środa, 20 września 2017

Jesienny przegląd ciuszków...

Hey!


Ponownie przychodzę do Was z wishlistą. Tym razem ze sklepu Rosegal. Obiecuje - w najbliższym czasie takich list życzeń na moim blogu będzie można jak ze świecą szukać :D Rzadkością jest wstawianie ich przeze mnie, tym bardziej dwóch po kolei, ale zobowiązałam się do ich zrobienia, więc pewnych punktów nie jestem wstanie pominąć.

Sklep Rosegal w swojej ofercie posiada o wiele tańsze produkty w porównaniu do innych internetowych stron, co nie odbija się na ich jakości. Mogę Was o tym zapewnić osobiście, ze względu na to, że w swojej garderobie posiadam kilka rzeczy z tego sklepu. Po przejrzeniu asortymentu stwierdziłam, iż za niewielką wartość można sobie coś fajnego wybrać :D Nie przedłużając, łapcie ciuszki, które spodobały mi się najbardziej :D


Bardzo proszę o klikanie, z góry dziękuje! <3



 

KLIK 

 

 

 KLIK 

 

 

KLIK 

 

 

KLIK 

 

 

KLIK 



Zapraszam również do zakładki - Rosegal Autumn clothes 2017 Promotion - Rosegal

 

 

Dla zainteresowanych: wpisując przy zamówieniu kod - RosegalChen - uzyskacie 10-20% kupon rabatowy na wybrane artykuły :)

 

 

W kolejnym poście przygotuje coś o wiele lżejszego :) Dzisiaj byłam na mini wycieczce, o której wspominałam w poprzednim poście. Mam z tego wyjazdu mnóstwo zdjęć, którymi chciałabym się z Wami podzielić być może już w kolejnej notce, o ile nic mi nie wypadnie :D 
Dlatego zapraszam kochani już niebawem :) Pa! Pa!



1. Mogę liczyć na Waszą pomoc? - poklikaliście? :D
2. Co sądzicie o wybranych przeze mnie ciuszkach? - Wasz styl czy niekoniecznie?

 

38 komentarzy:

  1. 3 i 4 wpadły mi w oko. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia bluzka mi bardzo wpadła w oko jest cudowna <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki bardzo mi się podobają :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne poza tą bluzeczką z różową wstawką. :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sweterki ale wole ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie mój styl, chociaż ta ostatnia koszula jest bardzo ładna. :)
    Poklikałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki jak najbardziej w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają tam dość niezły asortyment. Wszystkie rzeczy przypadły mi do gustu :)
    zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great selección! Have a lovely Day! ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia koszula z motywem kwiatowym jak najbardziej dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zamówię ten brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swoją dziewczynę widzę w 2. Po klikane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam, świetne rzeczy :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście poklikane. Rzeczy nie do końca w moim stylu, ale ten oversize'owy sweter to życie, tylko w kolorze białym <3

    https://tumblrgirlsxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Brązowy sweter jest super :) Kliknęłam :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam☺
    2,4 i 5 mi się najbardziej podobają ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne propozycje, poklikane :)
    Pozdrawiam!
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez sweterków obecnie ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czarna koszula przydałaby mi się :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeci i czwarty ciuszek najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam! https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog, obserwuje i pozdrawiam ;)



    naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten trzeci sweterek jest prześliczny!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Brązowy sweter o grubym splocie jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama mam troszkę ciuszków z Rosegal i sobie chwalę, choć raz otrzymałam ubranie odbiegające od tego ze strony :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne rzeczy wybrałaś :)
    Rosegal rzeczywiście ma ciekawy asortyment i to w przystępnych cenach.
    Zaoferowali mi ostatnio współpracę, lecz teraz nie odpisują. Chyba na tym ona się zakończy, trudno;)
    Owocnej współpracy - kliknęłam w parę linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ciuszki kochana!
    Oczywiście poklikane

    http://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Rosegal. Mają bardzo bogatą ofertę i ubrania bardzo ładne. Twoje propozycje są świetne. Oczywiście poklikane

    OdpowiedzUsuń
  29. brązowy sweterek skradł moje serce,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥