poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Bestsellerowa lekka...

Hey!


Dzisiejsze zestawienie to wariactwo na punkcie koloru khaki. Szczerze mówiąc w te wakacje skomponowałam kilka niezawodnych stylizacji. Przeglądając zawartość swojej szafy znalazłam sporo, niezakładanych dotąd ciuszków.  Znalazły się też takie, które miałam na sobie zaledwie jeden bądź dwa razy. Moja mania magazynowania rzeczy przybiera na sile, a mi nie sposób się z jakąkolwiek rozstać.
Czas w końcu zaprezentować światu swoje zbiory. Może w taki sposób mojego małe wyrzuty sumienia zostaną w pełni zniwelowane :D
W taki sposób można wykorzystać wolny czas, którego swoją drogą pozostało całkiem niewiele. Jak tam nastroje przed zbliżającym się rokiem szkolnym? Ja na razie cieszę się z możliwych chwil spędzonych w towarzystwie, które napawa mnie pozytywną energią. W sobotę zorganizowałam mini przyjęcie urodzinowe, o którym napiszę osobny post. Będzie się on opierał o moje 18 letnie przeżycia, doświadczenia i wiele, wiele innych. Zapraszam niebawem! ♥


Przechodząc do meritum... 

Zdjęcia zostały wykonane w typowo miejskiej aranżacji. Podczas wyjazdu na zakupy uznałam, że warto zabrać ze sobą aparat, by wprowadzić na swoim blogu trochę świeżego powiewu. Miejsce nieprzypadkowe - bo na przeciwko komisariatu. To takie małe przypomnienie i dla mnie i dla was, z jakim zawodem planuję swoją przyszłość!  ♥


Zestawienie opiera się na spodniach zakupionych w zeszłoroczne wakacje, lekkiej bluzeczce i sandałkach - niedawny łup.
Chłodniejszy dzień poniekąd zmusił mnie do założenia bokserki. Niejednokrotnie stawiam na takie rozwiązanie chcąc zaprezentować coś nowego.


Specjalnie nie wspominałam o torbie, którą pragnę opisać w osobnym akapicie.
Jak wiecie jestem wielką miłośniczką wszelkiego rodzaju szoperek, worków i torb ala plażowych, jednakże nie wykluczam innych, nietypowych fasonów. Tym razem swoje zbiory uzupełniłam o lekką listonoszkę na ramię.
Wielką ciekawostką jest fakt, że torebkę znalazłam w dziale męskim. Myślę, że jej wzór jest na tyle uniwersalny, że kobieta może również po nią sięgnąć. Dostępna w 4 kolorach - szara najbardziej przypadła moim preferencjom.


Listonoszka - KLIK


Długi pasek, niezliczona ilość przegródek - dwie swobodne kieszenie i jedna na zamek wewnątrz, możliwość zwężania objętości poprzez rozsunięcie bocznego zamka to same plusy. Materiał z jakiego została wykonana jest bardzo wytrzymały, nieco sztywny, gruby i jak mówi producent szybkoschnący. Ostatnia z informacji tylko nas upewnia, że torebkę możemy wkomponować w iście jesienną stylizację, kiedy na dworze jest deszczowa pogoda, a my boimy się o przemoczoną torbę, którą trzeba długo, długo suszyć.


Jak widać na załączonych zdjęciach poniżej torba z przodu posiada dużo bajeranckich przegródek na telefon i inne akcesoria. Na tyle torby znajduje się także jedna kieszonka na suwak.


Z dnia na dzień uświadamiam sobie, że wybór jakiego dokonałam wybierając listonoszkę był prawidłowy. Zachęcam do zerknięcia na stronkę, by osobiście zapoznać się z resztą niebanalnego asortymentu ♥

SuperGalanteria.pl









Tymczasem kochani lecę przejrzeć nowości na Waszych blogach! ♥ Pa! Pa!




1. Jaki kolorek dominuje w Waszych stylizacjach?
2. Co sądzicie o mojej torebce? Czy tak samo jak Ja jesteście oczarowani jej urokiem?



27 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie prezentuje się ta listonoszka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie

    https://bit.ly/2N0keH6

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko się trochę ze sobą zlewa, ale i tak mi się podoba, zwłaszcza te okulary :)
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najczęściej stawiam na kolor czarny bez względu na pogoda, aczkolwiek khaki też bardzo mi się podoba. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna listonoszka i cudowne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka nie jest zbytnio w moim stylu, aczkolwiek fajnie się prezentuje ^^
    Super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo często dominuje róż bądź czerwień :D Świetna stylizacja! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja ;) Pasują Ci te okulary. U mnie w szafie zdecydowanie dominuje czerń.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie masz piękne paznokietki <33 Pozdrawiam i zapraszam na:
    magdabobruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nice post honey, like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ta torebka😍
    Wyglądasz fantastycznie 😍
    Uwielbiam takie stonowane kolory,które przeważają w mojej szafie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w szafie zdecydowanie dominacja czerni i bieli, chociaż ostatnio staram się stawiać na kolory :D Bardzo ładna stylizacja, torebka i okulary super <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wszystko skomponowałas :) kolor stylizacji i to że zostały wykonane w mieście przy tych drzewach fajnie sie komponuje :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz. Czerwona szminka- idealnie pasuje do Ciebie.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie przepadam za tym kolorem bo mi nie pasuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za bardzo za tym kolorem :( MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Współpracowałyśmy z tą firmą! :) Ich produkty bardzo zaskakują!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kolorek khaki :) Podoba mi się te zestawienie bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebeczka przypadła mi do gustu, jednakże stylizacja jakoś mnie nie urzekła! Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne spodnie ;)
    Buziaki ;*
    Zuuzikx

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam stylizacje w kolorze khaki :) bardzo fajna torebeczka :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥