czwartek, 28 listopada 2019

Dać się ponieść...

Hey!


Po kilku cięższych dniach powracam do mojego zakątka. Liczę, że wolne chwile pozwolą mi troszkę z Wami posiedzieć. Choć w ciągu tygodnia wyodrębniam kilka godzin na blogowanie, to właśnie weekendy dają mi większe pole manewru, samorealizacji i pociechy. 
Nie przedłużając chciałabym sprawnie przejść do tematu właściwego. Myślę, że post opiewający w temacie mody jest idealny do wieczornego, piątkowego poczytania; czyli tak jak lubię najbardziej! 

Po raz kolejny prezentuje kilka wybranych produktów marki WWW.BONRPIX.PL

Chyba już Wam nie muszę wspominać o moim uwielbieniu do owej marki. Różnorodność oferowanej odzieży, obuwia, dodatków, a nawet asortymentu, który mógłby wypełnić nasze cztery ściany jest po prostu imponująca. I choć się nie da, a nawet nie śmiem próbować opisać w jednym zdaniu markę BONPRIX postaram się jednak co nieco jeszcze od siebie dorzucić, zwłaszcza, że...

Wielkimi krokami, już za kilka godzin zbliża się "święto" prawdziwych zakupoholików. Internetowy sklep wystosował -20% obniżki cen na wybrany asortyment (do promocji wchodzi: bielizna damska, moda damska, akcesoria damskie, moda dla dziewczynek, obuwie damskie i moda dla chłopców) Na bogato prawda? By zrobić atrakcyjne zakupy należy wejść bezpośrednio do podanych na stronie zakładek bądź poszukać artykułów oznaczonych etykietą "BLACK WEEKEND"
Co jak co, ale w kwestii wielkiej weekendowej promocji śmiało można zaufać omawianej marce.

Zakupowy szał ma to do siebie, że często jesteśmy zaślepieni "atrakcyjnością" cen. Niech nas nie złudzą wielkie bilbordy i reklamy z minusikiem z przodu. Myślę, że zachowanie zimnej głowy, dużej dawki rozsądku i zachowawczości to podstawowe cechy, z którymi powinniśmy pójść na zakupy. 



BOTKI (www.bonprix.pl)

Botki to idealna alternatywa na chłodniejsze dni. Potrafią odpowiednio ochronić przed zimnem oraz świetnie prezentują się z każdym stylem - w towarzystwie zadziornego jeansu, jak i dziewczęcej, kwiecistej spódniczce.

Z definicji książkowej, a jak wypadły czarne, zamszowe botki w rzeczywistości?
Odpowiedź znajdziecie poniżej.





Powyższe botki zamówiłam swojej mamie. Przygotowując się do sezonu jesiennego wspólnie stwierdziłyśmy, że przydałyby się jej nowe obuwie. Czarne botki są niezwykle uniwersalne, i jak wynika ze stwierdzenia pasują zarówno do zadziornego jak i delikatnego stylu. Owa uniwersalność tyczy się również wieku... nikt nie powiedział, że takich botków nie może założyć nastolatka, nikt też nie wykluczył starszych i dojrzałych kobiety.
Po kilku tygodniach intensywnego użytkowania nie widać żadnych mechanicznych uszkodzeń obuwia. Zamsz w dalszym ciągu pozostaje w satysfakcjonującym, świeżym stanie; marszczenia zachowują stabilną konstrukcję otulając nogę. To właśnie jedna z największych wizualnych zalet botków wpisująca się w obecne trendy.
Oprócz kwestii wzrokowych warto wspomnieć o odczuciach i przyjemności noszenia...
Niewielki kilku centymetrowy, gruby obcas zapewnia pełną stabilizację i komfort. Zachowując równowagę nasze nogi nie są aż tak nadwyrężane, co wpływa na przyjemność użytkowania. Nawet szybszy i dłuższy marsz nie stanowi problemu. Botki na pewno znajdą zwolenników wśród kobiet ceniących sobie styl, wygodę i poczucie ochrony stóp. Choć botki nie posiadają wewnętrznego misia, śmiało możemy odsunąć obawy o zjawisko marznących stóp. Gruba i miękka gąbka rewelacyjnie sprawdza się w tego typu butach.




Drugie botki zasiliły natomiast moje jesienno-zimowe zbiory. Jasnoróżowe, pudrowe obuwie marzyło mi się już w zeszłym sezonie. Oczami wyobraźni widziałam przepięknie komponujące się botki w stylu vintage z czarnymi rurkami, ulubionym płaszczykiem i kapeluszem. Upragniony obraz, który udało mi się spełnić.

W moich marzeniach brakowało dodatków bogacących obuwie. Prosty projekt jak najbardziej by mi wystarczył... widząc obuwie marki BONPRIX i wytłoczony fikuśny wzór kwiatów przepadłam bez chwili zastanowienia. Wiedziałam, że jest to projekt idealnie skierowany w moją stronę. Ilość detali, uwaga na każdy szczegół; takie produkty z pewnością zasługują na naszą aprobatę.
Jak widać na załączonych zdjęciach botki posiadają boczny suwak, sznurowadła i elastyczną, gumową podeszwę. Niewielkie podwyższenie optycznie wydłuża nasze nogi. Może nie każdy to docenia, aczkolwiek Ja zauważam różnicę pomiędzy obuwiem z choćbym delikatnym podwyższeniem a całkowicie go pozbawionym. Prezencja nogi jest dla mnie niezwykle istotna. 
Płaskie obuwie kompletnie nie wpisuje się w moją modową idee, co więcej mam wrażenie, że kompletnie nie potrafię w takowym chodzić. 
By zachować świeżość i wzorowy wygląd obuwia po każdym powrocie do domu jasną podeszwę przecieram wacikiem nasączonym płynem micelarnym. To mój, opatentowany i sprawdzony sposób by pozbyć się wszelkich zanieczyszczeń, pożółknięć i brudu. 
Z autopsji wiem, że białe obuwie wymaga szczególnej uwagi, a moje przeprowadzone działania pozwolą mi cieszyć się nim o wiele, wiele dłużej. To nie tylko oszczędność pieniędzy, ale i satysfakcja, że potrafię dbać o zgromadzone dobra i nie tyczy się to tylko obuwia, ale także biżuterii i odzieży.





BLUZKA DAMSKA (www.bonprix.pl

Kobiece, eleganckie, proste i klasyczne. Jedna bluzka może stać się elementem stylizacji na rozmaite okazje. Do pracy, na randkę czy spacer z przyjaciółką. Bez względu na okoliczności, zawsze wyglądaj i czuj się pięknie i stylowo. 





Bluzeczka damska to jeden z elementów urodzinowego prezentu dla mamy. Pomimo większego rozmiaru założona na mnie prezentuje się równie atrakcyjnie i czarująco. Wspominając o rozmiarze bluzkę mogą założyć zarówno kobiety/ dziewczęta noszące 34 jak i 46.
Z dwóch wersji kolorystycznych: zielony miętowy - czarno-biały w paski i czarno-biały w paski, to ta pierwsze bardziej przypadła mi do gustu. Będąc idealnie poinformowaną o preferencjach kolorystycznych mamy, znając jej upodobanie wiedziałam, że mój wybór okaże się prawdziwym strzałem w 10! Nie będę ukrywać, nie pomyliłam się.
Bluzkę wykonano z ultralekkiego, zwiewnego i cienkiego materiału. Najlepiej się sprawdzi założona w ciepłe i upalne dni, kiedy chcemy czuć się lekko i przewiewnie. Dla kobiet pragnących ukryć nadprogramowe kilogramy bądź mankamenty swojej figury "zabieg" wystosowania nieregularnej szerokości pasów odciąga naszą uwagę optycznie wyszczuplając.
Falbaniasty rękawek 3/4 o przeciwstawnym ułożeniu pasków dodaje uroku i nietuzinkowości.
Bluzeczka prezentuje się elegancko, trendy i nowocześnie. Pasuje zarówno do pracy, na codzienne wyjścia (założona w formie hiszpanki) jak i wyjątkowe okazje. Dowolność przeznaczenia i komponowania look'u.




NARZUTY I KOCE (www.bonprix.pl) 

Nie tylko ogrzewają, ale są prawdziwą ozdobą sypialni. Okrywając stylową narzutą salonową sofę, dodasz wnętrzu charakteru i stylu, a miękkie, rustykalne koce i poszewki na poduszki wprowadzą do środka odrobinę przytulności.



To, że kocyk znalazł się w moim zamówieniu nie było początkowo planowane. Zawsze kompletując swój "koszyk" z czystej ciekawości zaglądam do zakładek SALE bądź DOM/ INSPIRACJE. Pomimo, że nie specjalizuje się w wystroju wnętrz, a i sam temat jest mi dość odległy nie stawiam sobie granic i z chęcią poszukuje inspiracji. Tak było w przypadku mojego kocyka. Niepozorny, aczkolwiek jego obecność w paczce sprawiła mi wiele radości.
Kiedy moim oczom ukazała się promocja z ponad 50 złotych na zaledwie 12,99 zł, byłam zdumiona, że za tak niskie pieniądze mogę zaopatrzyć się w stylowy i ciepły koc. I choć jego materiał początkowo wydaje się dość cienki, niech Was nie zmyli jego lekkość/ gramatura. Kocyk potrafi nas ogrzać, otulić w chłodne, wieczorne dni wprowadzając nastroju i przytulności.
Piękny wzór nadaje świątecznego wymiaru, przemycając nastrój i urok świąt.

No cóż, dałam się ponieść zamówieniom! Jakże udanym zamówieniom!


ZAPRASZAM - WWW.BONRPIX.PL


FACEBBOK - bonprixPL


INSTAGRAM - bonprix



Dobrze kochani zmykam troszkę odpocząć i powoli przygotować się do snu. Pa! Pa!




1. Czarne uniwersalne botki, a może pudrowe w stylu vintage? Które widzielibyście w swojej kolekcji?
2. Jak oceniacie moje zamówienie?
3. Czy według Was koc może stanowić swego rodzaju dodatek wystroju, a może postrzegacie go przez pryzmat użyteczności? 




27 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te drugie buciki :) Takich jeszcze nie mam! :) :*

    Pozdrawiam,
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy, zwłaszcza te pierwsze botki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te pierwsze czarne butki, właśnie sie zastanawiam czy kupić sobie takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful ankle boots and the striped blouse.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te czarne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ubrania Bonprix <3 bardzo fajne te czarne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam buty i torebkę z bonprix od dwóch lat i jestem bardzo zadowolona :) Pozdrawiam! www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudrowe botki wyglądają świetnie. Ja bez kocyka zimą ani rusz, tzn. zwłaszcza gdy oglądam film wieczorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten sklep, mają masę fajnych rzeczy. Buty świetne, szczególnie te pudrowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow, buty są naprawdę świetne! bluzka także ciekawie się prezentuje ((:
    pozdrawiam
    mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobały mi się buty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te botki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej podobają mi się rózwe botki, są takie bardziej młodzieżowe. Co do zamówienia to generalnie mi się podoba,chociaż ja bym postawiła na coś zupełnie innego. Koc bardzo ładny,jeszcze w takiej niskiej cenie to się tylko cieszyć i cieszyć. U mnie koc pełni właście dwa zastosowania właśnie wyglądu, jednak jest też bardzo praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli jesteś zadowolona z zakupów w tym sklepie? Bo właśnie dumam nad czymś, co tam wypatrzyłam - czy kliknąć, czy nie. No bo nigdy nie miałam nic z Bon Prix i nie wiem, czy te rzeczy są porządne. Ale skoro polecasz, to już jest jakiś głos! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te botki. Różowe bardziej mi się podobają. Bluzka też jest fajna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze żadnej rzeczy z Bon Prix,jednak po Twoim wpisie chętnie coś kupię ;-)

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba najbardziej podobają mi się różowe botki :)
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  18. Te drugie botki są po prostu świetne! Nosiłabym:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne te różowe botki ��

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zamszowych butków nie kupuję - na śnieg i wodę nie są dobre...

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam rzeczy z Bonprixu, często tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥