środa, 27 maja 2020

Odziewając leopardzie cętki...

Hey!


Witajcie kochani w kolejnym poście. Po iście smakowitej notce dzisiaj nastąpił ten dzień, kiedy chciałabym Wam zaprezentować efekty wtorkowej sesji. Lecz nim przejdziemy do tematu właściwego moje myśli wracają w kierunku poprzedniej notki i sporego odzewu z Waszej strony.  Myślę, że w naszym życiu można znaleźć wiele fajnych przekąsek, które umilą trudy dnia codziennego. Zdrowa forma karmelków jest z pewnością tego odpowiednikiem. Spróbujcie, a na pewno je polubicie. 

Zamieszczona sesja jest ona dla mnie o tyle ważna, gdyż ponownie odważyłam się na zdjęcia w publicznym miejscu. Oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 
Myślę, że powoli nasze życie zacznie wracać do normy - zwłaszcza na Lubelszczyźnie jest spokojniej i może "normalniej".
Nie mniej jednak uważajmy kochani na siebie i swoich bliskich. Zalecany odstęp i częsta dezynfekcja rąk jest jak najbardziej wskazana.

A wspominając o samym wyjeździe... jak to zawsze u mnie bywa, w dość szybkim tempie wraz z rodzicami załatwiłam ważne sprawy, a także udałam się na ryneczek. Kupno warzyw, owoców czy kwiatów od lokalnych dostawców jest bardzo ważne by zapewnić im materialną stabilizację i z szacunkiem podejść do plonów i ich pracy.
Po powrocie do domu zajęłam się zasadzeniem zakupionych kwiatów, które teraz dumnie zdobią mój ogródek. Oczywiście nie obyło się bez skonstruowania dodatkowych zabezpieczeń - tak zapobiegawczo przed bestią o czterech, niszczycielskich łapach - zwaną Leylą. Choć moja panna, w maju skończyła 5 lat, jej usposobienie nie raz i nie dwa  odzwierciedla figlarnego szczeniaka skorego do zabaw i fantazji. 








Spodnie dresowe z paskiem w cętki lamparta 


Bazą owej stylizacji były przede wszystkim spodnie marki WWW.BONPRIX.PL
Ich prosty, dresowy krój pozwalał mi na stworzenie dwóch typów stylizacji. Pierwszą z nich mogło być zagranie fantazyjną górą, bądź postawienie na totalną prostotę - która automatycznie pozwalała na uwydatnienie tego, czego pragnęłam najbardziej - pięknych spodni. Choć na stronie były podpisane jako spodnie dresowe, w rzeczywistości bliżej im do eleganckich, lekkich spodni na ciepłe wiosenno-letnie dni. Wysoka jakość powiedziałabym "chropowatego - tłoczonego" materiału bardzo ładnie prezentuje się na ciele. Spodnie nie przyklejają się do skóry, luźno opadając, co wpływa na swobodę ruchu. Czy określenie "elaganckie dresy"  jest właściwe -  z pewnością tak! Takich spodnie w mojej kolekcji z pewnością brakowało! Sam fakt, że mogłam ją wzbogacić o ten model jest moim cichym zwycięstwem.

Spadnie z paskiem/ lapmasami w cętki podobały mi się wraz z chwilą pojawienia się owego trendu. Dlaczego natomiast wcześniej się w nie, nie zaopatrzyłam? Odpowiedź jest dość oczywista. Brakowało mi tego czegoś, co mogłoby od razu utwierdzić mnie w przekonaniu, że dany model jest wyjątkowy.
Czasami potrzebny jest ten impuls, który od razu uświadamia nam, że dana rzecz jest nam pisana.
To, że coś nam się podoba nie oznacza, że od razu po to sięgniemy.

To "coś" o czym nieustannie wspominam zobaczyłam w spodniach marki - WWW.BONPRIX.PL
Biały pasek i lampardzie cętki na czarnym tle są tak rewelacyjnie zaprezentowane, że od razu spodnie trafiły do mojego koszyka. Po otrzymaniu zamówienia zorientowałam się, że owe wstawki są połyskujące, co dodaje jeszcze większego uroku całemu projektowi.

Początkowo look urozmaicał żakiecik z połyskującymi klapami, później pomyślałam, że go zdejmę, prezentując przy okazji jeden z nowszych zakupów - połyskujący golfik.
Do stylizacji oczywiście dobrałam masywne obuwie, którego ogromną zaletą jest wygoda noszenia i zapewnienie stabilności stopy.
  Zestawienie uzupełniłam klasyczną, prostą biżuterię i czarne okularki - bez których nie sposób się obejść w piękny, słoneczny dzień.








SKLEP - www.bonprix.pl


FACEBOOK - bonprixPL


INSTAGRAM - bonprix



Dobrze, kochani tymczasem zmykam obejrzeć mój ulubiony serial w ramach zeznania wieczornego relaksu. Zapewne, tradycyjnie położę się spać po północy...
I pomyśleć, że już minuty dzielą  nas od czwartku... Oj, czas leci zdecydowanie za szybko, nie tak dawno witaliśmy nowy tydzień. No cóż, dobrze wykorzystajmy kolejne dni. Ja najbliższy weekend spędzę na nauce na pierwsze, zaplanowane kolokwium. Dzień po dniu dziecka czeka mnie zaznanie smaku letniej sesji. Nie przedłużając, zmykam życząc miłego wieczorku. Pa! Pa! 



1. Jak tam Wasze humorki?
2. Co sądzicie o zaprezentowanej stylizacji? Czy takie spodnie mogłyby urozmaicić Waszą kolekcje?


22 komentarze:

  1. Źle się czuję w zwierzęcych wzorach, ale tego jest na tyle mało, że by mi nie przeszkadzał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny dresik :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za takimi wzorami, ale za to buciki masz rewelacyjne
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie nie w moim guście, za to ten golfik mi się baaaardzo podoba 😍
    U mnie w Kielcach też już zaczyna się robić normalniej, tak jak Ty też przestrzegam dystansu i higieny 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Spodnie świetnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie są cudne! Świetna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie humorek spoko, ale zmęczona jestem. Co do spodni, to bardzo fajne i oryginalne! Tylni plan sesji przypomina mi moje miasto w Polsce w wielkopolsce, te bloki i sklepy, ahh, nie mogę się doczekać aż wrócę :

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubie zwierzęce wzory na ubraniach :D Spodnie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby zdjęcia robione na Lubelszczyźnie ale w sumie każde z tych miejsc wygląda jak moje miasto :D Widać że wszystkie są robione tak samo :D Ja osobiście nie przepadam za motywem zwierzęcym ale mimo wszystko fajnie wyglądają takie ciuchy :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :D Spodnie bardzo fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają ekstra! i wydają się być super wygodne ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra, że odważyłaś się na zdjęcia w miejscu publicznym. Wystarczy wybrać odpowiednią porę, gdy jest mniej ludzi i nie zwracać uwagi na gapiów i jest dobrze. :D
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie co prawda nie w moim stylu, ale super na tobie leżą i fajną stylizacje skomponowałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne te spodenki z lamparcimi cętkami! Hihi nie ma się już czego bac! To co będzie rosło?

    OdpowiedzUsuń
  16. You look very beautiful! 👏👏👏 Have a great weekend! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za dresowymi spodniami, ale te wyjątkowo mi się spodobały, leopardzie cętki fajnie się prezentują:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam motyw lamparta. W połączeniu z czernią wygląda bardziej kontrastowo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zawsze staram się wspierać lokalnych przedsiębiorców :) Czasami zamawiam z bonprix i bardzo lubię ich ubrania. Spodnie bardzo mi się spodobały, lubię takie zwierzęce wstawki.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały zestaw świetnie się prezentuje, wstawki lamparcie są optycznie dobrze wyważone-bardzo podobają mi się te spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥