środa, 22 sierpnia 2018

Znajome, ale dla kogo?

Hey!


Przełamując cięższe posty dzisiaj przychodzę do Was z promocją internetowego sklepu - DRESSHEAD.COM


Aktualnie rynek internetowy zalewa fala coraz to nowszych, powstających w zawrotnym tempie sklepów odzieżowych. O istnieniu wielu marek niekiedy nawet nie zdajemy sobie sprawy. Każda pomimo niekiedy powtarzającego się bądź podobnego asortymentu ma w swojej ofercie coś niebanalnego i unikatowego. To czy dostrzeżemy różnicę zależy tylko od tego czy na prawdę interesujemy się modą, nowinkami i asortymentem zagranicznych stron. Ja o marce - DRESSHEAD.COM dowiedziałam się stosunkowo niedawno. 

Zagłębiając się w zamieszczone oferty na stronce pierwsze co rzuca się w oczy to mega promocje sięgające nawet 85%. Kupno ciuszków i akcesoriów po zupełnej tanioszce to zachęta dla stałych bądź nowych klientów. Kolejny plus to stale pojawiające się nowości uzupełniające asortyment w stosunku do zmieniającej się pory roku. 
Oczywiście zachęcam wszystkich do osobistego przejrzenia poszczególnych kategorii. 
Specjalnie dla Was przygotowałam trzy kolaże produktów, które najbardziej mnie zainteresowały. To taki mały zarys moich być może przyszłościowych zamówień Tym razem dla odmiany skupiłam się na torebkach, biżuterii i obuwiu.





 KLIK1     ♥      KLIK2      ♥     KLIK3



 

 KLIK1     ♥      KLIK2     ♥       KLIK3

 

 

 KLIK1    ♥     KLIK2     ♥    KLIK3     ♥    KLIK4





Tymczasem kochani lecę ćwiczyć! :) Pa! Pa!




1. Co sądzicie o zagranicznych sklepach? Czy ich asortyment jest Wam znajomy?
2. Jak podobają Wam się moje zestawiania?
 

31 komentarzy:

  1. Torebki i buty bardzo mi się podobają. Tego sklepu nie znałam wcześniej, ale mają bardzo ciekawy asortyment :)
    Poklikałam w linki, buziaki!
    https://japonski-rozgardiasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się asortyment sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki zdecydowanie w moim guście :) świetny wybór produktów na to zestawienie. A sklepu wcześniej nie znałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki bardzo mi się podobają są bardzo w moim guście :) O sklepie natomiast słyszę pierwszy raz ;) Pozdrawiam 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba. Bardzo fajne inspiracje. Poklikane;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely collection ♥

    www.abdelkhalekleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z butów szpilki i baleriny wyglądają bardzo ładnie a z torebek najbardziej podoba mi się nr 2. Kolczyki nie w moim stylu. Ja chętnie kupuje z zagranicznych sklepów. Buziaki 😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki sa boskie. No tak ale ktora z nas ich nie kocha :)
    Sklep ciekawy. Zaraz tam poklikam i dowiem sie wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienia, ja rzadko robię zakupy na zagranicznych stronach. Jeżeli już to asos.

    OdpowiedzUsuń
  10. buty buty <3
    Kocham buty i te na zdjęciach też mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te torebki :) Sa trochę inne niż te u nas, bardziej oryginalne :)
    https://karolina-snowarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzecie buty bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W większości tych tańszych sklepów zagranicznych jest to samo, ale trzeba przyznać, że mają ciekawy asortyment.
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzeczy kolczyki bardzo mi się podobają :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebeczki prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo nie znam tego sklepu, ale jak są takie korzystne promocje, to z chęcią tam zajrzę :) Torebki cudne! 😍
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja często zamawiam coś z zagranicznych sklepów. Te torebki są świetne! :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Często zamawiam z Shein :) tylko dlatego, że znalazłam ten sklep przez Styleev :)
    Chyba muszę zerknąć też na dresshead <3

    https://fashiondetector.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszym takim sklepem dla mnie jest shein, na inne za bardzo nie zaglądałam. Natomiast to się zmieni, czarne szpilki przepiekne❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. torebki i buciki przecudowne <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. You've made such nice choices,
    i specially love the heeled sandals :)
    i just discovered your blog, i was wondering if you would like to follow each other's blogs?
    :) so we can stay connected! let me know!! kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarne szpilki mega mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że o tym sklepie jeszcze nie wiedziałam. Ciekawy asortyment, zwłaszcza obuwie. ;)


    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥