piątek, 22 września 2017

Fotorelacja...

Hey!


Jak tam kochani spędzacie piątkowy wieczór?


Ja dzisiaj celebruje swój powrót do domu. 2 dni odpoczynku to czas, który poświęcę na zregenerowanie sił. Szczerze mówiąc już wdrożyłam się w typowo szkolne życie i doskonale wiem jak zaplanować sobie weekend by wypocząć i zarazem zrobić coś pożytecznego. W szkole zaczął się sezon na kartkówki i sprawdziany, co za tym idzie większość dnia spędzam nad książkami. Mogę Wam się już pochwalić pierwszymi - bardzo dobrymi ocenami. Mam nadzieje, że II klasę liceum rozpocznę z rozmachem, co jak widać staje się bardzo realne :D

W środę pojechałam na wycieczkę, o której wspominałam we wcześniejszych postach. Wraz z uczniami szkoły wybraliśmy się do muzeum Józefa Kraszewskiego, które umiejscowione jest niedaleko naszej szkoły. Po oprowadzeniu nas po domu, i miłym spacerze po parku, który otacza cały obiekt, mieliśmy zorganizowane ognisko. Taka forma spędzania czasu bardzo mi odpowiada. O wiele lepiej jest posłuchać czegoś nowego, niż siedzieć 8 godzin w szkole. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć fotorelację z tego wyjazdu :)



  


 

  
 

 






Tymczasem kochani uciekam obejrzeć coś w telewizji. Prawdę mówiąc zaniedbałam losy ekranowych bohaterów na rzecz nauki i ćwiczeń. No cóż, chyba czas się z tym pogodzić. Będę musiała pocieszyć się wakacyjnymi powtórkami :) Pa! Pa!


1. Plany na weekend?


28 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe miejsce :). Owszem, wycieczka jest zawsze fajniejsza niż siedzenie w szkole. A co do planów na weekend, to nie mam jakichś specjalnych, zobaczymy co wyjdzie :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna fotorelacja :) Takie wycieczki szkolne są fajne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała fotorelacja. Zawsze to lepsze niż 8 godzin w ławce szkolnej.
    Co do weekendu - hmm. raczej weekend pracowity. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje plany na weekend to oglądanie seriali pod cieplutkim kocykiem :D
    Zgodzę się, że wycieczka lepsza od siedzenia na lekcjach, ale ja nie mam już co na wycieczki liczyć :/
    Pozdrawiam :*
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To było naprawdę świetne spędzenie czasu!

    http://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam na urodzinach przyjaciółki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne miejsce 💞
    Gratuluję dobrych ocen i życzę dalszych sukcesów 😘
    Jeśli będzie tak padało jak dziś to weekend spędzę w Galeriach-dwie mam najbliżej 😁
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie piętek jak i cały weekend w domu, a to wszystko przez tą pogodę ;/
    Super miejsce :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fotoleracja! Ja w ten weekend nic szczególnego nie robie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wycieczka udana zawsze lepiej to niż siedzenie w szkole :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post :) Ładne zdjęcia

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny dworek! Super, że udała ci się wycieczka <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  13. Super miejsce, rewelacyjne do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są takie nie długie wycieczki gdzieś niedaleko szkoły. To takie lekkie odstresowanie od szkoły :P
    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna ta wycieczka ;) i super zdjęcia :) zapraszam na mojaszafamodnaszafa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia! Podoba mi się Twój blog:)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Popracuj jeszcze troszkę nad zdjęciami, ponieważ nie mają za dobrej jakości i widać drgania. Wiem, że to fotorelacja, służąca trochę niczym pamiętnik, ale warto zadbać nad estetyką ;)
    Trzymaj się♥
    dysnomiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piątek? Ten dzień spędzałam na odpoczynku. Odkąd wróciłam z pracy nie robiłam w sumie nic pożytecznego. Sobota za to pracowita - odświeżenie szaf, generalne porządki i szykowanie się na jesień i zimę, dodatkowo mały shopping i wyjście wieczorem. Niedzielę planuję spokojną, poświęconą blogowi :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :)) Ja piątek spędziłam na leniuchowaniu.

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też zaczęłam teraz drugą klasę liceum i nie wiem w co ręce włożyć. Teraz mam chwilę odpoczynku, ale za chwilę trzeba będzie znowu zabierać się za naukę:) sama bym chciała pojechać na jakąś wycieczkę, ale u nas twierdzą że czasu nie ma.. amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że mieliście taką wycieczkę! W mojej szkole niestety takie wyjazdy nie zdarzają się za często. Ja w ten weekend staram się wyzdrowieć, bo niestety dopadło mnie przeziębienie.
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze miejsce - uwielbiam takie zakątki w naszym kraju :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak sezon kartkówkowy daje o sobie mocno wyznaki ale czas też na odpoczynek, ja w weekendy mocno stawiam aby się wyspać i resztę dnia spędzić na porobieniu czegoś ciekawego ze znajomymi/chłopakiem sobota mogę pospać do 10-10:30 a w niedziele wstaję zawsze wcześnie żeby maksymalnie wykorzystać ostatni wolny dzień ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia, miejsce jest cudowne ;)
    Zapraszam do mnie:
    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna budowla , symetryczna . Zainteresowałaś mnie abym dowiedziała się wiecej o tym . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥