wtorek, 17 grudnia 2019

Na idealne...

Hey!


Ostatni przedświąteczny, słoneczny wtorek. 
Nim rozpoczniemy długo wyczekiwane wypieki, przystrajanie stołu i wybieranie idealnej kreacji dzisiaj chciałabym jeszcze poświęcić Waszą chwile i zaprezentować Wam kolejny post z tematyki kosmetycznej. Jedna z najpopularniejszych serii ciesząca się wśród Was szerokim uznaniem; dziękuje, że doceniacie moją pracę z chęcią dzieląc się swoimi spostrzeżeniami. 

Lecz nim rozpocznę dzisiejszą recenzję wspomnę o swoim szczęściu - wygranej, dzięki, której mogę przetestować nie duet, nie trio, ale kwarter podkładów marki Eveline Cosmetics.
Dołączając do  #KLUBU EKSPERTEK ofemin nie spodziewałam się, że tak szybko zostanę wybrana do testerskiej kampanii. Około miesiąca temu niespodziewanie, bez wcześniejszego poinformowania otrzymałam paczkę ze skrzętnie zapakowaną zawartością. Początkowo nie sądziłam, że mogą znajdować się w niej podkłady; jednocześnie, w tamtym czasie wypatrywałam innych przesyłek. Dopiero po otwarciu zdałam sobie sprawę, że wysłane zgłoszenie dostało przysłowiowe "zielone światło" by móc podjąć osobiste testy.
Podkłady z serii Selfie Time to najnowsze dziecko marki Eveline Cosmetics, bardzo się cieszę, że taka nowość trafiłam także i do mnie!




EVELINE COSMETICS

Nowość - podkład Eveline Selfie Time!








SELGIE TIME Podkład i Korektor to kosmetyk o właściwościach kryjących, który łączy działanie fluidu i korektora. Umożliwia stopniowanie krycia i - tak jak korektor - ukrywa wszelkie niedoskonałości cery, bez efektu maski. Lekka konsystencja idealnie wtapia się w skórę, zapewniając długotrwały efekt piękniej i gładkiej cery. KOMPLEKS NAWILŻAJĄCY, WITAMINY E oraz KWAS HIALURONOWY skutecznie zapobiegając przesuszeniom i dodają cerze blasku. NIEBIESKIE ALGI wygładzają, łagodzą i pielęgnują skórę. Cera zyskuje perfekcyjny wygląd - GOTOWY DO ZROBIENIA SELFIE. Formuła zawiera kompleks ANTI-POLLUTION

Podkład oferowany jest w 6 odcieniach.



Zalety kosmetyków Vegan Friendy:



♥ posiadają wyłącznie naturalne składniki (produkt wegański)

  •  ♥ nie posiadają składników pochodzenia zwierzęcego,
  • ♥ nie są testowane na zwierzętach,
  •  ♥ posiadają wiele wartości odżywczych,
  • ♥  są delikatne dla różnego rodzaju skóry,
  •  ♥ mniejsze ryzyko wystąpienia efektów ubocznych w porównaniu do zwykłych kosmetyków



Zazwyczaj rozpoczynane testy wiążą się z pewną dozą niepewności, nutką strachu przed ewentualnym zwątpieniem. Kosmetyczne "eksperymenty" mają to do siebie by pozwolić i w konsekwencji dać im potrzebną przestrzeń.  Przestrzeń, która pozwoli nam poznawać dane właściwości krok do kroku by wyodrębnić szczegółową i wartościową recenzję.

Nie odstępując od swoich założeń po miesięcznych testach zamieszczam kompletną opinię.

Podkład & korektor cechuje się niezwykle lekką, wręcz niewyczuwalną formułą.  Podkład nie obciąża naszej twarzy, a także nie zatyka porów. To jedne z najistotniejszych zalet zwłaszcza dla przeciwniczek efektu "maski"  W jednym produkcie mamy zawarty podkład i korektor, z umożliwionym stopniowaniem krycia. Nie ma potrzeby nakładania dwóch osobnych kosmetyków.   Oszczędzamy zarówno na czasie i na pieniądzach. 
Mniej znaczy więcej - to znakomite słowa potwierdzające powyższy akapit. 

Lekka i delikatna konsystencja wtapia się niczym druga skóra. Delikatność automatycznie zmniejsza ryzyko wystąpienia efektów ubocznych. W trakcie swoich testów nie zauważyłam powstałych zaczerwienień, podrażnień z tego tytułu. Podkład nie odznacza się na naszej twarzy. O smugach i plamach nie ma mowy. Czas nie działa na naszą niekorzyść - robiąc makijaż w godzinach porannych utrzymuje się on w zadowalającym mnie stanie do wczesnego wieczora. Wczesnego by mieć czas na dodatkowe czynności pielęgnacyjne - kremy i maseczki. 

Zawarte składniki dodatkowo odżywiają naszą cerę. To piękne, że formuła podkładów ewoluowała na tyle mocno, by połączyć właściwości kryjące z nawilżającymi. Jeszcze kilka lat kobiety musiały podejmować decyzje które przeznaczenie jest im bliższe. Obecnie takie dylematy nas nie dotyczą; jak miło, prawda?


Rozświetlona, pełna blasku i kolorytu cera! By móc zrobić IDEALNE SELFIE? Z pewnością! 
Zadowolona kobieta to kobieta pewna siebie, śmiało stąpająca przez życie z planem na jego realizacje. Blask pojawia się nie tylko na naszej twarzy, ale i w naszym sercu, a także naszym umyśle. Przejrzystość i perfekcyjność. Promienność i nieskazitelność. 

Ujmująca szata graficzna produktów z pewnością zapada w naszej pamięci. Połączenie czerni, złota, bieli i różu - elegancko, dziewczęco, nieco błyskotliwie. Z pewnością nie ma tutaj nudy. Tak być powinno! Wydobycie produktu z tubki nie sprawia żadnych problemów ze względu na dość miękkie tworzywo.





Takim oto sposobem zakończyliśmy dzisiejszą recenzję. Życząc wszystkim miłego popołudnia zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogerskich zakątkach. Pa! Pa!





1. Testowaliście Podkład & Korektor EVELINE COSMETICS? 



21 komentarzy:

  1. o proszę, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tak zachęcającej recenzji jestem przekonana do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słysze o tym kosmetyku :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki eveline i jak dla mnie te podkłady to ulubieńcy nie jednej dziewczyny :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczyłbym efekt tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naczytałam się już tyle dobrego na temat tych podkładów, że koniecznie muszę po nie sięgnąć! Jestem ciekawa czy faktycznie pozytywnie mnie zaskoczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very interesting brand and foundation
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo gratulacje z wygranej! Ja nie przypadam za bardzo za tą firmą, nie lubi się z moją niestety:/
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie, że łączy w sobie podkład i korektor. Fajnie, ze zostałaś wybrana do przetestowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już o tej firmie, jednak nie miałam okazji jeszcze jej przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej firmy uwielbiam tusz do rzęs. Bardzo chętnie przetestuję podkład, bo szukam czegoś odpowiedniego na Studniówkę. :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji testować tego podkładu, ale prawdę mówiąc jeszcze nie widziałam negatywnych opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od lat szukam idealnego podkładu i szczerze mówiąc próbowałam już zarówno tych z dolnej, jak i z górnej półki. O ile na codzień sięgam po krem bb, który jest moim faworytem, o tyle chciałabym mieć w swojej kosmetyczne podkład na "wyjątkową okazję". O tym, który przedstawiasz słyszałam wiele dobrego, ale po twojej recenzji już na pewno wypróbuję. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię czytać wpisy na temat kosmetyków, bo zawsze dowiaduję się czegoś nowego oraz poznaje nowe produkty. Ten idealnie nadaję się pod choinkę w formie prezentu. ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam teraz podkład z Eveline i używam go na zmianę z Fit Me od Maybeline. Z obu jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od jakiegoś czasu stosuje ten podkład i bardzo go lubię
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no ciekaweczy by u mnie sie sprawdzil kolorek 01

    OdpowiedzUsuń
  20. Już dawno nie testowałam produktów tej firmy, chyba najwyższa pora do niej powrócić i sięgnąć po nowości :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥