ma być zorganizowane ognisko :D Wyjazd będzie o wiele ciekawszą formą spędzenia czasu, niż przesiedzenie go w szkole. 
Wraz z rozpoczęciem się roku szkolnego moje życie przestawiło się na tryb dom - internat, internat - dom. Po dwóch miesiącach laby przyzwyczajenie się do obecnej sytuacji wymaga czasu i nie jest takie prosto jak mogłoby się to wydawać.
Niedawno uświadomiłam sobie, że mieszkanie w internacie ma jeden poważny minus. Do domu przynajmniej raz w tygodniu przychodzi listonosz z przesyłką, której niestety nie mogę osobiście odebrać. Tak na prawdę dopiero w piątek mogę na własne oczy ujrzeć zamówione przez siebie produkty. Jak widzicie, muszę testować swoją cierpliwość, co dla mnie - osoby interesującej się modą bądź kosmetykami taki wyczyn jest nie lada wyzwaniem :D



Tymczasem lecę się uczyć! :) Pa! Pa!



1. Poklikaliście kochani?
2. Co sądzicie o wybranych przeze mnie ciuszkach?
3. Jak nastroje po weekendzie?


22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa lista rzeczy :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy ta bluza ze wstążkami jest boska bardzo mi się podoba <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona kurtka po prostu świetna :D Miłej wycieczki. Każda okazja jest dobra, żeby odpocząć od szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie spodobał mi się ten pierwszy zestaw <3
    Oczywiście poklikane :D

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czarny jest boski, kurczę normalnie mi się podoba :) http://mish-mash-by-anula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta bluza! :)
    Poklikane kochana :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te bluzy są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy wybrała :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! :) Bardzo lubię ten sklep :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje, ale nie wszystkie dla mnie. Piękne rzeczy wybrałaś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, super ciuchy :) pierwszy komplet extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatna lista super. [poklikane

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rzeczy, kurtka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta zielona kurteczka w militarnym stylu MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie mój styl. Ważne, żeby Tobie się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bejsbolówka boska!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza ze wstążkami jest świetna :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane kochana, super rzeczy wybrałaś :D
    Mój nastrój jest bardzo, ale to bardzo zły i dlatego bardzo wyczekuję weekendu :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta zielona kurteczka mi się mega podoba! Tez kocham ta stronkę ;)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwony zestaw świetny
    obserwuję zapraszam do mnie ;)
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥