piątek, 19 kwietnia 2019

Kosmetyki od natury...

Hey!


Pośród licznych, świątecznych obowiązków znalazłam odrobinkę czasu by do Was zajrzeć :) Wielkim ułatwieniem w sporządzaniu postów w takich chwilach są czekające już w folderze wybrane zdjęcia. Można by powiedzieć - połowa pracy za mną. Przemyślane działania są podstawą w systematycznym prowadzeniu strony.
 Nie przedłużając, zapraszam do tematu właściwego!


W dzisiejszym poście poczytacie o tym, jak sprawowały się niedawno otrzymane kosmetyki. Notka typowo kosmetyczna na pierwszej karcie bloggera widniała tuż na początku kwietnia, więc myślę, że powrót do tej tematyki będzie miło przez Was przyjęty. Recenzje kosmetyków wymagają poświęconego czasu i skrupulatności. Świadoma pielęgnacja to przede wszystkim delikatne i w pełni zrównoważone dołączenie nowego produktu. Co za dużo to nie zdrowo - w testach kosmetyków jest to niezwykle istotna sprawa.




O STRONIE


Kosmetyki od natury to miejsce w sieci, w którym znajdziemy wysokiej jakości naturalne kosmetyki. Zgromadzone marki i produkty z dobrym składem pozwalają zadbać o urodę i zdrowie w najwyższej jakości. Misją firmy jest wyselekcjonowanie i dostarczanie klientom wysokiej jakości naturalnych kosmetyków. Nie bez powodu producent podkreśla wysoką jakość i naturalne składy! Idea marki w szczególności zwraca uwagę na te dwa, jakże ważne aspekty.

W asortymencie sklepu widnieją produkty nie od wielkich korporacji z tysiącem patentów, których składy są owiane wielką tajemnicą, ale dla producentów, dla których najważniejsza jest skuteczność, jakość i naturalny skład. 

Oferowane kosmetyki są w pełni bezpieczne w stosowaniu i wolne od wszelkich szkodliwych substancji, niepotrzebnych detergentów, silikonów, ulepszaczy, PEG-ów, sztucznych zapachów i nie są testowane na zwierzętach. 




Liczne zakładki wypełnia szereg produktów zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Twarz, ciało, włosy, pasty do zębów i płyny do płukania jamy ustnej, naturalna apteka, lato - emulsje do opalania i zestawy - tyle dobroci zgromadzonych w jednym Internetowym sklepie. Nic tylko komponować własną linię pielęgnacyjną.


Dla poszukiwaczy atrakcyjnych promocji również znajdzie się coś ciekawego. Niezmiernie zachęcam moich czytelników do osobistych poszukiwań inspiracji i kosmetyków w atrakcyjnych cenach!




Poszukiwania ułatwia zakładka, dzięki której od razu możemy znaleźć produkty określonego producenta.
Ja mogłam poznać markę - NOBILIS TILIA, z którą miałam styczność po raz pierwszy. Bardzo się cieszę, że mogłam poszerzyć swoją wiedzę i doświadczenie. 

Jak wypadły kosmetyki i czy jestem z nich zadowolona? - tego dowiecie się czytając dalszą część posta.




NOBILIS TILIA HYDROFILOWY OLEJEK Z RÓŻĄ I MIMOZĄ DO MYCIA TWARZY (KLIK)




MOJA OPINIA


Olejek to kompozycja naturalnej mieszanki olejków eterycznych z mimozy, jaśminu i cytrusów. Zawarty w tradycyjnej plastikowej buteleczce z nakrętka na klik prezentuje się skromnie, choć zawartość to moc dogłębnie działających bogactw.
Płynna konsystencja jest bardzo łatwa w wydobyciu, choć można by było zastosować pipetę. Zapewne wygląd buteleczki zmieniłby się, choć to kwestia mniej istotna.
Przed użyciem należy wstrząsnąć butelką, gdyż na dnie odkłada się naturalny osad. Po zmieszaniu z wodą tworzy lekką, tłustą i niezwykle-skutecznie nawilżającą emulsję. 
Zmywa zanieczyszczenia rozpuszczone zarówno w wodzie jak i olejku. Cała pielęgnacja polega na oczyszczeniu skóry twarzy poprzez delikatne masowanie okrężnymi ruchami. Następnie zmywamy bądź wycierami wacikiem zwilżonym balsamem lub wodą kwiatową.
Zapach olejku to wariactwo kwiatów i cytrusowych nut. Jestem pewna, że zapach skradłby niejedno serce, a wiele... Szczęśliwi Ci, co testując olejek przez dłuższą chwilę mogę rozkoszować się jego wonią. 

Na tam kończy się moja opinia...
Hydrofilowy olejek oddałam swojej mamie, gdyż formuła dedykowana jest kobietom-posiadaczkom skóry suchej i dojrzałej. 
Mama postanowiła stosować olejek bez konieczności rozcieńczenia z wodą. Sucha skóra ma to do siebie, że bez odpowiedniego nawilżenia i natłuszczenia problem nie znika, co więcej pogłębia się i niczym błędne koło zatacza kolejne kręgi.
Pielęgnacyjna kuracja pozbawia twarz napięcia i uwalnia od stresu dnia codziennego. Użycie mydeł, żelów czy lotionów jest zbędne. 
Olejek zmiękcza odpowiednio natłuszcza skórę, stopniowo eliminując przetłuszczenia.
Produkt - jako cudo samo w sobie!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~





NOBILIS TILIA HIALURONOWE SERUM DO TWARZY (KLIK)





MOJA OPINIA



Będąc w 100% szczera, o serum mogę wypowiedzieć się w zaledwie kilku zdaniach. Po wspólnej podjętej decyzji produkt oddałam mojej mamie. Uznałyśmy, że szereg pozytywnych właściwości o wiele bardziej przyda się skórze dojrzałej, aniżeli młodzieńczej. Moje testy to zaledwie kilkukrotna aplikacja w momencie kiedy borykałam się z największymi przesuszeniami skóry. Były to chwile ostatnich dość, ciężkich dni w szkole, kiedy nie miałam nawet czasu na przeprowadzenie mojej ulubionej oczyszczająco-złuszczającej pielęgnacji.

Zaczynając od wyglądu buteleczki, warto wspomnieć, że jest to produkt bardzo elegancki, z nieprzesadzoną szatą graficzną. Ciemne opakowanie ma swoje plusy i mały minus. Poruszając pozytywny aspekt ciemna buteleczka nie pozwala przeniknąć promieniom słonecznym, które mogłyby pozbawić dobroczynnych właściwości. Jeżeli nie wiedzieliście o takim czymś to uprzedzam, że tak samo jest w przypadku perfum. Może i flakoniki o wiele ładniej się prezentują aniżeli w opakowaniach, aczkolwiek nam-kobietom w szczególności powinno zależeć na zatrzymaniu nut zapachowych. Perfumy pozbawione ulubionych woni są bezwartościowe. Opisany aspekt odnosi się również do serum.
Małym minusem jest brak możliwości sprawdzenia w jakiej ilości wypełniona jest buteleczka. Z ciekawości po kilkutygodniowych testach wraz z mamą sprawdziliśmy ilość serum za pomocą patyczka. To chyba jedyna możliwość. Myślę, że taki negatyw nie popsuje testów.

Pisząc o buteleczce nie można zapomnieć o dołączonej pipecie, która jest zarazem nakrętką. W takich produktach pipeta sprawdza się rewelacyjnie i jest najlepszym z możliwych rozwiązań.

Zapach serum jest bardzo intensywny, charakterny z nutą słodyczy. Zmysły kojarzą go z miodkiem rzepakowym, który występuje w postaci naturalnego polisacharydu. Sądzę, że to ten składnik odpowiada za gęstość i chwilowo wyczuwalną lepkość. 

Czas pełnego wchłonięcia to zaledwie kilka minut, które można przeznaczyć na relaksujący, wieczorny i poranny rytuał. Delikatne wmasowanie opuszkami palców twarzy szyi i dekoltu to zaraz masaż naszej skóry. Serum można dodać także do ulubionego balsamu i olejku, przy czym jego właściwości w żaden sposób nie zostają utracone. Niezwykle uniwersalny produkt, czego chcieć więcej?


Serum rewelacyjnie wkomponowało się w linię pielęgnacyjną mojej mamy, zresztą akapit powyżej potwierdza, że produkt można śmiało łączyć z innymi produktami pielęgnacyjnymi. 


Początki testów polegały na ustabilizowaniu i przywróceniu równowagi w kondycji skóry. Drobne wypryski, podskórne krostki zostały zagojone i wyciszone, co wiązało się z lekkim przesuszeniem skóry. W późniejszym czasie ten problem stopniowo znikał, a skóra nabierała elastyczności i potrzebnego nawilżenia. Za jędrność odpowiada właściwość zatrzymywania wilgoci w skórze. 
Mama zauważyła poprawę w wyglądzie skóry okolic oczu, czoła i nosa. Towarzyszące zmarszczki bez wątpienia zostały wypełnione i mniej widoczne dla oczu. Ilość dobroci jakie ma w sobie skład bez wątpienia poprawia wygląd i kondycję skóry zachowując jak najdłużej młody wygląd. 



OBECNIE NA OLEJEK WIDNIEJE -50% PROMOCJA!





ZAPRASZAM - KOSMETYKIODNATURY.PL





INSTAGRAM - KOSMETYKIODNATURY.PL



Dobrze kochani zmykam dalej do swoich obowiązków. Pa! Pa!




1. Jak Wasze nastroje?
2. Czy znaliście stronę i jej ofertę produktów?
3. Olejek czy serum, która formuła bardziej przypadła Wam do gustu?




35 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają te kosmetyki. Sam ich wygląd zachęca do nabycia:) Najbardziej mnie zaciekawił olejek do mycia twarzy. Chętnie sprawdziła bym działanie na swojej skórze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki, nikgdy nie miałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super, ja wciąż szukam czegoś idealnego :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naturalne kosmetyki i myślę, że po Twojej opinii chętnie kupię je z okazji Dnia Mamy :-) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie znam, ale naturalne kosmetyki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne, ale raczej nie dla mnie ;)
    Pozdrawiam c; /Kinga
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, zajrzałam na stronę i IG:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zwracam coraz większą uwagę na to co nakładam na buzię! Bardzo fajne produkty, myślę że powinnam je sprawić także swojej mamie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki naturalne i chętnie bym wypróbowała również te, szczególnie po takich efektach, które zauważylaś u siebie! :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wszystkie te kosmetyki to totalna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są to zupełne nieznane dla mnie do tej pory :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz w ogóle widzę te buteleczki i nie znam tych produktów. Ale olejek z różą i mimozą bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tych produktów, ale mnie zainteresowały. Szczególnie olejek do mycia, bo ostatnio wszystko wysusza moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, nice post and really amazing blog.
    Would you like to follow each other?
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strona zapowiada się świetnie :) :) akurat szukam naturalny h kosmetyków ponieważ mam problemy ze skórą i właśnie potrzebuje takich kosmetyków :) myślę że napewno któryś z tych kosmetyków spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sounds great! I want for me too :)

    http://finddyourway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że powstaje coraz więcej tego typu sklepów internetowych! Uwielbiam naturalne kosmetyki i uważam, że to najlepsze co możemy dać naszej skórze, jeżeli chodzi o jej pielęgnację. Podobnie jak Twoja mama zmagam się ze skórą suchą, więc myślę, że oba te produkty dobrze by się u mnie sprawdziły. Nie wiedziałam o takich właściwościach ciemnych butelek, kurczę, warto mieć to na uwadze :D
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś stosowałam jakiś kosmetyk na bazie olejku do mycia twarzy. Na początku wszystko było ok, ale po jakimś czasie stan mojej cery się pogorszył i od tamtego czasu unikam olejków.
    Przesyłam Ci wielkanocne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie firma totalnie nieznana:D ja kiedyś używałam olejków, ale często mnie zapychały niestety

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz spotykam się z takimi kosmetykami, wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam tych produktów , ale wyglądają bardzo ciekawie :) chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej firmy, ale może warto się z nią zapoznać :D

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  24. O proszę, nie znam tej marki w ogóle. :) Bardzo ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz mam styczność z takową firmą. Miło, że podzieliłaś się swoją opinią. Chętnie sięgnę przy najbliższej okazji :) Ja teraz jestem na etapie testowania kosmetyków wege.
    Kasia-mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej firmy ale chetnie sie z nia zapoznam :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo pierwszy raz widze takie kosmetyki. Z chęcia poznałabym je bliżej. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe kosmetyki, mam suchą cerę, więc pewnie ten olejek sprawdziłby się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naturalne=najzdrowsze, przynajmniej tak mi sie wydaje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gram w konkursie o te kosmetyki , jesli wygram przetestuję...bo opinia jest bardzo kusząca😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam okazję testować kosmetyki od Bingospa, ale żadne z wymienionych. Z tego co słyszałam, marka ma świetne produkty do włosów - Twój wpis to potwierdza. Szampon i kuracja zapowiadają się ciekawie. Prawdopodobnie uwzględnię coś z tej serii przy okazji najbliższych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, tym bardziej o tych produktach. Jeśli miałabym wybierać to sięgnęłabym po serum, bo tego moja skóra potrzebuje - nawilżenia, regeneracji, wygładzenia :)

    Pozdrawiam,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię naturalne kosmetyki i często po nie sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Serum rewaelacyne mam przyjemność je testowac i jestem bardzo zadowolona z efektów .Skora dobrze nawilzona bez wypryskow ogolnie zdrowszy wyglad zmniejszenie zmarszczek.stosuje niedlugo.wiecej refleksji na koniec testowania

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥