poniedziałek, 9 grudnia 2019

Grudniowy reniferek...

Hey!


Jak tam kochani Wasze nastroje? 

Grudzień mija w zatrważającym tempie! Z jednej strony już się nie mogę doczekać wolnych, świątecznych dni; natomiast z drugiej chcę by ta cała aura i magiczna otoczka trwała jak najdłużej. Święta to najpiękniejszy, wyczekiwany czas, który z roku na rok doceniam coraz bardziej. Za dzieciaka postrzegane przez pryzmat prezentów i dekoracji, obecnie chcę i pragnę zagłębiać się w ich nastrojowość, możliwość spędzenia czasu z najbliższymi i posmakowania przyrządzanych potraw.
W tym roku czuję, że na spokojnie dostarczałam i dostarczam sobie świątecznych emocji. W ubiegłych latach miałam wrażenie, że w ten okres wkroczyłam zbyt wcześniej co zaburzyło radość i całościowy efekt. Bo jak odczuwać 100% zaangażowania i ekscytacji, kiedy czuć w "powietrzu" święta od wielu, wielu tygodni. Odcięcie się od medialnej nagonki było najlepszym tego pomysłem.








Sklep Sferakoszulek.pl posiada ponad 6 tysięcy unikatowych wzorów na koszulki ze śmiesznym nadrukiem. W ofercie znajdują się również Bluzy i koszulki dla Par oraz koszulki na urodziny dla rodziny i przyjaciół (koszulki dla mamy, koszulki dla taty, koszulki dla babci, koszulki dla dziadka), a także wiele innych, ciekawych podkategorii.Marka dysponuje wieloma zabawnymi nadrukami. Gwarancja znalezienia idealnego pomysłu na prezent - nie może być inna jak 100% Poza zabawnymi nadrukami istnieje także możliwość wykonania indywidualnego projektu z wyjątkowym nadrukiem. Wystarczy wysłać swój pomysł, a odpowiedni ludzie, na odpowiednim miejscu zajmą się resztą. Jak prosto, jak wygodnie!


Personalizowanie ubioru to rewelacyjna forma zobrazowania swojego stylu. A jak wiadomo ubiór wyraża nasz nastrój, sposób postrzegania otaczającej rzeczywistości i stanowisko jakie przyjmujemy w dzisiejszym świecie. 
Ilość tematycznych stron pozwala na szybkie wyszukanie interesujących nas wzorów. Nie zdradzając zbyt wiele namawiam do zerknięcia na wskazaną stronę! Lecz, nim się mnie posłuchacie, zapraszam do zapoznania się z pozostałym, zamieszczonym materiałem i świątecznymi ujęciami. 








BLUZA DAMSKA KANGUR RENIFER (KLIK)



Czy może być coś bardziej kojarzącego się ze świąteczną aurą jak ciuszki z wyrytym tematycznie motywem? Dla jednych odpowiedź jest oczywista, inni muszą to przemyśleć, by na końcu wyodrębniły się opinie sprzeciwu. Świąteczne pierniczki, mandarynki, lampki i stroiki. Pięknie i nastrojowo, ale takich rzeczy materialnych nie sposób nam nałożyć na siebie :D No chyba, że preferujemy blask i świerkowe gałązki we włosach. 

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że w mojej szafie ze święcą szukać ubrań typowo świątecznych. Przeglądając Wasze blogi niejednokrotnie spotykałam się z ogromem zamieszczanych, świątecznych stylizacji. Sukienki, bluzy czy bluzy, bądź zgrabne, delikatne dodatki w postaci kolczyków, bransoletek czy apaszek. Warto urozmaicać swoje kolekcji poprzez przemycenie tematycznych ubrań/ dodatków. Nie zawsze przemawia do mnie elegancja, sportowy styl bądź klasyka, czasami lubię postawić na coś zupełnie innego, można by rzec odmiennego.

Bluza kangur z reniferkiem urzekła mnie swoim słodko-urokliwym motywem. 
Brak krzykliwości, chaosu i nachalności, odwdzięcza się wysublimowanym, pięknie zaprezentowanym wzorem. Nasycone barwy reniferka odznaczają się na czerwonym tle. Producent zapewnia nas o wysokiej jakości nadruku, który nie pęka, nie spiera się i nie zmienia koloru - to ważne, gdyż część wzoru zawiera pastelową żółć. Chyba nikt z nas nie chciałby by reniferek zmienił swoją karnację, prawda? :D
Nadruk został wykonany z foli Poli Flex Premium. 

Procentowo skład materiału bluzy przedstawia się w następujących liczbach:
80% wysokogatunkowej bawełny
20% poliester


Założona w chłodne, mroźne dni z pewnością da nam wymagane poczucie ciepła i komfortu. Bluza ma średnią grubość, przyjemny w dotyku materiał, z wyścielonym wewnątrz miękkim a'la "puszkiem"  To wielka zaleta, puszek delikatnie otula nasze ciało, dając poczucie ochrony i swoistego rodzaju "bezpieczeństwa"

Bluza kangur? Ale jak to kangur skoro na środku jest reniferek?
Nie, nie kangurek nigdzie się nie schował!

Tego typu bluza dotychczas kojarzyła mi się ze sportowym, luzackim stylem. Ile trendów tyle możliwości obalenia owego mitu. Oczywiście są bluzy od razu skierowane pod kątem sportowego stylu; są także te nieco elegantsze i subtelniejsze.
Zaprezentowany model z pewnością do takiego należy. Dodatkowo posiada kaptur (z podwójnego materiału) i zewnętrzną (jedną) dużą kieszeń!


ŚWIĄTECZNIE, KOBIECO, ROMANTYCZNIE I WRAŻLIWIE - MOJA DEFINICJA DZISIEJSZEGO LOOK'U








ZAPRASZAM - sferakoszulek.pl

FACEBOOK - sferakoszulek


szybki czas realizacji zamówień/ wysyłka w ciągu 24h/ do wyboru kilka form dostawy




Dobrze, zmykam przejrzeć Wasze nowości na blogach! Podobne plany miałam wczorajszego wieczoru, jednakże zmęczenie wzięło górę i zasnęłam we wczesnych, wieczornych godzinach. Moje przeświadczenie, o takim scenariuszu sprawdza się w każdy niedzielny wieczór. No cóż, taka, moja natura. Za czasów liceum podobna przypadłość towarzyszyła mi wraz z początkiem tygodnia. Obecnie poniedziałek jest tego przeciwieństwem, a popularne stwierdzenie "nienawidzę poniedziałków" zdecydowanie tu nie pasuje. Zmykam cieplutko Was pozdrawiając! Pa! Pa!





1. A jak Wasze przygotowania do świąt?
2. Posiadacie w swojej kolekcji tematyczną odzież?
3. Co sądzicie o bluzie z motywem reniferka? Strona - sferakoszulek.pl jest Wam znana?



31 komentarzy:

  1. A ja niestety mam odwrotnie - z roku na rok ,coraz mniej mnie cieszą te Święta
    W tym roku ,mimo moich prób odciecia się od mediów(częściowo udanych ),nie jest lepiej...
    Ale urocza jest ta bluza -swietnie w niej wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ta bluza jest boska ! Mega ! Urocza i uważam ze w czerwieni ci do twarzy :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grudzień zawsze tak szybko mi zlatuje, też bardzo lubię tę aurę przed świetami- ma swój klimat prawda.
    Świateczna bluza super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie Ci w czerwieni :) Ja co roku obiecują sobie sweterek lub bluzę z świątecznym motywem a niestety kończę tylko na skarpetkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluza! Mega świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis jak zawsze świetny. W tej czerwonej bluzie wyglądasz cudownie :) A i okulary pasują super. Ja przygotowań do świąt jeszcze nie zacząłem, ale już niedługo będzie trzeba :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluza :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym chciała, żeby ta otoczka trwała jak najdłużej. Kocham ten klimat!
    Świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam fioła na punkcie świątecznych sweterków :) heeh
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczną masz bluzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jest rewelacyjna! W dodatku pięknie komponuje się z kolorem Twoich ust :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładna bluza, właśnie szukam sobie prezentu i podpowiedzialas mi co moge sobie sprawić. Dziękuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bluza! Jestem uzależniona od świątecznych swetrów i bluz. Wiem, że długo w nich się nie chodzi, ale zawsze trudno mi się im oprzec ;) Śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna bluza! Jestem uzależniona od świątecznych swetrów i bluz. Wiem, że długo w nich się nie chodzi, ale zawsze trudno mi się im oprzec ;) Śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow i czapki z głów! Wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczna bluza! Super wygląda :) Od razu czuję klimat świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta bluza. Mega mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodka jest ta bluza, niby świąteczna ale później również można ją zakładać- nie lubię typowo świątecznych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bym chciała by ta świąteczna aura trwała jak najdłużej :) Uwielbiam święta <3
    Śliczna bluza, uroczy reniferek <3

    buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam święta i czekam na nie z niecierpliwością!
    Śliczny sweterek <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z przygotowań to mam kupione tylko prezenty i upieczone pierniczki. Niestety takie rzeczy odstawiam w czasie najdalej jak się da, a potem ledwo się ze wszystkim wyrabiam. W zeszłym tygodniu własnie zakupiłam świąteczny sweter w lumpeksie. Bluza bardzo ładna, aczkolwiek z firmą się nigdy nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje przygotowania do świat skończone, jedyne co chciałam zrobić z chłopakiem, to kupić wspólne sweterki- Twoj przepiękny. Sam wpadł na taki pomysł, ponieważ myślałam, że nigdy się na to nie zgodzi!

    Pozdrawiam,
    http://klaudia-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta bluza jest świetna :D Idealna na zbliżające się święta :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz<3 Ja mam tylko skarpetki w reniferki hihihi

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam renifery! <3 Urocza bluza. :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥