sobota, 14 grudnia 2019

Aromatyczna podróż w nieznane...

Hey!



Sobota 14-stego... dość ciepły, grudniowy dzień! Głośny budzik - pobudka. Bez niego zapewne wstałabym o wiele, wiele później. Nastawiam wodę; kieruje się w stronę łazienki - poranny pielęgnacyjny rytuał to już wielomiesięczny wyuczony nawyk. Wracam do kuchni, jeszcze zaspanym spojrzeniem poszukuje swojego kalendarza. Znajduje ten wiszący na ścianie... nie, nie, nie o ten mi chodziło. Ponownie wypatruje obiektu poszukiwań. JEST mój wymarzony kalendarz adwentowy. Po wielu latach zaintrygowania w końcu i Ja mogę wspólnie z Wami odliczać do świąt Bożego Narodzenia. Inaczej, oryginalniej niż dotychczas. Wprowadzam nutkę ekscytacji nie tylko tej wewnętrznej, ale i smakowej. 
1, 20, 5... gdzie się schowała interesującą mnie  CYFRA 14? Okienko za okienkiem, po kolei penetruję każdy rządek. Ufff... chwila zwątpienia zwieńczona oddechem ulgi; wszystko jest na swoim miejscu. Wartość kalendarza nie została uszczuplona o brak 14-stki.
OTWIERAM I ZNAJDUJĘ SASZETKĘ... SASZETKĘ...





Kalendarz Adwentowy z herbatą Richmont 2019 (KLIK)


W skład prezentowanego kalendarza adwentowego wchodzą 24 saszetki wyjątkowej herbaty Richmont®. Zachwycają one swym ekskluzywnym smakiem i niezwykle szeroką gamą smaków do wyboru. Dzięki bogactwu jej rodzajów herbata Richmont® to idealna propozycja dla osób pragnących poznawać nowe smaki i aromaty. Są to saszetki herbat czarnych, owocowych, zielonych, białych, czerwonych oraz mieszanki ziołowe. Każdy miłośnik herbaty znajdzie tutaj smak idealnie pasujący do jego gustu i preferencji. Naturalny aromat wypełni wyjątkową atmosferę każdego dnia, aż do Wigilii. Wybór naszego unikalnego kalendarza adwentowego z herbatami to podarowanie sobie i swoim bliskim grudniowej podróży przez smaki i zapachy z najróżniejszych zakątków świata!





Każdy dzień to podróż do innego zakątka świata. Nie muszę ruszać się z domu, wystarczy chwila rozkoszy z kubeczkiem aromatycznej herbaty.  Spośród wielu niepowtarzalnych kompozycji do tej pory w mojej pamięci smakowej utkwiły dwie herbatki - BLACK CHILI CHOCOLATE i MELON MINT, natomiast w pamięci zapachowej - GREEN JASMINE i PEPPERMINT GREEN.

Moc herbatek pozwala mi zaparzyć z jednej torebki dwie pełne filiżanki. To dobry sposób by dogłębnie poznać i zweryfikować każdy smak z osobna. A smaków jest tyle ile magicznych dni, aż po 24 grudnia! Bez wyjątku, saszetki wyróżnia  nietuzinkowa i niepowtarzalna kompozycja, a także ekskluzywny smak i unoszącą się w powietrzu woń zaparzonego trunku. Łyk za łykiem aż przeniesiemy się do miejsca, z którego wywodzi się poszczególna gama smaków. 
Herbaty CZARNE, OWOCOWE, ZIELONE, BIAŁA, CZERWONA i MIESZANKA - każdy miłośnik znajdzie smak idealnie pasujący do jego gustu i preferencji. To pewność, którą jestem w stanie potwierdzić. Na chwilę obecną moje kubki smakowe nie są w stanie wyodrębnić lidera - każde okienko skrywa w sobie kunsztowną zawartość. A to jeszcze nie koniec, przede mną tylko bądź aż 10 unikatowych smaków. Niech ta podróż potrwa jak najdłużej!




Poniżej przedstawiam moja propozycja podania. Elegancko,subtelnie i wyrafinowanie. Są takie chwile, kiedy człowiek chcę zadbać o wygląd i finezyjność podania filiżanki ciepłego napoju. Z dbałością o szczegół, kunsztownie. 
W moim przypadku jest to uwielbiana herbata. Na tę chwilę jedyny zaparzany napój.






FACEBOOK - Poznajsmaki_pl


Marka w swojej ofercie posiada także kalendarze adwentowe dla prawdziwych smakoszy i znawców kawy. Każde okienko wypełnia jedna, niezwykle bogata smakowo i aromatyczna kapsułka kawy. 
KALENDARZE ADWENTOWE o przepięknej świątecznej szacie graficznej to wspaniały pomysł na przedświąteczny/ przedmikołajkowy prezent. Jeżeli myślicie, że nie da się już zaskoczyć Waszych bliskich, to jesteście w błędzie. Wystarczy tylko troszkę naszej kreatywności i zaangażowania by móc miło spędzić adwentowy czas. Wspólne oczekiwanie na pierwszą gwiazdkę przy filiżance wybitnego napoju, gwarantuje radosne i pełne smaków oczekiwania na święta. Kalendarze adwentowe na rok 2019 - celebrując czas już od pierwszego dnia miesiąca! 


Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! 
Grudniowe posty są dla mnie rewelacyjną formą zaczerpnięcia inspiracji. Niekiedy wystarczy zaledwie kilka Waszych słów by poczuć przypływ weny na publikacje kolejnych treści. Słów pełnych wartości, nasycenia, które niczym przemowy trafiają do mego serca. Pa! Pa!




1. A Wy razem ze mną odliczacie do świąt Bożego Narodzenia? - forma tradycyjna, a może z pomocą kalendarzy adwentowych?
2. Kalendarz z herbatą, kapsułkami kawy, akcesoriami bądź kosmetykami? Zawartość którego cieszyłaby Was najbardziej?



22 komentarze:

  1. Ze mnie kawosz, więc wybrałabym inny wariant kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze chętnie bym sobie wypił te wszystkie herbatki! Ale narobiłas mi smaka! Pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny kalendarz. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam jeszcze takiego kalendarza. bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kalendarz, jeszcze się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! Codziennie można spróbować innych herbat. Bardzo fajny pomysł.
    Mnie nigdy nie jarały kalendarze adwentowe. Może gdybym od kogoś dostała ...
    Sama z siebie raczej nie kupuję, bo szkoda mi na to pieniędzy :)


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja ze spotkania z Pierwszą Damą.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥ Pozdrawiam!
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze nie dowiedziałam się o tych herbatach wcześniej. Uwielbiam pić takie herbatki :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię herbaty, więc taki kalendarz brzmi intrygująco :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham herbatę, więc z ogromną chęcią bym wypróbowała taki kalendarz na własnwj skorze, a raczej języku. Wspaniała propozycja o wiele bardziej przypadła mi do gustu niż kolejna makijażowa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam herbatę, więc fajna perspektywa na odliczanie do świąt. Ja w tym romu mam aż 4 kalendarze, więc już mi wiecej nie trzeba, ale Twój jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat teraz w przeziębieniu taka herbata byłaby idealna 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, idealne dla mnie :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny pomysł na prezent, dla samej siebie 💓🙂. Jestem rozkochana w herbecie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na kalendarz adwentowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarz z akcesoriami byłby super. Świetny wpis kochana.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥