niedziela, 17 września 2017

Beżowe szaleństwo...

Hey!



Rzadkością na moim blogu jest wstawianie 2 dni pod rząd nowych notek :D Dzisiaj zastosowałam ten myk, ze względu na to, że pod poprzednim postem było sporo komentarzy, za które bardzo dziękuje. Cieszy mnie fakt, że mój blog jest ochoczo odwiedzany i komentowany pomimo tego, że już od dwóch tygodni wkroczyliśmy w typowo szkolny tryb życia. Wcześniej zazwyczaj w tym okresie statystyki na blogu podług wakacji były o wiele niższe, może nie tragiczne, ale różnica była zauważalna. Jak widzicie, Ja również się staram pisząc do Was bardzo regularnie. 2 klasa liceum jak na razie nie jest taka straszna, co za tym idzie mogę więcej czasu poświęcić na blogowanie.


Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, w której główną rolę odgrywają 3 torebeczki. W poprzednią niedziele o nich wspominałam. Były one zamówione wraz z trzeba bluzeczkami, których stylizacje z ich połączeniem mogliście zobaczyć kilka postów temu.. Niestety ze względu na pewno opóźnienia, pozostałą część przesyłki otrzymałam dopiero w poprzednim tygodniu. Nie przedłużając, łapcie zdjęcia! <3

Zestaw beżowych torebek - (KLIK)












Torebki zamawiam dość rzadko. Zazwyczaj szkoda jest mi wydawać na nie pieniędzy. O wiele bardziej wolę zainwestować w ubrania lub kosmetyki. Jednak kiedy zobaczyłam, że jest na nie promocja, byłam pewna, że zrobię wyjątek od tej reguły. Zaful często rozpieszcza swoich klientów różnego rodzaju zniżkami, co oczywiście bardzo mi odpowiada :D

Zestaw składa się dużej i średniej torebki, a także małej saszetki - idealnie wpasowującej się do dłoni. Duża torba jest bardzo pojemna. W środku posiada kilka przegródek, co dla nas - kobiet jest to dużą zaletą. Na zewnątrz również ma suwaczek i małą kieszonkę. To plus - kiedy nie chce nam się szperać wewnątrz torby, a potrzebujemy wyjąć coś na szybko. Uroku dodają jej czarne oblamówki tuż przy paseczkach, a także okrągły brelok z wycięciem litery F. Wykonanie jak i jakość oceniam na szóstkę z plusem. Materiał to typowa ekologiczna skóra, chodź grubsza niż się to zazwyczaj przyjęło. Wydaje mi się, że torebka najlepiej wygląda noszona tak, jak przedstawiłam to na pierwszym zdjęciu. Paseczki niestety są dość krótkie, to jedyny nie wiążący dla mnie minus.
2 torebka ma prosty, elegancki wzór, bez zbędnych dodatków bądź urozmaiceń. Wewnątrz posiada jedną, całościową kieszeń. Długi pasek możemy dopasować do siebie, regulując go na odpowiadającą nam długość. Beżowy, moim zdaniem uniwersalny kolor idealnie komponuje się z jasnymi, bądź ciemniejszymi outfitami. Beż w sezonie jesienno-zimowym będzie bardzo modny, dlatego od razu wiedziałam na który kolor się zdecyduje, choć wybór nie był łatwy (warianty kolorystyczne - czerń, szarość i bordo - kusiły, oj kusiły).
Ostatnią rzeczą jest mała saszetka. Można nosić w niej kosmetyki, telefon a nawet i pieniądze. Wszystko zależy od nas i naszego widzi mi się. Dodatkiem jest przyszyty do niej mały paseczek, za który można ją złapać. Podobnie jak poprzednie egzemplarze, ma wbudowany zamek. Fajna, malutka, praktyczna - czego chcieć więcej? :D



Zestaw torebek (klikniesz?) - (KLIK)



Tymczasem kochani lecę się uczyć! :) Pa! Pa!


1. Kolekcjonujecie torebki?
2. Co sądzicie o zamówionym przeze mnie zestawie?


34 komentarze:

  1. Ta mniejsza torebka bardzo mi się podoba :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza, największa! Lecz wszystkie są śliczne <3
    Oczywiście kliknęłam :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne torebki ;D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Największa torebka najlepsza :D
    http://cravean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne torebki! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki super <3 Uwielbiam takie nosić, ta największa najbardziej mi się podoba :) Kliknęłam :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurteczka! :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka świetnie ożywiła zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnia torebka bardzo mi się spodobała :)
    27,99

    xxPozdrawiam,

    https://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw :) Ładnie się prezentują :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje. a Kurteczka mi się bardzo podoba. Ożywia całość. pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie podejście jak Ty: szkoda mi pieniędzy na torebki, wolę kupić coś innego :D Jak dla mnie 2 torebka jest niesamowita ^^ Poza tym, jestem wielką fanką Twojej urody!! <3

    Obserwuję i zapraszam:
    http://tumblrgirlsxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak je zobaczyłam, to przyszło mi na myśl Zaful! Trafiłam z tym;D

    Często przeglądam rzeczy w tym sklepie internetowym i zestaw, który zamówiłaś już wcześniej zwrócił moją uwagę, bardzo mi się podoba każda z tych torebek;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebki są bardzo ładne ! Fajny post ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza mi się najbardziej podoba ☺ 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz ;) cudowne są te torebeczki, oczywiście kliknęłam ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. średnia torebka i saszetka podobają mi się najbardziej!
    U mnie króluje czerń, jeśli chodzi o torby, chociaż jedna beżowa i biała też znalazły w szafie swoje miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy zestawik - najlepsza ta średnia na pasku - zdecydowanie w moim klimacie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bradzo ciekawy zestaw :) Najbardziej podoba mi się ta średnia torebka na pasku :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne torebki :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna torebka! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny zestaw torebek :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się trzecia stylizacja, a i torebki niczego sobie. Ja akurat na zimę wolę ciemniejsze kolory

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 jest dla mnie idealna, nie za duża nie za mała, chociaż wolałabym jednak kolor czarny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥