piątek, 28 czerwca 2019

Sok... wyciąg z... naturalna...

Hey!


Jak tam Wasze samopoczucie?


Upalne dni dają się we znaki? 
Moje podejście do wysokich temperatur tak jak już Wam pisałam w tym roku jest bardzo pozytywne. Narzekanie nic nie zmieni, a i człowiek gromadzi w sobie złe emocje. Trzeba czerpać z wakacji ile się da, bo liczba ciepłych dni jest ograniczona! Teraz przyszło znaczne ochłodzenie, więc człowiek może choć troszkę odetchnąć. 

Czerpiąc z dobroci natury w wakacje staram się pozyskać jak najwięcej witamin. Świeże owoce i warzywa za nic w świecie nie zastąpią tych mrożonych bądź magazynowanych przez wiele miesięcy.
Czereśnie, truskawki, maliny... ahhh można by wymieniać i nie byłoby końca. 
Odkąd przewartościowałam swój sposób żywienia nie wyobrażam sobie by na talerze zabrakło zieleni i uwielbianych darów ziemi. 
Dopełnieniem uwielbianych, zdrowych posiłków jest odpowiednie nawodnienie. O ilości płynów, jaką należy przyjąć w ciągu dnia informują nas na każdym kroku. W szczególności osoby prowadzące aktywność fizyczną bądź wykonujące prace na dworze nie powinni zapominać o tak istotnej kwestii. Tak niewiele, a uchroni nas od niebezpiecznych konsekwencji.


Świeżo wyciskane soki, koktajle, herbata czy standardowa woda? Tym razem pokusiłam się o coś innego...




YABU Natural energy drink (KLIK)


ZMĘCZONY CIĘŻKIM DNIEM W PRACY?
A MOŻE CZEKA CIĘ DŁUGA PODRÓŻ?
TRUDNOŚCI Z KONCENTRACJĄ?
SZUKASZ CZEGOŚ CO POMOŻE CI W ZDROWYM STYLU ROZPOCZYNAĆ DZIEŃ?

YABU TO WYJĄTKOWE I ZDROWE ROZWIĄZANIE NA SPADEK ENERGII I ZMĘCZENIE!









W SKŁAD YABU WCHODZI:

99,95% SOKU
0,03% KOFEINY
0,02% GUARANY



DUMA POLSKICH SADOWNIKÓW: NATURALNY, WYCISKANY NA ZIMNO, NIEROZCIEŃCZANY SOK JABŁKOWY (NFC). ZDROWIE ZAMKNIĘTE W DELIKATNEJ PUSZCE, POŁĄCZONE Z KOFEINĄ Z JĘDRNYCH I ORZEŹWIAJĄCYCH LIŚCI ZIELONEJ HERBATY I WYCIĄGIEM Z OWOCÓW GUARANY, KTÓRE DODADZĄ WIGORU I ENERGII NA CAŁY DZIEŃ! 





WYPRODUKOWANY Z CERTYFIKOWANEGO SOKU JABŁKOWEGO FRUTI 


wYPRODUKOWANO Z CERTYFIKOWANYCH jABŁEK gRÓJECKICH RUMIANE JABŁKA Z GRÓJCA – POLSKIEGO ZAGŁĘBIA SADOWNIKÓW WYCISKANE SĄ W TŁOCZNI LA-SAD, WIODĄCEGO PRODUCENTA I EKSPORTERA POLSKICH JABŁEK. JABŁKA GRÓJECKIE SŁYNĄ NA CAŁYM ŚWIECIE Z WYJĄTKOWYCH WALORÓW SMAKOWYCH I ODŻYWCZYCH. 






Już po spróbowaniu czuć, że 250 ml zawartość puszki to istna bomba! Orzeźwiająca dawka lekko gazowanego soku jabłkowego najlepiej smakuje tuż po schłodzeniu. 99,7% - ta liczba mówi sama za siebie, to jabłka i ich wartość odżywcza króluje! Ideą marki jest wprowadzenie na rynek zdrowszej i smaczniej alternatywy popularnych energetyków w oparciu o potrzeby konsumentów. 
Skład YABU opiera się na 3 podstawowych składnikach bez wprowadzenia zbędnej chemii i ulepszaczy. Czyste dobro w czystej postaci!
Napój przede wszystkim pobudza, rozjaśnia umysł, poprawia naszą koncentrację, która - przyznajcie mi racje czasami w upalne dni potrafi szwankować. Już niewielka ilość Yabu zapewni nam komfort funkcjonowania bez znużenia i senności. 


MARZYCIE O PRZYPŁYWIE ENERGII?... NIE POZOSTAJE NIC INNEGO JAK SIĘGNĄĆ PO NATURAL ENERGY DRINK!






ZAPRASZAM - YABU.PL




Dobrze kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! Pa! Pa!




1. Plany na najbliższy czas?
2. Znaliście Yabu Natural Energy Drink?
3. Wasz ulubiony pobudzająco-orzeźwiający napój?



22 komentarze:

  1. Uwielbiam testować takie nowości! Bardzo orzeźwiający jest ten napój??:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym spróbowała.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi się na te upalne jak cholera dni! Daaaj haha, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zwolenniczką tego typu napojów, ale cieszę się, że Tobie posmakowały :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zaciekawiona tymi napojami, przyznam że razem z Rafałem bardzo lubimy tego typu... nawadniacze :) chętnie bym spróbowała, kto wie, może zaprzyjaźnilibyśmy się :D świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡


    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy napój, z chęcią bym spróbowała.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych produktów , ale bardzo jestem ciekawa smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nigdy o tym nie słyszałam, ciekawe :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam te napoje i bardzo mi posmakowały :D
    Szkoda, że nie można ich kupić w zwyczajnych sklepach :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych napojów ale ostatnio dużo osób je chwali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie stawiam na wodę i owoce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa takie napoje :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie ja ostatnio trochę uzależniłam się chyba od oshee tego izotonika, więc myślę, że zdrowsza alternatywa byłaby lepsza dla mojego zdrowia haha :) super te napoje!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. na te upały taka porcja picia idealna:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam słoneczne dni i należy się cieszyć z nich, bo lato szybko przeminie i będzie nam brakować ciepła. W taką pogodę, takie energy drinki, są wręcz idealne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że raczej nie przepadam za energetykami, ale o naturalnych to ja jeszcze nie słyszałam ;)
    Wypróbować można ;) a nuż posmakują :)

    przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja fanką energetyków nie jestem, o wiele lepiej działa na mnie woda sama lub z dodatkami np. cytryną, miętą z przydomowego ogródka. Do tej pory energetyki kojarzyły mi się tylko z czymś sztucznym, pierwszy raz słyszę o naturalnych. Z ciekawości je sprawdzę :)

    Pozdrawiam,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  19. Testowałam ten napój energetyczny jest świetny. Mojemu tacie bardzo zasmakował chociaż on takich rzeczy nigdy nie pił

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥