piątek, 4 grudnia 2020

Grawerowane laserem udekorują grudniowy wnętrze...

 Hey!


Witam Was kochani w ten piątkowy wieczór. Zawsze planując swój dzień zastanawiam się co znaczącego w nim zdziałać, by wieczorem z pełną dozą rzetelności przyznać sobie, że tak, zrobiłam wszystko co zaplanowałam. Dzisiejszego poranka, tuż po przebudzeniu od razu wiedziałam jak wykorzystać dzień wolny od zajęć. Oprócz stałych punktów dnia tzn. przerw na posiłek, znalazło się upieczenie fantastycznego ciasta, trening, częściowe sporządzenie notatek i... oczywiście sporządzenie kolejnego wpisu na bloga. Lecz nim opowiem o tym, jak mi dobrze z tym, że mogę po raz kolejny do Was napisać, chciałabym wspomnieć chodź pokrótce o samym cieśnie. Słyszeliście może o serniku z serków wiejskich? Po raz pierwszy takowy zrobiłam, któregoś, listopadowego dnia, dzisiaj natomiast po raz kolejny. Pyszny, aksamitny, nie za słodki. Zdecydowanie polecam wszelkim smakoszom tradycyjnych, aczkolwiek nieco unowocześnionych ciast. 

Dzisiejszy wpis? To przede wszystkim ukłon w stronę tego co widoczne dla naszych oczu - piękno wystroju naszego domu/ mieszkania prościej to ujmując wnętrza. Grudzień to taki czas, kiedy oprócz świętowania w sercu możemy przemycić nieco swej radości na zewnątrz. Dekoracje świąteczne są najlepszym tego sposobem. Lampki, kule świetle, wesołe naklejki nawiązujące do tematyki świąt przyklejane na szybę okna i innego rodzaju ozdóbki. Kolorowe bądź o stonowanej kolorystyce, niewielkie a może pokaźnych rozmiarów, nawiązujące do tradycji lub trendy obecnych czasów. Ozdoby to urok, szyk, a może i powrót do czasów dzieciństwa?

Kiedy choinka w moim domu pojawia się w ostatnią niedziele przed uroczystą, wigilijną kolację, czas opiewający na pierwsze dni grudnia umilam sobie innymi dodatkami. Światełka i uwydatnione ozdoby zdecydowanie wprowadzają niepowtarzalny klimat.

Nie bez powodu chciałabym w ten piękny wieczór napisać o stronie, która w swoich szeregach posiada, to czego łowcy świątecznych ozdób poszukują najbardziej. GRAWNET to pracownia artystyczna, w której powstają laserowo grawerowane i wycinane ozdoby. GRAWNET opracowuje projekty i technologie wykonania, by potem wdrożyć je w realizację. Często misterne, cięte laserowo wraz z całą grafiką, unikatowe i personalizowane - zaproszenia, podziękowania, kartki okolicznościowe, dekoracje i ozdoby nawiązujące do tematyki świątecznej. Oprócz projektowania i grawerowania podziękowań, dekoracji z drewna i sklejki GRAWNET oferuje ażurowe elementy wycinane z tektury i filcu do rękodzieła decoupage i scrapbookingu. 


Nie będę ukrywać zamawiając tę ozdobę miałam małego "stracha". Jest to jedna z tych dekoracji, która wymaga od nas większego zaangażowania, aniżeli znalezienie miejsca, gdzie moglibyśmy ją umieścić. Nie bez powodu wspomina się o akcji "zrób to sam", a właściwie "poskładaj to sam". Bardzo ciekawa ozdoba, tym bardziej, że samodzielne jej złożenie sprawia wiele frajdy. A efekt jak widzimy na zdjęciach jest imponujący. Uwydatniając jej wdzięk na stronie istnieje możliwość dodatkowego zamówienia lampek micro LED. 


Śnieżynki (KLIK)

Na wielu zdjęciach, które widnieją w dzisiejszym wpisie pojawiają się śnieżynki laserowo wycinane w sklejce. Marka oferuje nam 6 dostępnych wariantów. Ja zdecydowałam się na 3, które najbardziej mnie urzekły. Ich przeznaczenie? Wszystko zależy od nas samych. Mogą zawisnąć na choince, w oknie, w miejscu, gdzie często sięgamy wzrokiem, na stole wigilijnym. Niewielki akcent, a jak cieszy! 


Choinka składana z bombkami (KLIK)

Kolejna propozycja choinki. Również składana, aczkolwiek tylko z dwóch części. Producent podpowiada, że może być wykorzystana jako stojak na kolczyki bądź do dekoracji świątecznego stroika. Powyższa choinka jest również dostępna z wyciętymi gwiazdkami. 


Choinka ażurowa #2 (KLIK)

Podstawka do choinki ażurowej (KLIK)

Z trzech propozycji choinek ażurowych zdecydowałam się na drugi wariant. W jej przypadku producent również przewiduje dwa zastosowania, najpowszechniejszy - jako dekoracja świąteczna, inny, nieco nietypowy - może być wykorzystana do przewiązania na butelce wina. Zdecydowanie wielki plus za pomysłowość!


Wianek bożonarodzeniowy (KLIK)

Jego miejsce jest pewne! Zawiśnie na drzwiach do mojego pokoju. Zapraszając do ulubionego wnętrza świąteczną atmosferę! Na wielką pochwałę zasługuje precyzja wykonania, kształt i harmonijne powiązanie napisu ze śnieżynkami. 



Bombki grawerowane “Wesołych Świąt” (KLIK)

Dostępne w dwóch rozmiarach, małym i dużym. Ja zdecydowałam się na większą. Jest niezwykle urocza, z przepięknym, przemyślanym grawerem. Ozdoba, która może udekorować nasze świąteczne drzewko bądź stół. 


Wianuszek świąteczny (KLIK)

Bombka dekoracyjna (KLIK)

Ozdób świątecznych ciąg dalszy. A co powiecie na tak urocze: wianuszek i bombkę? Już oczami wyobraźni widzę jak zawisną na mojej choince. Szczerze mówiąc chciałabym któregoś roku całą choinkę ozdobić drewnianymi ozdobami. To byłby zdecydowany zwrot ku tradycji, kiedy wiszące bombki były rzadkością, a i samo drzewko wyglądałoby cudownie! Jestem tego pewna. 


Anioł stojący #1 z wyciętym serduszkiem (KLIK)

Anioły są dostępne w trzech wariantach. Mój aniołek znalazł swoje miejsce. Stojąc na biurku towarzyszy mi podczas zdalnej nauki. 


Anioł ażurowy #2 (KLIK)

Anioł ażurowy #3 (KLIK)

Urocze, prawda? Ja osobiście jestem rozczulona! 


Aniołki zimowe – zestaw 2 szt (KLIK)

Aniołek wiszący #3 (KLIK)

Urocze, prawda? Ja osobiście jestem rozczulona! 

Może to dobry czas, aby powitać w swoich wnętrzach ozdoby z drewna? Bez jakiejkolwiek dozy zwątpienia śmiem sądzić, że jest to najlepsza forma zadbania o nasze środowisko. Może era plastiku przestanie być znaczącą w naszym życiu? 

ZAPRASZAM - GRAWNET

FACEBOOK - grawnet.krakowINSTAGRAM - grawnet


Dobrze kochani zmykam przygotowywać się do jutrzejszego dnia. Życzę miłego wieczoru. Pa! Pa!



1. Jak wkroczyliście w grudniową aurę? Czujecie zbliżający się klimat świąt?
2. Podobają Wam się wybrane ozdoby? 
3. Jak ozdabiacie swoje wnętrza? 

19 komentarzy:

  1. Świetne ozdoby, ta ażurowa choinka podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dekoracje na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam takiego ciasta, ale cieszę się, że Ci zasmakowało :)
    Zimą chyba wszyscy lubią ozdoby w domu, te błyszczące i mniej.
    Ooo, ciekawe, że tę choineczkę musiałaś poskładać sama.
    Muszę przyznać, że każda z tych drewnianych ozdób przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś cudownego! Pięknie prezentują się te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie prezentują się te ozdoby :D Jeszcze nie czuję klimatu zbliżających się Świąt.
    Raczej nie ozdabiam swojego pokoju xD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czuję się zbliżające święta już od listopada.. tak już mam. :D Ozdoby są prześliczne. :) Ja zazwyczaj właśnie mam też parę takich drewnianych ozdób ale posiadam też duużo różnych lampek w pokoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te ozdoby :) Ma muszę kupić świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dekoracje! Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ozdoby! Mają swój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te ozdoby <3 Z chęcią bym kilka porozwieszała w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te choineczki są super :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te dekoracje, bardzo oryginalne i wyjątkowe :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna są te ozdoby i teraz dodatkowo bardzo modne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ to wszystko piękne :)
    Zauroczyły mnie te dekoracje :) Są cudowne :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥